José

Fijn taxibus vervoer naar Tongeren met superaardige Ger als chauffeur. Zelfs toen er oponthoud was, vriendelijk gebleven! Bedankt!

JP Medical Imaging B.V.

Inmiddels maak ik al bijna 4 weken dagelijks gebruik van de diensten van TCN.
Zeer correcte chauffeurs met goede communicatieve vaardigheden.
Iedere keer op tijd geweest en daarnaast ook...
Inmiddels maak ik al bijna 4 weken dagelijks gebruik van de diensten van TCN.
Zeer correcte chauffeurs met goede communicatieve vaardigheden.
Iedere keer op tijd geweest en daarnaast ook flexibel.

Mientjes

Fijne en eerlijke service. Prima chauffeur. Weet alleen zijn naam niet. Top. Hij heeft ons, 7 personen, naar Düsseldorf en terug gebracht. Kan het iedereen aanbevelen.

Rob

12 uur vooraf aan een rit vanaf mijn huisadres in Wijchen op een doordeweekse dag geprobeerd dit te plannen, maar dat was niet mogelijk. Werd afgewimpeld met wat op een verzonnen reden leek, en men... 12 uur vooraf aan een rit vanaf mijn huisadres in Wijchen op een doordeweekse dag geprobeerd dit te plannen, maar dat was niet mogelijk. Werd afgewimpeld met wat op een verzonnen reden leek, en men suggereerde geen alternatief. Werkt misschien goed voor Nijmegen, maar service naar omliggende gemeenten lijkt op basis van deze ervaring te ontbreken.

Geerts

Perfecte service van thuis naar Schiphol. Op tijd, snel en vriendelijk

Janssen A

Zeer goed.vriendelijk personeel.en behulpzaam

Louk

Wat een ballentent! reserveer je een taxi, komt 'ie niet opdagen. Sta je niet in de planning. Laatste trein naar Schiphol gemist.
Nooit, maar dan ook nooit meer een rit met de TCN! Min 5...
Nooit, maar dan ook nooit meer een rit met de TCN! Min 5 sterren dus!

M. Hofstra

Zeer slechte ervaring chauffeur rookt in de taxi. Maakt zich alleen druk om het afrekenen van de rit inplaats van luisteren naar wat verteld word zal niet snel weer voor dit bedrijf kiezen

Anneke van staalduinen

Blij met dit bedrijf werd ondanks vroege uur opgehaald om naar ziekenhuis te gaan

Kees

Midden in de nacht door TCN opgehaald in Kleve. Moesten het op het laatste moment regelen omdat de trein niet verder reed.
Superrr snelle antwoorden via de chat functie.
Veilig gevoel,...
Superrr snelle antwoorden via de chat functie.
Veilig gevoel, professionele chauffeur.