Mourad

De Taxateur was de afspraak vergeten totdat ik hem opbelde en kwam daarna 1 uur later en anders was hij niet eens gekomen!
De woning werd op de 210.000 euro getaxeerd en in het rapport stond...
De woning werd op de 210.000 euro getaxeerd en in het rapport stond door een vergissing maar 200.000 euro.
Dit konden zij daarna niet meer wijzigen en zij ontkenden dat de Taxateur de woning heeft getaxeerd op 210.000 euro terwijl alle telefoongesprekken staan opgenomen waarin de Taxateur meerdere malen zegt dat de woning op 210.000 euro is getaxeerd en zelfs nadat ik de fout in het rapport had gemeld bij hem bleef hij zeggen dat het om een vergissing gaat en dat hij ging checken waarom in het rapport maar 200.00 euro staat en daarna zou hij mij terugbellen met tekst en uitleg hierover. Ik heb daarna nooit meer wat gehoord en als ik hem opbel dan neemt hij niet op en toen ik hem alle opgenomen gesprekken had opgestuurd op whatsapp heeft hij mij ook direct geblokkeerd. Nadat collega's op kantoor bleven ontkennen dat woning op 210.000 euro was getaxeerd heb ik ze alle telefoongesprekken opgestuurd en zij reageerde ook hier niet meer op. De Taxateur reageert tot op de dag van vandaag nergens meer op!!Ik heb de NWWI gebeld en zij zeggen dat de prijs op het rapport gewijzigd kan worden maar dan moet de Taxateur hierover een mail sturen met verzoek voor wijziging en zelfs zo'n kleine moeite willen ze niet eens nemen!! Nadat het geld is geïncasseerd deden ze alles om zich van mij af te schudden. Ben nu en mijn geld kwijt en zit nu met een foute rapport!! Ik hoop dat ik hiermee een hoop mensen heb gewaarschuwd!

Erik

Snelle reactie op mijn aanvraag. Goede en deskundige taxateur.

Rick

De eerste prijs die je op internet krijgt te zien is 100 euro minder dan wat je uiteindelijk moet betalen. Tevens staat er heel groot dat je achteraf kan betalen, maar voordat je het taxatieraport... De eerste prijs die je op internet krijgt te zien is 100 euro minder dan wat je uiteindelijk moet betalen. Tevens staat er heel groot dat je achteraf kan betalen, maar voordat je het taxatieraport krijgt, moet je wel eerst via Ideal betalen, of 39 euro extra dokken om het via de notaris te kunnen laten gaan. Al met al dus ongeveer 150 euro duurder dan de bedoeling was.

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Het spijt ons dit te horen. Onze werkwijze is dat het rapport gelijk wordt vrijgegeven na ontvangst van de betaling. U kunt na het afronden van de betaling het rapport gelijk downloaden. Dit wordt... Het spijt ons dit te horen. Onze werkwijze is dat het rapport gelijk wordt vrijgegeven na ontvangst van de betaling. U kunt na het afronden van de betaling het rapport gelijk downloaden. Dit wordt bedoeld met achteraf betalen. U betaald niet bij het geven van de opdracht. Dit staat ook vermeld onder werkwijze op onze site en in de voorwaarden waarmee u akkoord gaat. Wat betreft de hogere kosten, heeft u niet aangegeven dat om een horecapand gaat. Dit heeft invloed op het bedrag. Tevens heeft u ervoor gekozen om de betaling van de factuur te laten verlopen bij het passeren via de notaris. Hiervoor rekenen wij een klein bedrag. Dit bedrag is van te voren aan u kenbaar gemaakt en u bent akkoord gegaan met deze keuze.

van Dongen

Snel geholpen

Prijs

Jeanne-Tine

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Proactief gereageerd op slechte ervaring en direct een goed alternatief geboden

Xiukun Ye

Het taxatierapport is duidelijk geschreven.

Rianne

nee

Kevin Kompier

Goede taxatie rapport wel aan de dure kant.

Manon Sluijmers

We kregen heel snel een reactie
Dat vonden wij erg fijn

Snel en duidelijk antwoord

Offerte snel ontvangen en vragen heel duidelijk beantwoord.