Raiza

Ik wordt nu al 3jaar bij Tattoo no More behandeld door Andy.
Voor meerdere tattoo's wordt ik behandeld.
Tot zo ver is mijn ervaring heel positief geweest en zeer te vrede. Ook ben ik...

Heel vriendelijk, gastvrij, je wordt leuk ontvangen. Kortom ik kom daar graag over de vloer.

Esmee

Vorige week mijn tweede behandeling gehad. Doordat de tattoo vooraf wordt gekoeld voel je vrijwel niks van de laser. 1 à 2 dagen na de behandeling krijg je een berichtje van Andy met de vraag hoe...

- Klantvriendelijk
- Professioneel
- Zorgzaam

Super . behandelingen zijn heel goed te doen! Pijn valt reuze mee!! En de nazorg / contact is ook heel goed. Als er iets is kan 24/7 een berichtje sturen en je krijgt heel snel weer antwoord!

Klantvriendelijkheid, super er word heel goed uitgelegd hoe het werkt en wat je kan verwachten en wat Andy gaat doen. Echt heel goed!

Saber

Heel goede ervaring. De behandeling is bijna pijnloos en de tattoo vervaagd duidelijk na elke behandeling. Ik zal tattoo no more aan iedereen aanraden. Ik ben blij dat ik voor hun heb gekozen. Een...

Klantvriendelijkheid, kwaliteit en service zijn gewoon TOP

Andy is super vriendelijk begleid je gedurende her hele proces, appt om te vragen hoe het verder ging.

Heel erg klant vriendelijk behulpzaam aps je vragen hebt, zelf ben ik nog in behandeling dus kan niet oordelen over het hele proces. De tattoo is zeker aan het vervagen

Tamara

Ik heb net mijn tweede sessie gehad. En ik heb nergens last van gehad. Mocht niet niet zeker zijn van iets kan je hem altijd appen.

Andy is super vriendelijk, legt alles goed uit. Stelt je heel erg op je gemak wat superfijn is omdat je natuurlijk niet weet wat je kan verwachten. Service ook goed.

Irma Tuinman / Lunaveda Health &Wellness

In mijn geval pijnloos en na 2 behandelingen absoluut goed resultaat.
Je merkt dat Andy veel ervaring heeft, werkt snel en vakkundig. To the point en betaalbaar. Alleen maar postief eigenlijk!

Duidelijke uitleg over wat een tattoo verwijdering inhoudt.
Kundig en snel met aandacht voor de klant.

Femke Verhagen

Ik heb goede ervaringen met Tattoo No More. De pijn valt reuze mee, de plek van de tattoo wordt grotendeels verdoofd met een pak ijs waardoor je het laseren nog wel voelt maar de pijn niet erg is.

Erg vriendelijk, goede kwaliteit en goede service. Er wordt duidelijk uitgelegd hoe het proces in werking gaat.

Esther

Ik ben zeer tevreden. Al na 4 keer is een gedeelte van de tatoeage op mijn vinger bijna weg. Geen pijn en een goede nazorg met gratis crème en Andy vraagt altijd even hoe het gebied eruit ziet na...

Zeer klantvriendelijk, heel kundig en een hele goede service. Geweldige nazorg en Andy is zeer betrokken!

Giulia Kerklaan

Positief. En tattoo vervaagd goed.

Hele vriendelijke mensen met duidelijk advies en er word echt de tijd genomen tijdens de behandeling.