Manon Sluijmers

We kregen heel snel een reactie
Dat vonden wij erg fijn

Snel en duidelijk antwoord

Offerte snel ontvangen en vragen heel duidelijk beantwoord.

Erik de Beer

Zeer goede ervaring en vooral ook snel en ook een prima tarief

Richard Timmermans

Goede ervaring. Alles snel geregeld en denkt goed mee.

Miquel verhoeven

Waardeloos bedrijf. Heb zelf een afspraak gemaakt via een andere vergelijksite met een makelaar voor 400 euro om me huis te taxeren, vervolgens moet ik 475 euro betalen aan taxatievergelijk.nl omdat... Waardeloos bedrijf. Heb zelf een afspraak gemaakt via een andere vergelijksite met een makelaar voor 400 euro om me huis te taxeren, vervolgens moet ik 475 euro betalen aan taxatievergelijk.nl omdat hun claimen dat het via hun is gebeurd.

Kijk uit mensen, nu wil ik het annuleren moet ik 30% procent betalen, zijn ze gek geworden! Kijk uit met dit soort vergelijkingssite's

Van der Drift.

Alles snel en goed geregeld.

Roxanne hulsbosch

Heel traag en moet overal zelf achteraan.

Nee

Paula van der Drift

Alles netjes en snel geregeld.

Taxatie laten uitvoeren tbv aankoop woning. Taxateur kwam niet opdagen en was onbereikbaar (dit bleek achteraf vanwege persoonlijke omstandigehden). Taxatievergelijk.nl heeft zsm een andere taxateur... Taxatie laten uitvoeren tbv aankoop woning. Taxateur kwam niet opdagen en was onbereikbaar (dit bleek achteraf vanwege persoonlijke omstandigehden). Taxatievergelijk.nl heeft zsm een andere taxateur voor ons geregeld. De taxatie vond uiteindelijk 3 dagen later plaats.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Gedegen taxatie, ruimte voor vragen. Taxatierapport was binnen 48 uur per mail binnen. Betaling online verliep soepel.

Soran djaff

Tasatuur Unie

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Zwaar telluur gesteld, spoed opdracht duurt langer dan 2,5 weken.