L eon

Zeer net en aardig personeel.zijn met johnny brouwer mee gereden wat een gezellige man is dat een genot om door die man weg gebracht te worden.

Ellen

Ik ben afgelopen maandag vanuit Nijmegen naar de Catharina ziekenhuis in Eindhoven gebracht. Dinsdag hebben ze me weer opgehaald. Het waren twee leuke ritten. Ik ben me ziekte even vergeten. Ze... Ik ben afgelopen maandag vanuit Nijmegen naar de Catharina ziekenhuis in Eindhoven gebracht. Dinsdag hebben ze me weer opgehaald. Het waren twee leuke ritten. Ik ben me ziekte even vergeten. Ze hebben zo een luisterende oor. Ik ben vanaf 2009 al klant bij Taxi Centrale Nijmegen. Ik heb ze zien groeien van 1 auto nu naar 8 auto's en nog steeds rijdt de eigenaar gezellig mee. Cahit: het was echt weer gezellig met je. Je hebt een top bedrijf. Bij mij kun je niet stuk. Tot de volgende keer. Groetjes Ellen

Willie

Het is een top bedrijf..met goede en nette chauffeurs.altijd gezellige ritten

wilkens

Onze ervaring was zeer goed. Vriendelijke chauffeurs, van te voren een tijd en prijs afgesproken, waar we zeer tevreden over waren. Rustige chauffeurs qua rijstijl. TCN staat in mijn mobiel... Onze ervaring was zeer goed. Vriendelijke chauffeurs, van te voren een tijd en prijs afgesproken, waar we zeer tevreden over waren. Rustige chauffeurs qua rijstijl. TCN staat in mijn mobiel opgeslagen.

Dhr Brands

Kan niet beter

Dave

Airport service Uitstekend verlopen chauffeur was op de heenreis keurig op tijd. Toen we geland waren op Schiphol kwam Meneer ons netjes bij het meetingpoint ophalen. een echte aanrader Taxi... Airport service Uitstekend verlopen chauffeur was op de heenreis keurig op tijd. Toen we geland waren op Schiphol kwam Meneer ons netjes bij het meetingpoint ophalen. een echte aanrader Taxi Centrale Nijmegen

H. Mali

Een betrouwbaar adres voor Airport vervoer en niet duur. Verzorgde auto's, klantvriendelijk en komen geplande reserveringen na en zijn op tijd aanwezig een aanrader.

Zeer net bedrijf altijd netjes op tijd en vriendelijke chauffeurs

Anne

Ondanks dat ik een bevestiging ontving van mijn reservering kwam de gereserveerde taxi naar Schiphol om 5.00 's nachts niet opdagen. Beide telefoonnummers van TCN waren niet bereikbaar. Na een tijd... Ondanks dat ik een bevestiging ontving van mijn reservering kwam de gereserveerde taxi naar Schiphol om 5.00 's nachts niet opdagen. Beide telefoonnummers van TCN waren niet bereikbaar. Na een tijd rondbellen heb ik een vervangende taxi bij een ander bedrijf weten te vinden. Ondanks dat dit bedrijf alles op alles zette heb ik mijn vlucht moeten missen. Dit heeft mij samen met de vervangende rit meer dan 1300 euro gekost!!! Toen ik eindelijk contact kreeg met TCN werd mij verteld dat de rit "vergeten was door de chaos". Ik zou teruggebeld worden door de eigenaar, wat tot op heden nog steeds niet gebeurd is.

Familie Kersten

De vakantie begint bij Taxi Centrale Nijmegen. Wat een service!!! Ze halen u binnen op voor €3,- extra. De koffers worden netjes naar de taxi gebracht. Volgende vakantie bellen we jullie zeer... De vakantie begint bij Taxi Centrale Nijmegen. Wat een service!!! Ze halen u binnen op voor €3,- extra. De koffers worden netjes naar de taxi gebracht. Volgende vakantie bellen we jullie zeer zeker weer. Groetjes familie Kersten