Tandartspraktijk van dijk

Snel gereageerd op mijn vraag en een offerte ontvangen, er is nog geen afspraak gemaakt, ik zou hierovergemaild worde;, tot op heden nog niets gehoord, geen feedback naar u toe van de taxateur

Erik Langerak

Zeer uigebreide en duidelijke taxatie!

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Duidelijk en eerlijk overzicht. geen onverwachte kosten.

Marc van der Veer

Lekker snel een taxatie geregeld.
De communicatie en snelheid in het hele proces was helemaal top.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Alles werd snel en geautomatiseerd digitaal aangeleverd, hierdoor kon het rapport ook snel verwerkt worden door de financiële dienstverlener.

W.M. van der Hulst

De snelheid van aanvraag tot behandeling als ook de uitwerking heb ik zeer positief ervaren. Ik kan het iedereen aanbevelen om zo een taxateur te zoeken.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Het taxatie rapport is uitgebreid, en met de nodige vergelijkingen. Dit alles is m.i. tot in de puntjes verzorgd. Ik kan niet zeggen dat ik iets in het verslag miste.

van Heugten

Netjes op tijd aanwezig, aardige meneer, en het rapport is perfect in orde. Geen min punt op aan te merken.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Netjes op tijd aanwezig op de afspraak, iets wat zelfsprekend zou moeten zijn maar tegenwoordig een uitzondering is.

Katja van Nieuwenhuizen

Snelle service, overzichtelijke rapportage

Snelle levering, helder rapport

Kasteel

Goede website. duidelijk. Makkelijk vergelijkbaar

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Voldeed aan de verwachtingen. En was snel binnen

Netherlands Islamic society

Goed zakelijk en snel

M

Nette tussenpersoon

wim van werkhoven

Beetje verbaasd over de korte lijnen in communicatie. prima. Deskundige taxateur dhr. w. van Beusekom, prettige man.
Het rapport zag er goed en professioneel uit.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Ja, mij vielen de goede vergelijkingen op van omliggende woningen met nagenoeg dezelfde omschrijving, maar het kan ook zijn dat dat de normale gang van zaken is tegenwoordig.