Mariska

Positieve ervaring, waarbij het resultaat na de eerste sessie al goed zichtbaar is. Andy heeft kennis van zaken en informeert je goed over de te nemen stappen. Het contact is laagdrempelig, maar wel... Positieve ervaring, waarbij het resultaat na de eerste sessie al goed zichtbaar is. Andy heeft kennis van zaken en informeert je goed over de te nemen stappen. Het contact is laagdrempelig, maar wel professioneel.

Veel minder pijn dan verwacht, geen pigmentverlies en geen littekens. Professionele en steriele werkomgeving en werkhouding. Kennis van zaken.

Kavita

GEEN helse pijn, GEEN littekens en pigmentverlies.

Andy luistert naar je en doet wat hij zegt

Fleur

Mocht je nog twijfelen, vanwege mogelijke pijn, dan kun je dat bij deze wegstrepen want het is 10 keer minder pijnlijk dan een tattoo laten zetten. Je huid wordt verdoofd met ijs en de behandeling... Mocht je nog twijfelen, vanwege mogelijke pijn, dan kun je dat bij deze wegstrepen want het is 10 keer minder pijnlijk dan een tattoo laten zetten. Je huid wordt verdoofd met ijs en de behandeling zelf duurt zo kort dat je binnen no time weer tevreden buiten staat en je bent verzekerd van fantastische nazorg! Topzaak!

Vriendelijk en proffesioneel

Vincent van Vuuren

Heb de behandeling als zeer prettig ervaren, er wordt een duidelijk en eerlijk beeld gegeven over de behandelduur, hersteltijd en wat je verder tijdens het behandelen kan verwachten.

Deskundig advies, helder in verwachtingen en goede begeleiding bij het herstel.

Ik heb een klein jaartje geleden de stap gezet om de tatoeage op mijn hand te verwijderen. Nu ben ik 5 behandelingen verder, en recent nog langs geweest en de tatoeage is zo goed als weg. Ik ben... Ik heb een klein jaartje geleden de stap gezet om de tatoeage op mijn hand te verwijderen. Nu ben ik 5 behandelingen verder, en recent nog langs geweest en de tatoeage is zo goed als weg. Ik ben super tevreden met het resultaat, en zou iedereen die zijn tatoeage weg wilt laseren het bij Tattoo No More aanraden. Je houd er geen littekens of andere wonden aan over, en de pijn is goed te doen. Het word voor en na het laseren goed gekoeld. Na de behandeling word het ingesmeerd. En je moet het een aantal keer zelf insmeren zodat het goed heelt.
Fijn is ook dat Andy je een berichtje stuurt om te vragen hoe het gaat met de tatoeage, en of er vragen zijn. Hele goede en fijne topservice ga zo door!

Klantvriendelijk, beschikt over de juiste kennis, goede uitleg, goed geprijsd

Ik ben nu inmiddels acht keer bij Andy geweest en mijn tatoeage is al heel veel lichter geworden en op sommige stukken bijna vervaagd. Ik moet nog wel een paar keer voordat hij helemaal weg is. Het... Ik ben nu inmiddels acht keer bij Andy geweest en mijn tatoeage is al heel veel lichter geworden en op sommige stukken bijna vervaagd. Ik moet nog wel een paar keer voordat hij helemaal weg is. Het laseren is niet fijn, maar wel goed vol te houden. Je huid is erna even wat gevoeliger, maar dat trekt snel weg. Absoluut geen littekens of pigmentverlies.

Nette en schone zaak, goede service, altijd contact via de app over hoe het gaat na de behandeling

kim

Andy werkt zeer nauwkeurig en schoon.
de pijn valt reuze mee, je voelt het een beetje maar meer ook niet!

hygiënisch, vriendelijk en duidelijke communicatie

Kim dekker

Ik ben nu meerdere keren langs geweest bij Andy voor een laserbehandeling van mijn tattoo. Het proces wordt heel duidelijk uitgelegd en je weet precies waar je aan toe bent. De behandeling zelf doet... Ik ben nu meerdere keren langs geweest bij Andy voor een laserbehandeling van mijn tattoo. Het proces wordt heel duidelijk uitgelegd en je weet precies waar je aan toe bent. De behandeling zelf doet zoveel minder pijn dan ik verwacht had en het is heel snel al voorbij. Andy is een hele vriendelijke, professionele man die je op je gemak stelt. Hij informeert na de behandeling naar hoe het met je gaat, dit is heel fijn. De hygiëne is helemaal in orde en alles ziet er keurig netjes uit. Ik raad iedereen aan om hier je tattoo te laten verwijderen, je krijgt er een goed eindresultaat voor terug!

Deskundigheid, hygiëne, prijs-kwaliteitverhouding

Nadine van Willigen

Nadat ik bij een huidkliniek en bij Andy op consult ben geweest, ben ik zeer blij dat ik voor Andy gekozen heb. Andy is op zijn vakgebied de beste! Andy is geduldig en heeft veel kennis over het... Nadat ik bij een huidkliniek en bij Andy op consult ben geweest, ben ik zeer blij dat ik voor Andy gekozen heb. Andy is op zijn vakgebied de beste! Andy is geduldig en heeft veel kennis over het laseren. Hij neemt de tijd voor uitleg en informeert je goed. Zelf was ik aan het begin erg bang voor de pijn van het laseren(tattoo zit op me borst) maar Andy stelt je gerust en neemt de tijd. Na 4 behandelingen ben ik er nog niet maar mijn tattoo is al een heel stuk lichter. Ik heb na de behandelingen wat blaren gehad maar deze zijn allemaal weggetrokken, ik heb er ook geen littekens van over gehouden. Ook betreft nazorg heeft Andy veel kennis en is altijd bereikbaar voor vragen, je kunt hem altijd appen of bellen! Ik heb nog een weg te gaan maar ik ben blij dat ik in goede handen ben!! Alvast reuze bedankt Andy!!😁😁

Geduld, kennis, nazorg, behandeling

Sebastiaan

Nu 2 behandelingen gehad met zichtbaar resultaat. Behandeling is snel en professioneel.
De behandeling deed minder pijn dan het zetten van de tatoeage zelf.

Professioneel, eerlijk