G j wind

Nette en vriendelijke taxateur

Snel geregeld

Marijke

Super tevreden! Zowel hypotheekbemiddelaar als verkopend makelaar als aankoopmakelaar waren niet in staat in de zomervakantietijd een taxateur te organiseren. Ik heb woensdag taxatievergelijk.nl... Super tevreden! Zowel hypotheekbemiddelaar als verkopend makelaar als aankoopmakelaar waren niet in staat in de zomervakantietijd een taxateur te organiseren. Ik heb woensdag taxatievergelijk.nl gebeld, donderdag vond taxatie plaats en vrijdag had ik een gevalideerd taxatierapport in mijn mailbox. M.n. dank aan Heidi die helder, snel en correct communiceerde!

Mark Frima

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Doet wat je vraagt en snel

Josse Verschure

Heel snel

Vetb

Snel, zakelijk, duidelijk

Duidelijkheid,
Communicatie

Jolanda Verweij

Snel contact, taxatie kon op korte termijn. Vriendelijke taxateur. Rapport de volgende dag binnen.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Keus uit meerdere taxateurs. Heldere prijsopgaaf.

Paiva

Snel en soepel

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Observeren en opnemen van de woning

Debbie

Snel en overzichtelijk

Overzichtelijk

Mihaela

Snel geregeld, alles ging zoals het hoort. De taxateur is een aardige man en heeft keurig en tot een detail zijn werk gedaan!

Snelle reactie, beschikbaarheid.

De Vogel

Snelle en vlotte afhandeling. Meedenkende taxateur, die ook goed uitleg gaf over de stand van zaken zaken en ons steeds goed op de hoogte hield.

Laagdrempelig
Vriendelijk