Zeer slecht taxi onderneming, ben gigantisch opgelicht. De service is ook naatje en dan nog niet te spreken over de veel te hoge tarieven.

Reactie Taxi Centrale Nijmegen:

Beste,

Graag komen wij in contact met u. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw telefoonnummer door te geven? Dan nemen wij contact met u op.

Team Taxi Centrale Nijmegen

Reno H

Top chauffeur, heeft ons veilig van Oss naar Nijmegen gebracht! Bedankt!

Amy, Cheyenne, Quirine en Renée

Afgelopen weekend heb ik samen met 3 vriendinnnen een taxi besteld bij TCN. Onze chauffeur was Roy, hij was echt top! Een zeer gezellige rit! Wij raden Roy aan iedereen aan :)

Corina

Even gebeld stonden binnen 10 min aan de deur super aardige taxi chauffeur

Tony

Goed. Op tijd. Netjes

José

Super chauffeurs, vriendelijk, netjes, weten de weg, altijd gezellig om met ze mee te rijden , en ook heel fijn altijd optijd,

Enrico

Punctueel, zeer beleefde chauffeur

Tim

Super bedrijf. Nette auto's. Behulpzaam.

Patricia

Wat een service! Nadat we keurig thuis afgeleverd waren kwam ik er achter dat mijn OV kaart nog in de taxi lag.... Deze hebben ze, heel aardig!, per post naar mij opgestuurd! Dat noem ik pas... Wat een service! Nadat we keurig thuis afgeleverd waren kwam ik er achter dat mijn OV kaart nog in de taxi lag.... Deze hebben ze, heel aardig!, per post naar mij opgestuurd! Dat noem ik pas klantvriendelijk! Top!

Marco Eggink

Super bedrijf!!! Had voor 5:30 een taxi besteld. Maar we wilden toch liever op het laatste moment om 5:00 opgehaald worden. Helemaal geen probleem bij deze mensen. De chauffeur was ook echt een... Super bedrijf!!! Had voor 5:30 een taxi besteld. Maar we wilden toch liever op het laatste moment om 5:00 opgehaald worden. Helemaal geen probleem bij deze mensen. De chauffeur was ook echt een goeie vent (Johnny). Volgende keer reserveer ik zeker weer een taxi bij dit bedrijf. Groetjes Marco Eggink.