H.Krugel

Zorgzaam, vriendelijk, behulpzaam. Afgelopen zondag zijn we samen met mijn moeder van 91 jaar jong , naar de kerk geweest. Ze is niet meer de snelse. De chauffeur was erg behulpzaam en geduldig.... Zorgzaam, vriendelijk, behulpzaam. Afgelopen zondag zijn we samen met mijn moeder van 91 jaar jong , naar de kerk geweest. Ze is niet meer de snelse. De chauffeur was erg behulpzaam en geduldig. Heel erg bedankt!!! Groetjes Mv krugel

Cees Klaasen

We zijn vandaag terug gebracht door TCN vanaf Düsseldorf Airport. Zoals altijd ging het vervoer helemaal zonder zorgen. Ze bellen na landing even op of we de bagage al hebben. Daarna stond de... We zijn vandaag terug gebracht door TCN vanaf Düsseldorf Airport. Zoals altijd ging het vervoer helemaal zonder zorgen. Ze bellen na landing even op of we de bagage al hebben. Daarna stond de chauffeur ons op te wachten bij het meetingpiont. Wij maken al jaren gebruik van hun airport service en ritten naar het ziekenhuis. Ze zijn altijd netjes op tijd!

Annelies

Met 1 woord: netjes!

Rolf

Chauffeur Johny was keurig op tijd voor een rit naar Schiphol ‘s morgens vroeg.

Chauffeur Johny was keurig op tijd voor een rit naar Schiphol ‘s morgens vroeg.

Extra (gratis!) service: maxicosi werd zonder problemen netjes in bewaring gehouden tijdens vakantie en daarna netjes weer thuisgebracht!

Willem Janssen

Zeker aan te raden bedrijf. Afgelopen week was de eerste keer dat ik gebruik heb gemaakt van de airport service Brussel naar Nijmegen van Taxi TCN. Netjes op tijd stonden ze mij op te wachten in de... Zeker aan te raden bedrijf. Afgelopen week was de eerste keer dat ik gebruik heb gemaakt van de airport service Brussel naar Nijmegen van Taxi TCN. Netjes op tijd stonden ze mij op te wachten in de aankomsthal. Ik ga hier zeker vaker gebruik van maken.

Team TCN ga zo door!!!!!!! En tot de volgende keer

Fer

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Bedankt voor het meedenken tijdens onze rit naar Schiphol afgelopen week! Fijne service

Ik ga al jaren met Taxi Centrale Nijmegen naar diverse luchthavens binnen en buitenland.
Ze zijn altijd keurig op tijd. En ik kan prima werken in de auto.

Céline

We hebben een hele goede ervaring gehad met Cahit en de rest van de Taxi Centrale Nijmegen! De communicatie verloopt heel soepel, ze zijn heel flexibel en bieden een scherpe prijs. Daarnaast zijn ze... We hebben een hele goede ervaring gehad met Cahit en de rest van de Taxi Centrale Nijmegen! De communicatie verloopt heel soepel, ze zijn heel flexibel en bieden een scherpe prijs. Daarnaast zijn ze super vriendelijk en leuk! En niet onbelangrijk: ze brengen je veilig van A naar B, ook als je last hebt van misselijkheid midden in de nacht! ;-)

Mecheline

Schone auto's. Bekwame en hulpvaardige chauffeurs die nooit om een praatje verlegen zitten. Door omstandigheden de afgelopen maanden veelvuldig gebruik gemaakt van de diensten van TCN.
Een meer dan prettige ervaring.
Taxi nodig? TCN bellen!!