Roxanne hulsbosch

Heel traag en moet overal zelf achteraan.

Paula van der Drift

Alles netjes en snel geregeld.

Taxatie laten uitvoeren tbv aankoop woning. Taxateur kwam niet opdagen en was onbereikbaar (dit bleek achteraf vanwege persoonlijke omstandigehden). Taxatievergelijk.nl heeft zsm een andere taxateur... Taxatie laten uitvoeren tbv aankoop woning. Taxateur kwam niet opdagen en was onbereikbaar (dit bleek achteraf vanwege persoonlijke omstandigehden). Taxatievergelijk.nl heeft zsm een andere taxateur voor ons geregeld. De taxatie vond uiteindelijk 3 dagen later plaats.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Gedegen taxatie, ruimte voor vragen. Taxatierapport was binnen 48 uur per mail binnen. Betaling online verliep soepel.

Soran djaff

Tasatuur Unie

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Zwaar telluur gesteld, spoed opdracht duurt langer dan 2,5 weken.

Klaas

Zeer slecht, nemen geen verantwoordelijkheid bij klachten over de zeer gebrekkige dienstverlening. Absoluut af te raden deze partij.

Waren die er maar......

Scheffer

Bij aanvraag komt er een prijs uit van € 356,-. Ik ga hiermee akkoord en de uiteindelijke factuur is € 417,- vind dit behoorlijk misleidend en zal de site niet aanprijzen.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Geen. Als je een orijs aanbied mag se factuur niet hoger zijn achteraf. Kan beter zelf aantal taxateurs bellen!!

Woude

Niet best, slechte communicatie, moet zelf steeds overal achteraan.

Alice

Heeft erg lang geduurd maar rapport was prima!

Petra Bernauer

Ik ben erg tevreden met de taxateur waar ik via deze site terecht gekomen ben.

Frits Weder

Deze was heel moeizaam.
Het duurde heel lang om contact te krijgen en dat er inderdaad getaxeerd werd.
Dan mag het goedkoop zijn maar uiteindelijk was het duurkoop.

Goedkoop is duurkoop.