Patricia Perquin

Ik ben blij dat ik voor Tattoo No More heb gekozen om mijn tattoo te laten verwijderen. Andy is erg professioneel, eerlijk en geïnteresseerd. Absoluut geen littekens of pigmentverlies!

Appt altijd eventjes na behandeling hoe het er uit ziet, erg fijn!
Appt altijd eventjes na behandeling hoe het er uit ziet, erg fijn!
De pijn valt echt reuze mee, ik dacht eerst ook dat het veel pijn zou doen maar gelukkig valt het mee. Het zetten van een tattoo doet misschien nog wel meer pijn.

Vera Van dieën

Ik ben heel blij ik dat hier naartoe ben gegaan! Klantvriendelijkheid is top en de service ook. Bij vragen kan je heel laagdrempelig contact opnemen wat heel fijn is. Mijn tattoo geneest super na... Ik ben heel blij ik dat hier naartoe ben gegaan! Klantvriendelijkheid is top en de service ook. Bij vragen kan je heel laagdrempelig contact opnemen wat heel fijn is. Mijn tattoo geneest super na elke behandeling en mijn huid reageert heel goed. De tattoo verdwijnt mooi en je houd er niets aan over!

Fantastisch, top service en perfecte kwaliteit!

Isabel

Andy is echt een topgozer! Geeft goede uitleg, neemt de tijd en is betrokken bij de behandelingen en de na zorg. Het te laseren gebied word vooraf gekoeld waardoor het nauwelijks pijn doet. Nu 3... Andy is echt een topgozer! Geeft goede uitleg, neemt de tijd en is betrokken bij de behandelingen en de na zorg. Het te laseren gebied word vooraf gekoeld waardoor het nauwelijks pijn doet. Nu 3 behandelingen gehad en het resultaat is al zichtbaar!

Deskundig, vriendelijk, betrouwbaar

Moreno

Ik heb lang getwijfeld om mijn tattoo op mijn hand te laten verwijderen. Uiteindelijk heel veel informatie ingewonnen over het proces, de behandeling, nazorg etc. Uiteindelijke naar heel lang zoeken... Ik heb lang getwijfeld om mijn tattoo op mijn hand te laten verwijderen. Uiteindelijk heel veel informatie ingewonnen over het proces, de behandeling, nazorg etc. Uiteindelijke naar heel lang zoeken en uitstellen, ben ik hij Andy terecht gekomen. Vanaf het eerste moment voelde het al zo vertrouwd aan dat ik eigenlijk al meteen om was. Ik ben nu 2 afspraken verder en het resultaat is echt nog veel beter dan verwacht. Je krijgt hier echt zo een goede service dat je in principe niet eens meer omkijkt naar wat het je zal gaan kosten. Een absolute aanrader! Ik kijk uit naar de vervolg afspraken! Andy je bent een topper!

Klantvriendelijk, kwaliteit staat hier echt op de eerste plaats en de service is al om al top!

Tattoo No More

Zie hierboven!

Na lang wikken en wegen besloten mijn tatoeage te verwijderen. Best spannend. Ik werd super vriendelijk ontvangen, het voelde meteen ontspannen. Andy legt alles heel duidelijk uit. Ik ben nu 2x... Na lang wikken en wegen besloten mijn tatoeage te verwijderen. Best spannend. Ik werd super vriendelijk ontvangen, het voelde meteen ontspannen. Andy legt alles heel duidelijk uit. Ik ben nu 2x geweest en al enorm tevreden over het resultaat! De behandeling voel je even, maar zodra het klaar is, is de “pijn” ook weg. De dagen erna is het wat gevoelig en gaat het na nog een aantal dagen jeuken en is het genezen. Ik kreeg een verzorgende crème mee.
Super tevreden en raad Tattoo No More iedereen aan die een tattoo wil laten verwijderen!

Sanne Broeders

Ik heb er lang en goed over nagedacht om mijn tatoeage te laten verwijderen.
Toch een beetje zenuwachtig voor mijn eerste afspraak, maar ik voelde me gelijk op mijn gemak.
Alles gaat...
Ik heb er lang en goed over nagedacht om mijn tatoeage te laten verwijderen.
Alles gaat heel relaxed en met hele duidelijke uitleg, zodat je precies weet wat er gaat gebeuren.
Na de eerste behandeling zie ik echt al resultaat en kan niet wachten op mijn andere behandelingen!

Vriendelijk en professioneel

Reactie Tattoo no more:

Dank je Sanne voor je attente reactie! Doet me goed dat je zo tevreden bent

D

Ik was in het begin best zenuwachtig. Gelukkig werd ik meteen op mijn gemak gesteld. Ik ben je dankbaar Andy. Tot de volgende keer!

Klantvriendelijkheid en betrokkenheid

Reactie Tattoo no more:

Geen dank kerel! We gaan het helemaal mooi maken….

Snippie

Klantvriendelijk en ze weten wat ze doen, goede uitleg over behandeltraject, met goede resultaten is mijn ervaring!

Goed resultaat, professionele behandelingen, netjes en verzorgd!!

Reactie Tattoo no more:

Fijn te horen dat je zo tevreden bent Judith!

C.R. van Dijk

Wat ben ik blij dat ik destijds gekozen heb om mijn lasertraject bij TattooNoMore te ondergaan! Inmiddels is het gewenste resultaat bereikt: de tattoo is niet meer te zien! Sommigen vinden zo'n... Wat ben ik blij dat ik destijds gekozen heb om mijn lasertraject bij TattooNoMore te ondergaan! Inmiddels is het gewenste resultaat bereikt: de tattoo is niet meer te zien! Sommigen vinden zo'n lasertraject spannend door angst voor littekens, maar ik verzeker iedereen dat dat zeker niet het geval is! Een gave huid, zonder tattoo is het resultaat!:) Daarnaast heb ik mij ook altijd prettig gevoeld bij TattooNoMore. Hele fijne mensen en een afspraak is zo gemaakt! Kortom: helemaal top!

Klantvriendelijkheid: 10/10
Kwaliteit: 10/10
Service: 10/10
Resultaat: 10/10

Reactie Tattoo no more:

Dank je Celine, zo fijn te lezen dat je zo tereden bent! Reuze bedankt dat je de tijd en moeite hebt wiilen nemen je ervaring te delen! Take care & stay healthy groetjes Andy

Sandra

Ik ben voor 2 tattoo's bij Andy geweest. Helaas zijn de tattoo's te dik/zwart gezet. Andy was heel eerlijk over het feit dat ze te dik gezet waren en dat hij hier liever niet aan wilde beginnen. Het... Ik ben voor 2 tattoo's bij Andy geweest. Helaas zijn de tattoo's te dik/zwart gezet. Andy was heel eerlijk over het feit dat ze te dik gezet waren en dat hij hier liever niet aan wilde beginnen. Het zou een lang proces worden en dan nog zou ik niet de garantie hebben dat ze weg zouden zijn voor een cover en al helemaal niet, helemaal weg. Flinke teleurstelling natuurlijk, maar ik ben erg blij met zijn expertise! Én dat hij dit eerlijk heeft gezegd. Hij had ook geld aan mij kunnen verdienen, door het wel te doen ;)

Professioneel, ervaring, vriendelijk, eerlijk en duidelijk.

Reactie Tattoo no more:

Hoi Sandra, inderdaad jammer dat het zo lang gaat duren wanneer je zou beginnen met laseren. Alles kan, maar je moet het er voor over hebben qua tijd en ook qua financien. Nu kan je zelf overwegen,... Hoi Sandra, inderdaad jammer dat het zo lang gaat duren wanneer je zou beginnen met laseren. Alles kan, maar je moet het er voor over hebben qua tijd en ook qua financien. Nu kan je zelf overwegen, en mocht je beslissen het ooit toch te willen doen: ik sta altijd voor je klaar. Maar voor nu, beter wachten....Dank voor je attente revieuw! Vind het echt heel tof dat je je ervaring deelt! Thanks greetz Andy