Enzo

Goed service en altijd op tijd.

Ga zo door @taxiarnhem.nl

leeuwis

Snelle service, 23.45 gebeld en ze waren er al om 1.40, onnodig te zeggen dat we toen al voor een andere optie gekozen hadden.

F. Weerdesteijn

Goed taxibedrijf! Comfortabel naar Schiphol gebracht afgelopen weekend.

Passagier

Slechte service

Reactie Taxi Arnhem:

Beste,
Beste,
Wat jammer om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad. Er zijn ook andere taxibedrijven die zich voordoen als Taxi Arnhem. We willen graag met u in contact komen en het netjes met u oplossen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw contactgegevens te sturen naar info@taxiarnhem.nl.? Dan nemen wij vervolgens contact met u op. Alvast bedankt!
Team TaxiArnhem.nl

De Jonge

In een luxe Audi naar Schiphol gebracht! De taxirit was prima en gezellig.

I. Benninga

Vanavond gebeld met Arnhemse taxi voor een rit van 1,5 uur. Chauffeur Beer was er snel en heeft mij veilig thuis gebracht. Goede service, gezellige gesprekspartner. Top. Bedankt voor de service.

Jan

Helemaal prima. Snel en veilig naar huis gebracht na een avondje uit te zijn geweest. Mooi luxe Audi!

Merel

Uitstekend! Vorige week van het centrum naar Arnhem-Noord gebracht! We maken veelal gebruik van Taxi Arnhem. Van de zomer gaan we op vakantie en dan willen we comfortabel naar het vliegveld gebracht... Uitstekend! Vorige week van het centrum naar Arnhem-Noord gebracht! We maken veelal gebruik van Taxi Arnhem. Van de zomer gaan we op vakantie en dan willen we comfortabel naar het vliegveld gebracht worden. Tot de volgende keer!

Ferry-Jan

Afgelopen zaterdag weer netjes thuis gebracht door Taxi Arnhem. De taxi zelf is heel comfortabel en we werden stipt op tijd op gehaald. De chauffeur was heel vriendelijk. Volgende keer weer!

Ronald

Zij passen de taxiwet niet toe. Dienstverlening kan het niet genoemd worden, tarief niet zichtbaar, chaffeur wil zich niet bekend maken. Nadat hij weigerde ons vanaf taxistandplaats weg te brengen.... Zij passen de taxiwet niet toe. Dienstverlening kan het niet genoemd worden, tarief niet zichtbaar, chaffeur wil zich niet bekend maken. Nadat hij weigerde ons vanaf taxistandplaats weg te brengen. Nadat ik een foto maakte van zijn auto om vandaag een recensie te schrijven, reed hij zonder klanten met redelijke snelheid weg van de taxistandplaats.
Helaas gemiste kans, zal nooit gebruik gaan maken van dit bedrijf. Zal de volgende keer als er alleen taxi's staan van dit bedrijf nog liever gaan lopen.