Jimmy

Hele klant vriendelijk chauffeur. Ook in voor een geintje. Stipt optijd en gewoon normale prijs. Johnny je bent een top kerel.

Hanny

Opgehaald door José, stipt op tijd!!!

Melenie

Er kan er maar 1 de beste zijn. En dat is Taxi Centrale Nijmegen. Cahit, je hebt een mooi bedrijf opgezet. Ga zo door xxxjes

Kim

Ik rij al jaren mee met Taxi Centrale Nijmegen. Keurig op tijd. Altijd vriendelijk. Open voor een babbeltje. Wat ik ook belangrijk vind, is dat ze de Nederlandse taal beheersen. Ook in moeilijke... Ik rij al jaren mee met Taxi Centrale Nijmegen. Keurig op tijd. Altijd vriendelijk. Open voor een babbeltje. Wat ik ook belangrijk vind, is dat ze de Nederlandse taal beheersen. Ook in moeilijke tijden hebben ze klaar voor me gestaan. Echte kanjers. Groetjes Kim

Melenie

Ik zou niet weten waarom ik met een ander taxibedrijf zou moeten rijden. Het is een aanrader.

Reno H

Top chauffeur, heeft ons veilig van Oss naar Nijmegen gebracht! Bedankt!

Amy, Cheyenne, Quirine en Renée

Afgelopen weekend heb ik samen met 3 vriendinnnen een taxi besteld bij TCN. Onze chauffeur was Roy, hij was echt top! Een zeer gezellige rit! Wij raden Roy aan iedereen aan :)

Corina

Even gebeld stonden binnen 10 min aan de deur super aardige taxi chauffeur

Tony

Goed. Op tijd. Netjes

José

Super chauffeurs, vriendelijk, netjes, weten de weg, altijd gezellig om met ze mee te rijden , en ook heel fijn altijd optijd,