Snelheid levering taxi

Janou Nissen

Nikolai was echt een topper!!

Ik ben 2,5 week dagelijks door Taxi Sanders naar het ziekenhuis gebracht en weer opgehaald. De taxi was iedere dag goed op tijd, de chauffeurs zijn vriendelijk en gezellig. Als ik weer een taxi... Ik ben 2,5 week dagelijks door Taxi Sanders naar het ziekenhuis gebracht en weer opgehaald. De taxi was iedere dag goed op tijd, de chauffeurs zijn vriendelijk en gezellig. Als ik weer een taxi nodig heb, bel ik zeker Taxi Sanders!

Terwindt

Na een vlotte communicatie waren de taxi’s keurig geregeld, netjes op tijd en met aandacht voor de ouderen in ons gezelschap. Kortom uitstekende service! Volgende keer gelijk taxi Sanders.

Evelien & Frencis

Super taxibedrijf waar wij al 4 jaar mee rijden. De chauffers zijn altijd gezellig en staan voor je klaar! Het is fijn om te weten dat we altijd veilig thuis kunnen komen van het stappen voor een... Super taxibedrijf waar wij al 4 jaar mee rijden. De chauffers zijn altijd gezellig en staan voor je klaar! Het is fijn om te weten dat we altijd veilig thuis kunnen komen van het stappen voor een hele goede prijs. Echt een aanrader.

AN Oniem

Reactie Taxi Sanders VOF:

dank je wel voor de feedback, daar gaan we iets mee doen.

aarts

Taxi sanders was altijd op tijd op de afspraak, de laatste tijd is dit minder, jammer

Reactie Taxi Sanders VOF:

beste mevrouw Aarts, inderdaad vanwege een onverwachte onderbezetting zijn wij soms de afgelopen maand iets te laat geweest maar we werken hier hard om dit op te lossen met ons team, dus hopelijk... beste mevrouw Aarts, inderdaad vanwege een onverwachte onderbezetting zijn wij soms de afgelopen maand iets te laat geweest maar we werken hier hard om dit op te lossen met ons team, dus hopelijk over een maand kunt u ons weer een dikke voldoende geven.

Joyce Rasing

De taxi was op tijd. Auto is representatief voor 8 pers ook voldoende beenruimte en bewegingsruimte.
Chauffeur reed goed en veilig.

M Janssen

Zeer goed, punctueel het ging om meerdere ritten op 1 dag voor rolstoelvervoer die allemaal goed op tijd zijn verlopen.

Annemarie

Vandaag 23 december door Taxi Sanders naar het ziekenhuis gebracht. Mooi op tijd. Fijn de website waar je de prijs kunt berekenen en je vervoer kunt regelen. Zeer vriendelijke chauffeur. Een aanrader.

Jeroen Pos

Was weerprima, taxi was 10 minuten te laat, maar dat was geen probleem
Leuke chauffeur en goede dienstverlening.