Snelheid levering taxi

Nancy

Een heel prettige ervaring
Ik wilde vrij laat 2 ritten boeken, 1 was nog mogelijk
Het is erg fijn dat je ook vroeg in de ochtend in het weekend kan boeken
Chauffeur was prima op tijd,...
Een heel prettige ervaring
Ik wilde vrij laat 2 ritten boeken, 1 was nog mogelijk
Het is erg fijn dat je ook vroeg in de ochtend in het weekend kan boeken
Chauffeur was prima op tijd, erg vriendelijk en het zorgde dat ik heel ontspannen aan mijn dienst kon beginnen

Persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg

Zojuist een medewerker gesproken om een taxirit te reserveren met 2 rolstoelplaatsen in een busje. Antwoord: Is niet mogelijk! Er kan maar 1 persoon in een rolstoel mee. Toen ik zei dat ik dat raar... Zojuist een medewerker gesproken om een taxirit te reserveren met 2 rolstoelplaatsen in een busje. Antwoord: Is niet mogelijk! Er kan maar 1 persoon in een rolstoel mee. Toen ik zei dat ik dat raar vond omdat Sanders aangeschreven staat als DE rolstoeltaxi van Nijmegen zei meneer: Gaan we nu de discussie aan en verbrak de verbinding. Ronduit schandalig. Deze meneer moet écht een andere baan gaan zoeken. Jammer dat ik zijn naam niet weet. Het gaat om een uitje met 2 kinderen met een beperking. Ben super boos!

Reactie Taxi Sanders VOF:

Wij lazen uw klacht over een medewerker van ons. Wat wij jammer vinden is dat u niet rechtstreeks de klacht bij ons afgeeft per mail zodat wij hier actie op kunnen ondernemen. Wij hebben u dan ook... Wij lazen uw klacht over een medewerker van ons. Wat wij jammer vinden is dat u niet rechtstreeks de klacht bij ons afgeeft per mail zodat wij hier actie op kunnen ondernemen. Wij hebben u dan ook meteen hierover gemaild maar helaas heeft u hier niet op gereageerd om het naar ieders tevredenheid op te lossen.
Tenslotte zijn wij niet af te rekenen op 1 medewerker, want wij zijn echt een team wat hard werkt om een ieder van dienst te kunnen zijn.
Maar het klopt dat wij 24/7 met een rolstoelbus rijden daar waar andere dat niet doen, daarin onderscheiden wij ons. Echter in onze Mercedes Vito bussen kan maar 1 rolstoel in vervoerd worden en daarnaast is er nog ruimte voor 3 lopers of begeleiders.
Ik begreep van onze medewerker dat hij u ook heeft aangeboden om met 2 bussen te rijden. Wij begrijpen uw teleurstelling maar er kan echt maar 1 rolstoel tegelijk in. Wij hebben wel een sprinter voor meerdere rollers maar deze wordt alleen ingezet overdag omdat hier speciale opgeleide chauffeurs mee kunnen rijden en die zijn niet altijd inzetbaar dus dit moet echt dagen van te voren ingepland worden.

William Bettonviel

Grote complimenten !

C . Van Norel

Vanmorgen vroeg taxi naar station. Gisteren gereserveerd en vandaag precies op tijd. Prima.

Zoe

Gister met m’n dronken kop toch maar de taxi naar huis gepakt. Netjes thuis afgezet door een ontzettend aardige chauffeur.

Knappe koppen club

Fijne chauffeur goed op tijd ging zonder omwegen naar restaurant

Mario

Na een avondje stappen is mijn arm uit de kom geraakt. De taxi had me bij een verkeerde adres afgezet door mijn fout. Uit medeleven heeft de chauffeur me op zijn kosten afgezet bij het ziekenhuis.... Na een avondje stappen is mijn arm uit de kom geraakt. De taxi had me bij een verkeerde adres afgezet door mijn fout. Uit medeleven heeft de chauffeur me op zijn kosten afgezet bij het ziekenhuis. Daarvoor mijn dank. Dus bij deze Mario, bedankt!

Taxi service de lowigies

Witte Brood weken

Karin

Super. Afgelopen weken van een naar werk gebracht ivm operatie aan enkel. Ze waren altijd op tijd. 1 keer iets later en kreeg gelijk belletje. Aardige chauffeurs leuke gesprekken onderweg. Bedankt... Super. Afgelopen weken van een naar werk gebracht ivm operatie aan enkel. Ze waren altijd op tijd. 1 keer iets later en kreeg gelijk belletje. Aardige chauffeurs leuke gesprekken onderweg. Bedankt voor de service.

Tom Duif

Wentelteefjes