Sharon

Liep al een tijdje met de gedacht om mijn tattoo te willen laten verwijderen. Ik kwam via via bij Andy terecht en moet zeggen, wat een vriendelijk, en oprecht onthaal. Super eerlijk advies, geen... Liep al een tijdje met de gedacht om mijn tattoo te willen laten verwijderen. Ik kwam via via bij Andy terecht en moet zeggen, wat een vriendelijk, en oprecht onthaal. Super eerlijk advies, geen geldklopperij praktijken. Geen lidtekens, totaal geen pijn, ijspack deed meer zeer (het koelen) 🙈
Echt een super ervaring, ben blij dat ik voor tattoo no more gekozen heb.

Klantvriendelijk, eerlijk advies, betrouwbaar

B.graus

Na lange twijfel toch begonnen aan het verwijderen van mijn bovenarm tattoo (vrij groot). Nu op dit moment meerdere sessies gehad en ik kan niet anders zeggen dat ik meer dan tevreden ben.... Na lange twijfel toch begonnen aan het verwijderen van mijn bovenarm tattoo (vrij groot). Nu op dit moment meerdere sessies gehad en ik kan niet anders zeggen dat ik meer dan tevreden ben. Resultaten volgen vrij snel, pijn is te overzien door het goede koelen tijdens het proces en de huid herstelde zich snel door de nazorg. (Na 2dagen pijn vrij) Daarbij word er gezorgd voor een prettige sfeer en worden de afspraken nagekomen. Gedurende de herstel periode volgt altijd nog een update hoe het ervoor staat en hij is altijd bereikbaar mochten er vragen zijn. Kortom ik ben blij met mijn keuze voor tattoo no more :).

Klantgericht, ontspannen sfeer, doet wat hij beloofd, resultaat en goede na zorg.

Kelly

Totaal niet pijnlijk, geen littekens en pigmentverlies!

Klantvriendelijk, goede nazorg

F. Versteege

Ik heb inmiddels 5 behandelingen achter de rug en ik ben al erg tevreden met het resultaat. Andy is heel vriendelijk, het is altijd gezellig en achteraf wordt er altijd gevraagd hoe het gaat na de... Ik heb inmiddels 5 behandelingen achter de rug en ik ben al erg tevreden met het resultaat. Andy is heel vriendelijk, het is altijd gezellig en achteraf wordt er altijd gevraagd hoe het gaat na de behandeling. Het laseren is goed te doen en is echt de moeite waard!
Geen littekens of rare verkleuringen en de pijn valt reuze mee.

Heel vriendelijk, goede service, snel aan de beurt en resultaat

Selina

Andy is erg duidelijk en eerlijk in wat je kunt verwachten. Het laseren is zo gebeurd en voor je het weet sta je weer buiten. Na een week controleert hij altijd even via een berichtje of alles nog... Andy is erg duidelijk en eerlijk in wat je kunt verwachten. Het laseren is zo gebeurd en voor je het weet sta je weer buiten. Na een week controleert hij altijd even via een berichtje of alles nog goed gaat. Het is dus niet 'cashen' en door naar de volgende. Dat geeft een vertrouwd gevoel.

Inmiddels is mijn tattoo nog maar een lichte afdruk, nog een paar behandelingen en het lijkt weer of er nooit iets heeft gezet.

Eerlijk | Vriendelijk | Goed Resultaat

Madelon

Gezellige en ontspannen sfeer, Andy is altijd super vriendelijk en geïnteresseerd. Er wordt vooraf goed geijst, dus de behandeling is nauwelijks pijnlijk. Er is duidelijke uitleg over het proces en... Gezellige en ontspannen sfeer, Andy is altijd super vriendelijk en geïnteresseerd. Er wordt vooraf goed geijst, dus de behandeling is nauwelijks pijnlijk. Er is duidelijke uitleg over het proces en de nazorg, ik voel me goed geïnformeerd. Nu twee behandelingen geweest en de tattoo begint al te vervagen. Absoluut geen littekens, noch pigmentverlies. Ik ben super tevreden en zou iedereen aanbevelen.

Prettige ervaring, mét resultaat

Nick

Nu 4 afspraken gehad en zijn al over de helft. Andy is heel vriendelijk en eerlijk, probeert bij afspraakproblemen altijd mee te zoeken naar oplossingen. Topper!

Super vriendelijk, goede service en altijd tijd voor een babbel.

Danitja

Toen ik binnen kwam bij Tattoo No More vond ik het best spannend, maar al snel kwam ik erachter dat het allemaal wel meeviel. Het doet geen pijn en je staat binnen 10 minuten weer buiten!

Tattoo No More is een professionele praktijk, Andy weet heel goed waar hij over praat en is tevens ook erg klantvriendelijk.

Fleur

Ik laat een tattoo weghalen in het nekgedeelte, wat denk ik een van de pijnlijkste plekken is. Desalniettemin word ik elke keer gewaarschuwd voor de laser en stelt Andy mij erg gerust

Duidelijkheid, klantvriendelijk, betrokken bij nazorg dmv whatsappjes is erg fijn om te zien

Kropff

Zeer klantvriendelijk en prima nazorg.
Door de juiste zorgverlening is de behandeling bijna pijnloos.

Het enige wat ik merk zijn kleine speldenprikjes, maar dat is echt niet de...
Zeer klantvriendelijk en prima nazorg.
Door de juiste zorgverlening is de behandeling bijna pijnloos.

Het enige wat ik merk zijn kleine speldenprikjes, maar dat is echt niet de moeite waard.

Prima uitleg en prima begeleiding ook de dag na de behandeling.