Snelheid levering taxi

Joyce

Hele goede service! Heel fijn dat ze 24/7 voor je klaar staan en maakt niet uit waar naartoe je moet!

M.Willems

Vandaag ruim op tijd met een behulpzame en vriendelijke chauffeur naar mijn laatste vaccinatie gebracht en weer thuis gebracht.Leuk praatje in de taxi,ontspannen en na vaccinatie zorgzaam of het wel... Vandaag ruim op tijd met een behulpzame en vriendelijke chauffeur naar mijn laatste vaccinatie gebracht en weer thuis gebracht.Leuk praatje in de taxi,ontspannen en na vaccinatie zorgzaam of het wel goed ging met mij.
Super!!

M.Willems

Vriendelijke chauffeurs, attent,op tijd.
Gewoon top!!

Stijn

Hele goeie service! Goede communicatie en erg vriendelijk

Anne

Helaas kan ik al enkele maanden niet autorijden omdat ik aan het revalideren ben. De chauffeurs van Taxi Sanders brengen mij sindsdien naar mijn werk. Het zijn allemaal erg vriendelijke chauffeurs... Helaas kan ik al enkele maanden niet autorijden omdat ik aan het revalideren ben. De chauffeurs van Taxi Sanders brengen mij sindsdien naar mijn werk. Het zijn allemaal erg vriendelijke chauffeurs die me ook helpen bij het sjouwen van mijn tas (wat ik ook niet mag op dit moment). Communicatie en afstemming is ook erg fijn, al met al ben ik erg tevreden!

Janou Nissen

Nikolai was echt een topper!!

Ik ben 2,5 week dagelijks door Taxi Sanders naar het ziekenhuis gebracht en weer opgehaald. De taxi was iedere dag goed op tijd, de chauffeurs zijn vriendelijk en gezellig. Als ik weer een taxi... Ik ben 2,5 week dagelijks door Taxi Sanders naar het ziekenhuis gebracht en weer opgehaald. De taxi was iedere dag goed op tijd, de chauffeurs zijn vriendelijk en gezellig. Als ik weer een taxi nodig heb, bel ik zeker Taxi Sanders!

Terwindt

Na een vlotte communicatie waren de taxi’s keurig geregeld, netjes op tijd en met aandacht voor de ouderen in ons gezelschap. Kortom uitstekende service! Volgende keer gelijk taxi Sanders.

Evelien & Frencis

Super taxibedrijf waar wij al 4 jaar mee rijden. De chauffers zijn altijd gezellig en staan voor je klaar! Het is fijn om te weten dat we altijd veilig thuis kunnen komen van het stappen voor een... Super taxibedrijf waar wij al 4 jaar mee rijden. De chauffers zijn altijd gezellig en staan voor je klaar! Het is fijn om te weten dat we altijd veilig thuis kunnen komen van het stappen voor een hele goede prijs. Echt een aanrader.

AN Oniem

Reactie Taxi Sanders VOF:

dank je wel voor de feedback, daar gaan we iets mee doen.