EMS Health Studio

Snel contact, bij vragen dezelfde dag reactie en antwoord. Professioneel tijdens de taxatie.

snel en flexibel

Rob den Ouden

Super snelle reactie en korte wachttijd

Snel en goed

R.H.

Goed en vriendelijk en bovenal snel. Binnen 2 weken na aanmelding op de site een ondertekend taxatierapport ontvangen.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Snelle reactie, snelle afspraak, snelle afhandeling.

Middendorp

Deskundig

Abco

Taxatie verliep prettig!

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Prettig in contact, zowel met kopende als verkopende partij. Daarnaast kwam de taxateur kundig over en werd het taxatierapport snel opgeleverd.

D.T. van Houdt

Positief

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Prettig contact, snelle levering, zorgvuldige werkwijze

Birgit Heuperman

Het contact liep stroef, totdat er direct contact met de uitvoerend makelaar was. Hoewel ik mijn vraag duidelijk had gesteld met bijbehorende voorwaarden (taxatie van tekening en NWWI... Het contact liep stroef, totdat er direct contact met de uitvoerend makelaar was. Hoewel ik mijn vraag duidelijk had gesteld met bijbehorende voorwaarden (taxatie van tekening en NWWI gecertificeerd) duurde het een tijd tot de makelaar wist of dit geleverd kon worden. Ik kreeg zowel een factuur van de makelaar (650€) als van BRICKS (1084€) en schrok van het verschil. (434€!!)
Hoewel ik tevreden was over de makelaar voel ik me toch een poot uitgedraaid.

Achteraf: geen

Reactie Taxatievergelijk.nl:

We hebben hierin u een offerte gestuurd voor de werkzaamheden, offerte was ook 1084 Euro. Hiermee bent u akkoord gegaan.

Ron Höhle

Uitstekende service en alles volgens afspraak en tijdig geleverd!

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Ze nemen, waar het kan, werk uit handen van de klant