J. Hilgers

De door mij ingehuurde taxateur beviel me niet. Hij zegde op het laatste moment zijn afspraak af en moest als het ware onder druk gezet worden om toch te komen. Hiervoor heeft de verkoopmakelaar een... De door mij ingehuurde taxateur beviel me niet. Hij zegde op het laatste moment zijn afspraak af en moest als het ware onder druk gezet worden om toch te komen. Hiervoor heeft de verkoopmakelaar een aantal afspraken moeten verzetten. Het door hem opgestelde rapport kwam pas na het weekend, terwijl hij beloofd had om het voor het weekend aan te leveren.

L. van Putten

Afspraak via internet kwam snel tot stand. Goede ervaring. Ik heb geen vergelijk met andere taxateurs. De heer Rennen kwam op de afgesproken tijd. Het rapport kwam ook op de beloofde dag.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Rapport zag er netjes uit en gaf de gevraagde informatie. Zie ook vraag 1, ik heb geen ervaring met andere taxatierapporten.

Tandartspraktijk van dijk

Snel gereageerd op mijn vraag en een offerte ontvangen, er is nog geen afspraak gemaakt, ik zou hierovergemaild worde;, tot op heden nog niets gehoord, geen feedback naar u toe van de taxateur

Tandartspraktijk van dijk

Erik Langerak

Zeer uigebreide en duidelijke taxatie!

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Duidelijk en eerlijk overzicht. geen onverwachte kosten.

Marc van der Veer

Lekker snel een taxatie geregeld.
De communicatie en snelheid in het hele proces was helemaal top.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Alles werd snel en geautomatiseerd digitaal aangeleverd, hierdoor kon het rapport ook snel verwerkt worden door de financiële dienstverlener.

W.M. van der Hulst

De snelheid van aanvraag tot behandeling als ook de uitwerking heb ik zeer positief ervaren. Ik kan het iedereen aanbevelen om zo een taxateur te zoeken.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Het taxatie rapport is uitgebreid, en met de nodige vergelijkingen. Dit alles is m.i. tot in de puntjes verzorgd. Ik kan niet zeggen dat ik iets in het verslag miste.

van Heugten

Netjes op tijd aanwezig, aardige meneer, en het rapport is perfect in orde. Geen min punt op aan te merken.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Netjes op tijd aanwezig op de afspraak, iets wat zelfsprekend zou moeten zijn maar tegenwoordig een uitzondering is.

Katja van Nieuwenhuizen

Snelle service, overzichtelijke rapportage

Snelle levering, helder rapport

Kasteel

Goede website. duidelijk. Makkelijk vergelijkbaar

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Voldeed aan de verwachtingen. En was snel binnen