Frits Weder

Deze was heel moeizaam.
Het duurde heel lang om contact te krijgen en dat er inderdaad getaxeerd werd.
Dan mag het goedkoop zijn maar uiteindelijk was het duurkoop.

Goedkoop is duurkoop.

AH vd Velden

Aanvankelijk werd mijn aanvraag geaccepteerd; binnen 2dagen zou een taxateur kontakt opnemen. Dat gebeurde niet, maar uiteindelijk kreeg ik te horen dat er een verkeerde tekst op de site stond en... Aanvankelijk werd mijn aanvraag geaccepteerd; binnen 2dagen zou een taxateur kontakt opnemen. Dat gebeurde niet, maar uiteindelijk kreeg ik te horen dat er een verkeerde tekst op de site stond en dat de kosten aanmerkelijk hoger zouden worden. Na wat heen en weer gepraat werd mij aangeboden toch de afgesproken prijs te hanteren, wat heel sympathiek leek. Alleen, er werd geen contact meer met mij opgenomen en toen ik daarover aan de bel trok, kreeg ik opeens een mailtje met excuses en met de opmerking dat de taxateur pas over 3 weken tijd zou hebben om de taxatie te doen. Al eerder was gezegd dat de taxateur ruim 2 weken nodig zou hebben om daarna een rapport te schrijven... Kortom, mooie beloften, maar je hebt er niets aan als je termijn om de financiering rond te krijgen inmiddels ook gewoon doorloopt.

Herman Noorlander

Mijn ervaring is alleen maar goed

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Snelheid waarmee de taxatie is afgehandeld

Alex

Weinig contactgehad, kreeg 2 taxateurs toegewezen. Was dus even een missertje. Ook duurde het taxatierapport redelijk lang

gemakkelijk

L. Van putten

Kwam op afgesproken tijd

Sander Rodenhuis

Zeer slecht

van berlo

Helaas onjuiste tarieven en 2 afwijzingen na goedkeuring offerte.

J. Hilgers

De door mij ingehuurde taxateur beviel me niet. Hij zegde op het laatste moment zijn afspraak af en moest als het ware onder druk gezet worden om toch te komen. Hiervoor heeft de verkoopmakelaar een... De door mij ingehuurde taxateur beviel me niet. Hij zegde op het laatste moment zijn afspraak af en moest als het ware onder druk gezet worden om toch te komen. Hiervoor heeft de verkoopmakelaar een aantal afspraken moeten verzetten. Het door hem opgestelde rapport kwam pas na het weekend, terwijl hij beloofd had om het voor het weekend aan te leveren.

L. van Putten

Afspraak via internet kwam snel tot stand. Goede ervaring. Ik heb geen vergelijk met andere taxateurs. De heer Rennen kwam op de afgesproken tijd. Het rapport kwam ook op de beloofde dag.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Rapport zag er netjes uit en gaf de gevraagde informatie. Zie ook vraag 1, ik heb geen ervaring met andere taxatierapporten.

Tandartspraktijk van dijk

Snel gereageerd op mijn vraag en een offerte ontvangen, er is nog geen afspraak gemaakt, ik zou hierovergemaild worde;, tot op heden nog niets gehoord, geen feedback naar u toe van de taxateur