Céline

We hebben een hele goede ervaring gehad met Cahit en de rest van de Taxi Centrale Nijmegen! De communicatie verloopt heel soepel, ze zijn heel flexibel en bieden een scherpe prijs. Daarnaast zijn ze... We hebben een hele goede ervaring gehad met Cahit en de rest van de Taxi Centrale Nijmegen! De communicatie verloopt heel soepel, ze zijn heel flexibel en bieden een scherpe prijs. Daarnaast zijn ze super vriendelijk en leuk! En niet onbelangrijk: ze brengen je veilig van A naar B, ook als je last hebt van misselijkheid midden in de nacht! ;-)

Mecheline

Schone auto's. Bekwame en hulpvaardige chauffeurs die nooit om een praatje verlegen zitten. Door omstandigheden de afgelopen maanden veelvuldig gebruik gemaakt van de diensten van TCN.
Een meer dan prettige ervaring.
Taxi nodig? TCN bellen!!

024events

TCN verzorgt voor ons evenementenbureau het taxivervoer. Op tijd, beleefd en servicegericht. Een aanrader!

Truus

Netjes , correct, stipt, behulpzaam en ga maar zo verder

Janneke

Nummer 1 in Nijmegen!!!

Priscilla

Kei gezellig

Sebastiaan

Wij bellen voor onze hotel gasten Taxi Centrale Nijmegen. Keurig op tijd. Altijd vriendelijk of het 7u in de ochtend of 3u in de nacht is.

Richard

Altijd gezellig in de auto. Het feestje begint bij Taxi Centrale Nijmegen

Jimmy

Johnny een toffe kerel. Altijd vrolijk en in voor een grapje.