Aardige chauffeurs en goede service.

Monique vd pol

Vorig jaar gebruik gemaakt van taxivervoer naar de luchthaven dit was zo goed geregeld en bevallen dat we zeker dit jaar hier weer gebruik van maken. Goede service, leuke chauffeurs helemaal top.

Yoast B.V.

TCN is onze vaste Taxicentrale. Waarom? Ze zijn snel in communicatie, klantvriendelijk, je kunt 100% van ze op aan, flexibel en bovendien zijn het gewoon kanjers. Dus JA! wij bevelen ze aan!

Reijnders

Via de website een taxi besteld als start van een dagje weg. Mail terug gehad met bevestiging. Vervolgens nooit een taxi gekomen. Zowel vast nummer als mobiel nummer niet bereikbaar, nooit meer iets... Via de website een taxi besteld als start van een dagje weg. Mail terug gehad met bevestiging. Vervolgens nooit een taxi gekomen. Zowel vast nummer als mobiel nummer niet bereikbaar, nooit meer iets van gehoord. Helaas gezorgd voor veel stress, nooit meer!

U.O.

Excellent! Consistently engage customers, very punctual and deliver great service. would recommend 10 times out of 10.

Petra

Gezellige chauffers, zeer sfeervolle rit gehad en mooi op tijd!! Zeker aan te raden.

fam. Verduyn Lunel

We zijn op 31-1-2019 opgehaald bij Weeze airport en alles verliep voorspoedig.
De chauffeur was op tijd en belde ons ook nog even net nadat we waren geland.
We werden met een luxe ruime...
We zijn op 31-1-2019 opgehaald bij Weeze airport en alles verliep voorspoedig.
De chauffeur was op tijd en belde ons ook nog even net nadat we waren geland.
We werden met een luxe ruime bus opgehaald ipv met een stationwagen die we hadden geboekt.
Dat is nog eens service en van mij krijgt TCN daarom ook een warme douche.
Nog van harte bedankt!

Jacintha

Snelle reactie en heldere uitleg over de mogelijkheden. Op tijd, schone wagen, prima chauffeur, vriendelijk en rijdt veilig. Goed tarief Schiphol.

Nicole Kuipers

Altijd nette en vriendelijke chauffeurs en een schone frisse taxi!!

Ruben Sadhu

Riding with Schony today! a very friendly and funny guy!