Spitzers

Enorm klantvriendelijk; toen de apotheek na dagen wachten tóch niet mijn zeer nodige medicijnen ging bezorgen, was deze taxi heel snel en begripvol. De medicijnen werden opgehaald en de chauffeur... Enorm klantvriendelijk; toen de apotheek na dagen wachten tóch niet mijn zeer nodige medicijnen ging bezorgen, was deze taxi heel snel en begripvol. De medicijnen werden opgehaald en de chauffeur haaste zich bijna uit zijn auto om ze aan me te geven!
Dit voor een nette prijs.
Aan de telefoon word er met je meegedacht en een lange rit kan keurig worden gepland. Er mogen zelfs katten mee, dit is zeldzaam.
Betrouwbare, integere bedrijven bestaan
nog! Aanrader!

Taxi arnhem

Rijden op de meter is hier niet mogelijk. Alleen vaste prijs handje contantje. Schandalig.

Taxi Arnhem

De taxicentrale geeft aan de telefoon aan dat de rit 25-30 euro zou kosten. Aan het einde van de taxirit geeft de chauffeur aan dat de rit 50 euro gaat kosten. Pure oplichting.

Taxi Arnhem

Waardeloos. prijs komt totaal niet overeen met de prijs afgesproken aan de telefoon.

TaxiArnhemABC

Meerdere keren gebruik gemaakt van de taxi.
Altijd op tijd en vriendelijke chauffeur.
Let goed op de weg, drukte en vermijdt files.

Tugba Demirci

Gezellig!

Daan

Ik kreeg te verstaan geen tijd tenzij je een kutje hebt

Lars

Geweldige service! Aardige chauffeur en stipt op tijd!

J vd Geer

Net terug van een zeer belangrijke rit naar het verzorgingshuis om afscheid te nemen van mijn pa. Reed niet zelf. Te emotioneel. Ben netjes gereden door een prima chauffeur. Goede prijs. Mooie en... Net terug van een zeer belangrijke rit naar het verzorgingshuis om afscheid te nemen van mijn pa. Reed niet zelf. Te emotioneel. Ben netjes gereden door een prima chauffeur. Goede prijs. Mooie en veilige auto en rijstijl!

Eddy

Fijne eerste rit, top chauffeur en gezellig. 2e rit van Arnhem naar Veenendaal zou 70-80 kosten, prima. Moest toch Amersfoort worden wat ipv 30km 56km is. Chauffeur reed zelf verkeerd. Moest 196... Fijne eerste rit, top chauffeur en gezellig. 2e rit van Arnhem naar Veenendaal zou 70-80 kosten, prima. Moest toch Amersfoort worden wat ipv 30km 56km is. Chauffeur reed zelf verkeerd. Moest 196 euro betalen. Niet geaccepteerd. 150 euro gegeven en werd uitgescholden bij het wegrijden. Erg onprofessioneel, want 150 is zelfs inclusief fooi als Veenendaal 70-80 zou zijn. Volgende keer iemand anders.

Reactie Taxi Arnhem:

Geachte heer Broekhuijzen,
Geachte heer Broekhuijzen,
Allereerst excuses dat u op deze wijze een taxirit heeft moeten beleven. We willen graag met u telefonisch in contact komen om dit op te lossen. Mogen wij uw telefoonnummer?
Ondertussen gaan wij bij onze chauffeurs na hoe dit heeft kunnen gebeuren. Wanneer heeft uw rit plaatsgevonden?
We horen graag van u en willen dit netjes met u oplossen.