Jansen

Prima service. Snelle terugkoppeling.

Snelheid

D.G. van der Meulen

Een zeer positieve ervaring

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Een duidelijke taxatierapport en een zeer vriendelijke taxateur

Magielse

snel en duidelijk

RJGM van Gorp

Omdat ik zeer snel mijn huis verkocht had, moest ik ook zeer snel een taxatie laten maken van mijn nieuwe appartement. Ik heb toen op internet gezocht naar een taxateur en omdat jullie snel konden... Omdat ik zeer snel mijn huis verkocht had, moest ik ook zeer snel een taxatie laten maken van mijn nieuwe appartement. Ik heb toen op internet gezocht naar een taxateur en omdat jullie snel konden handelen , heb ik voor jullie gekozen.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Een snelle taxatie en een goed rapport. Ook goed contact met de taxateur. Alleen ik wacht nog op de factuur

F.Biere

Klantgerichtheid van de medewerkers

D van Zijl

Snel en goed

goede taxatie

Mac Intosh

Taxatie is goed.Alleen had de heer Steinhaus moeite met het apartementrecht waar mijn woning onder valt.

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Klopt, VvE stukken verzamelen blijft soms moeilijk, vooral als het bestuur niet meewerkt :(

P. Husmann

Het is gemakkelijk om taxateurs op prijs te vergelijken. Keurige offerte ontvangen nadat ik aangegeven had wat ik wilde. Jammer dat je na de taxatie dan een email krijgt dat het duurder is geworden,... Het is gemakkelijk om taxateurs op prijs te vergelijken. Keurige offerte ontvangen nadat ik aangegeven had wat ik wilde. Jammer dat je na de taxatie dan een email krijgt dat het duurder is geworden, dat hadden ze ook vooraf kunnen weten.

Marchal

Prima en snelle regeling!

Duidelijk overzicht!

Kraan