Dennis Oudkerk Pool

Goede ervaring

Bouwbedrijf van Ommeren

Wij hebben een taxatie laten doen voor ons bedrijfspand incl. buitenterrein.
de taxatie kon op korte termijn worden uitgevoerd tegen een nette prijs.

nee

Yakup

Kwam afspraak niet na! Inhoudelijk slecht

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Hartelijk dank voor uw reactie. Jammer dat u niet met ons heeft gecommuniceerd wat er niet goed is gegaan. Met deze feedback kunnen wij helaas niet zoveel.

E. Laumen

Prima, snel, vakkundig. Alleen staat er in het rapport: liftinstallatie ????? Terwijl wij wel zeker een lift hebben. Maar voor het doel waar wij de taxatie nodig hadden was dit gelukkig niet relevant

Marco

Functioneel en praktisch, waar voor je geld

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

digitale oplevering met alle info, kan zo naar de financierder!

Edwin Mackaay

We kregen snel een offerte voor het taxeren van ons kantoorpand. Site was duidelijk en makkelijk te bedienen.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Snelheid en de prijs waar zeer aantrekkelijk

Kim

Snelle en goede service

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Mooi en duidelijk overzicht van aanbieders

Eising

Het hele proces verliep soepel. Erg tevreden

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Afspraak kon snel ingepland worden. Duidelijke afspraken over de prijs. Geen verrassingen

Bart van Muijen

De taxateur die deze taxatie heeft gedaan houdt een hele vreemde rekenmethode er op na om hoe te komen op de marktwaarde. Hij kijkt niet naar wat de markt ervoor zou betalen (marktwaarde), maar... De taxateur die deze taxatie heeft gedaan houdt een hele vreemde rekenmethode er op na om hoe te komen op de marktwaarde. Hij kijkt niet naar wat de markt ervoor zou betalen (marktwaarde), maar rekent met wat hij vindt dat het waard is als hij kijkt over de afgelopen jaren.

Bij de vraag, "maar denkt u dat als ik het nu zou verkopen ik er een ander bedrag voor zou krijgen?", is zijn antwoord "ja, dat denk ik wel".

Deze taxateur houdt zich niet aan de definitie van zijn eigen beroepsvereniging. Het rapport is voor mij daarom waardeloos.

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Jammer van uw reactie. Het is een gevalideerd taxatierapport waar zeker naar de marktwaarde wordt gekeken, dat is de basis van taxeren. Het probleem is in dit geval uw scheiding. U wilt een zo'n... Jammer van uw reactie. Het is een gevalideerd taxatierapport waar zeker naar de marktwaarde wordt gekeken, dat is de basis van taxeren. Het probleem is in dit geval uw scheiding. U wilt een zo'n hoog mogelijk bedrag en uw ex partner zo'n laag mogelijk bedrag. En wij als taxatie bedrijf zijn geheel onafhankelijk en taxeren naar marktwaarde en niet naar gewenste marktwaarde zoals u wilt. Hier werken wij niet aan mee.

Sarkout Mahmoud

Hele goede taxatie door eindtaxateur. Ik ben minder te spreken over de voorliggende tussenpersonen zoals taxatievergelijk.nl en bijn.nl

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Taxateur heeft het mij zeer gemakkelijk gemaakt,