Andy stelt je erg op je gemak, en ik zag al gelijk resultaat na de eerste keer.
Echt een aanrader!!!

Geweldig!

Jennifer

Zeer tevreden, goede uitleg en pijn valt reuze mee vanwege de koeling. Verheug me op de 4e behandeling, omdat ik al zo snel resultaten zie.

Zeer klantvriendelijk. Kwaliteit en de service vind ik ook goed.

Fijn. Geen klachten. Geen littekens. Geen wondjes.

Top kwaliteit, erg vriendelijk en je wordt duidelijk uitgelegd over de procedures.

Fijn. Geen klachten. Geen littekens. Geen wondjes.

Jorinde van Os

Aanrader! Na laseren zichtbaar resultaat, geen pijn, fijne omgang! Oftewel hier moet je wezen!

Boven verwacht kwaliteit van het laseren.
Klantvriendelijkheid optimaal en persoonlijk 0% pijn bij en na het laseren.

Ik heb nu m'n 2e behandeling gehad en zie al resultaat! Sommige plekken zal al heel erg vervaagd/bijna weg!

Andy is een hele spontane man die je op je gemak stelt, alles goed met je doorloopt en de behandeling op jou tempo uit voert.

Voor mijn tattoo laseren heb ik goed vooronderzoek gedaan naar een hoge kwaliteit behandeling. Ik wil namelijk geen littekens overhouden, wat ik bij sommigen wel zie. Bij Andy ben ik de behandeling...

Hoge klantenservice! Kwaliteit behandeling!

Killian

Afgelopen dinsdag mijn tweede behandeling alweer gehad. Ik ben dan ook erg tevreden over de werkwijze van Andy en hoe hij je er doorheen helpt.
Vooral de eerste keer was ik heel erg...

Vriendelijk, betrouwbaar, professioneel

Sanae

Na maanden twijfel door bang te zijn voor de pijn. Heb ik toch besloten om het weg te laten laseren, het doet helemaal geen pijn, het word goed afgekoeld en is het is snel voorbij. Vervolgens houd...

Super!

Silvi

De service en communicatie met Andy is top! De behandelingen heb ik positief ervaren. De pijn valt heel erg mee en alles word duidelijk uitgelegt wat er gaat gebeuren.
Ik heb nu 3...

Vriendelijk, duidelijke communicatie.