Alex

Weinig contactgehad, kreeg 2 taxateurs toegewezen. Was dus even een missertje. Ook duurde het taxatierapport redelijk lang

gemakkelijk

L. Van putten

Kwam op afgesproken tijd

Sander Rodenhuis

Zeer slecht

van berlo

Helaas onjuiste tarieven en 2 afwijzingen na goedkeuring offerte.

J. Hilgers

De door mij ingehuurde taxateur beviel me niet. Hij zegde op het laatste moment zijn afspraak af en moest als het ware onder druk gezet worden om toch te komen. Hiervoor heeft de verkoopmakelaar een... De door mij ingehuurde taxateur beviel me niet. Hij zegde op het laatste moment zijn afspraak af en moest als het ware onder druk gezet worden om toch te komen. Hiervoor heeft de verkoopmakelaar een aantal afspraken moeten verzetten. Het door hem opgestelde rapport kwam pas na het weekend, terwijl hij beloofd had om het voor het weekend aan te leveren.

L. van Putten

Afspraak via internet kwam snel tot stand. Goede ervaring. Ik heb geen vergelijk met andere taxateurs. De heer Rennen kwam op de afgesproken tijd. Het rapport kwam ook op de beloofde dag.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Rapport zag er netjes uit en gaf de gevraagde informatie. Zie ook vraag 1, ik heb geen ervaring met andere taxatierapporten.

Tandartspraktijk van dijk

Snel gereageerd op mijn vraag en een offerte ontvangen, er is nog geen afspraak gemaakt, ik zou hierovergemaild worde;, tot op heden nog niets gehoord, geen feedback naar u toe van de taxateur

Tandartspraktijk van dijk

Erik Langerak

Zeer uigebreide en duidelijke taxatie!

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Duidelijk en eerlijk overzicht. geen onverwachte kosten.

Marc van der Veer

Lekker snel een taxatie geregeld.
De communicatie en snelheid in het hele proces was helemaal top.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Alles werd snel en geautomatiseerd digitaal aangeleverd, hierdoor kon het rapport ook snel verwerkt worden door de financiële dienstverlener.