Snelheid levering taxi

Mario

Na een avondje stappen is mijn arm uit de kom geraakt. De taxi had me bij een verkeerde adres afgezet door mijn fout. Uit medeleven heeft de chauffeur me op zijn kosten afgezet bij het ziekenhuis.... Na een avondje stappen is mijn arm uit de kom geraakt. De taxi had me bij een verkeerde adres afgezet door mijn fout. Uit medeleven heeft de chauffeur me op zijn kosten afgezet bij het ziekenhuis. Daarvoor mijn dank. Dus bij deze Mario, bedankt!

Taxi service de lowigies

Witte Brood weken

Karin

Super. Afgelopen weken van een naar werk gebracht ivm operatie aan enkel. Ze waren altijd op tijd. 1 keer iets later en kreeg gelijk belletje. Aardige chauffeurs leuke gesprekken onderweg. Bedankt... Super. Afgelopen weken van een naar werk gebracht ivm operatie aan enkel. Ze waren altijd op tijd. 1 keer iets later en kreeg gelijk belletje. Aardige chauffeurs leuke gesprekken onderweg. Bedankt voor de service.

Tom Duif

Wentelteefjes

Joyce

Hele goede service! Heel fijn dat ze 24/7 voor je klaar staan en maakt niet uit waar naartoe je moet!

M.Willems

Vandaag ruim op tijd met een behulpzame en vriendelijke chauffeur naar mijn laatste vaccinatie gebracht en weer thuis gebracht.Leuk praatje in de taxi,ontspannen en na vaccinatie zorgzaam of het wel... Vandaag ruim op tijd met een behulpzame en vriendelijke chauffeur naar mijn laatste vaccinatie gebracht en weer thuis gebracht.Leuk praatje in de taxi,ontspannen en na vaccinatie zorgzaam of het wel goed ging met mij.
Super!!

M.Willems

Vriendelijke chauffeurs, attent,op tijd.
Gewoon top!!

Stijn

Hele goeie service! Goede communicatie en erg vriendelijk

Anne

Helaas kan ik al enkele maanden niet autorijden omdat ik aan het revalideren ben. De chauffeurs van Taxi Sanders brengen mij sindsdien naar mijn werk. Het zijn allemaal erg vriendelijke chauffeurs... Helaas kan ik al enkele maanden niet autorijden omdat ik aan het revalideren ben. De chauffeurs van Taxi Sanders brengen mij sindsdien naar mijn werk. Het zijn allemaal erg vriendelijke chauffeurs die me ook helpen bij het sjouwen van mijn tas (wat ik ook niet mag op dit moment). Communicatie en afstemming is ook erg fijn, al met al ben ik erg tevreden!

Janou Nissen

Nikolai was echt een topper!!