Snelheid levering taxi

Monique

Mijn hoogbejaarde moeder rijdt regelmatig met met Taxi Sanders. De chauffeurs zijn allemaal bijzonder vriendelijk en uiterst behulpzaam. Het is voor mij fijn om te weten dat mijn moeder bij Taxi... Mijn hoogbejaarde moeder rijdt regelmatig met met Taxi Sanders. De chauffeurs zijn allemaal bijzonder vriendelijk en uiterst behulpzaam. Het is voor mij fijn om te weten dat mijn moeder bij Taxi Sanders in goede handen is.

Monique

Sterre de Hilster

Aardige chauffeurs. Niet duur.

Michel Mondi (Grosfillex)

Vriendelijke chauffeurs, snelle service dag en nacht.

Jaimy Broeren

De taxi was keurig op tijd op afgesproken tijdstip. Maar ook toen ik tijdens een hele koude nacht besloot de taxi te nemen i.p.v. in de kou op de bus te wachten, was de taxi snel ter plekke... De taxi was keurig op tijd op afgesproken tijdstip. Maar ook toen ik tijdens een hele koude nacht besloot de taxi te nemen i.p.v. in de kou op de bus te wachten, was de taxi snel ter plekke aanwezig. Hetzelfde toen ik de laatste bus genist had werd ik snel opgepikt na 1 telefoontje. Top dus!!!

Mirella Derksen

Mijn zoontje is bijna een jaar vervoerd door de chauffeurs van Taxi Sanders. Niet alleen werd hij veilig vervoerd maar ook voor de chauffeurs was niets te veel om de ritten zo aangenaam mogelijk te... Mijn zoontje is bijna een jaar vervoerd door de chauffeurs van Taxi Sanders. Niet alleen werd hij veilig vervoerd maar ook voor de chauffeurs was niets te veel om de ritten zo aangenaam mogelijk te maken. Mijn zoontje, die eigenlijk mensenschuw is, ging altijd graag mee. Het mag echt gezegd worden dat Taxi Sanders echt net iets anders is door de inzet van de chauffeurs.

Mr. Smith bv

Oude taxi , airco werkte niet goed , chauffeur was erg aardig . Verouderd materiaal

Reactie Taxi Sanders VOF:

Goedemiddag wat jammer dat u onze taxibus als verouderd heeft ervaren. Wij hebben meerdere Mercedes Vito bussen, waarvan ook hele nieuwe maar ook eentje die een aantal jaren oud is maar wij hebben... Goedemiddag wat jammer dat u onze taxibus als verouderd heeft ervaren. Wij hebben meerdere Mercedes Vito bussen, waarvan ook hele nieuwe maar ook eentje die een aantal jaren oud is maar wij hebben hier nog nooit klachten over gehad. Onze bussen worden ook altijd goed schoongehouden en onderhouden. Dat de airco niet goed werkte lag dan aan de manier waarop de chauffeur deze had ingesteld want wij hebben het direct gecontroleerd en de airco werkt gewoon naar behoren. Mocht u nog een keer een rit reserveren in een van onze bussen dan proberen we ervoor te zorgen dat u de nieuwste bus heeft.

Hol

Taxi was keurig op tijd de chauffeur was erg vriendelijk en correct

Radboudumc, Angelien Heister

Prettig

Lamar Crombach

Door gebroken enkel & been maak ik momenteel vaak gebruik van een taxi. Taxi Sanders is de eerste die ik bel/online bestel als ik weer eens ergens naartoe moet. Elke chauffeur die ik heb gehad heeft... Door gebroken enkel & been maak ik momenteel vaak gebruik van een taxi. Taxi Sanders is de eerste die ik bel/online bestel als ik weer eens ergens naartoe moet. Elke chauffeur die ik heb gehad heeft top service verleend: altijd op tijd, weet altijd precies waar ik moet zijn, en altijd hulp bij het in/uitstappen. Top bedrijf!

Lefevre

Vriendelijke en snelle service naar luchthaven Weeze tegen een scherp tarief.