Yoast B.V.

TCN is onze vaste Taxicentrale. Waarom? Ze zijn snel in communicatie, klantvriendelijk, je kunt 100% van ze op aan, flexibel en bovendien zijn het gewoon kanjers. Dus JA! wij bevelen ze aan!

Reijnders

Via de website een taxi besteld als start van een dagje weg. Mail terug gehad met bevestiging. Vervolgens nooit een taxi gekomen. Zowel vast nummer als mobiel nummer niet bereikbaar, nooit meer iets...

U.O.

Excellent! Consistently engage customers, very punctual and deliver great service. would recommend 10 times out of 10.

Petra

Gezellige chauffers, zeer sfeervolle rit gehad en mooi op tijd!! Zeker aan te raden.

fam. Verduyn Lunel

We zijn op 31-1-2019 opgehaald bij Weeze airport en alles verliep voorspoedig.
De chauffeur was op tijd en belde ons ook nog even net nadat we waren geland.
We werden met een luxe ruime...

Jacintha

Snelle reactie en heldere uitleg over de mogelijkheden. Op tijd, schone wagen, prima chauffeur, vriendelijk en rijdt veilig. Goed tarief Schiphol.

Nicole Kuipers

Altijd nette en vriendelijke chauffeurs en een schone frisse taxi!!

Ruben Sadhu

Riding with Schony today! a very friendly and funny guy!

L eon

Zeer net en aardig personeel.zijn met johnny brouwer mee gereden wat een gezellige man is dat een genot om door die man weg gebracht te worden.

Ellen

Ik ben afgelopen maandag vanuit Nijmegen naar de Catharina ziekenhuis in Eindhoven gebracht. Dinsdag hebben ze me weer opgehaald. Het waren twee leuke ritten. Ik ben me ziekte even vergeten. Ze...