Margreeth

Ik heb nu drie keer mijn tattoo laten laseren en ik begin resultaat te zien. Ik vind het wel een gevoelige behandeling, maar het is goed te doen, en het is zo voorbij. Andy koelt de plek van te... Ik heb nu drie keer mijn tattoo laten laseren en ik begin resultaat te zien. Ik vind het wel een gevoelige behandeling, maar het is goed te doen, en het is zo voorbij. Andy koelt de plek van te voren en helpt met je ademhaling, zodat de behandeling prettiger wordt.

Andy legt goed uit wat je kan verwachten en stelt je goed op je gemak. De sfeer is altijd positief en je kan er makkelijk parkeren. Het verzetten van afspraken gaat heel makkelijk. Daarnaast kan je... Andy legt goed uit wat je kan verwachten en stelt je goed op je gemak. De sfeer is altijd positief en je kan er makkelijk parkeren. Het verzetten van afspraken gaat heel makkelijk. Daarnaast kan je Andy altijd goed bereiken mocht je vragen hebben.

Het zetten van een tattoo is pijnlijker dan het weg laseren... en natuurlijk is het niet helemaal gevoelloos.

Maargoed, nu op naar mijn vierde behandeling! šŸ¤—

Andy stelt je zo op je gemak en daardoor sta je voor je het weet weer buiten! Hij geeft altijd advies en is en blijf ook na de behandeling betrokken. Klantvriendelijkheid echt een dikke 10!

Jayda

Ik ben iemand die vooraf goed onderzoek doet voordat ik op een stoel voor behandeling ga zitten. Tattoo no more voldoet aan mijn verwachtingen. Aardige mensen en geen nummertjes gevoel.

Duidelijkheid vooraf en goede nazorg. Betrokken mensen, wat voor mij persoonlijk belangrijk is. Prijzen eerlijk, kwaliteit goed!

Vernon

Ik heb een donkere huidskleur en ik wist niet of het laseren goed zou werken op mijn huidskleur maar ik zie na een aantal behandelingen echt al een gigantisch verschil. Na enkele behandelingen is... Ik heb een donkere huidskleur en ik wist niet of het laseren goed zou werken op mijn huidskleur maar ik zie na een aantal behandelingen echt al een gigantisch verschil. Na enkele behandelingen is mijn tatoeage al veel lichter geworden.

Andy weet heel goed waar hij het over heeft en geeft een gericht advies op je persoonlijke sitautie. Hij denkt met je mee en is betrokken. De behandelingen werken erg goed en andy geeft een... Andy weet heel goed waar hij het over heeft en geeft een gericht advies op je persoonlijke sitautie. Hij denkt met je mee en is betrokken. De behandelingen werken erg goed en andy geeft een realistisch beeld hoeveel behandelingen nodig zijn voor het gewenste resultaat.

Ay

Andy ontvangt je met open armen en geeft je het gevoel dat je op de juiste plek bent. Hij legt het proces duidelijk en helder uit. Vragen worden altijd zo goed mogelijk beantwoord. En wat ik... Andy ontvangt je met open armen en geeft je het gevoel dat je op de juiste plek bent. Hij legt het proces duidelijk en helder uit. Vragen worden altijd zo goed mogelijk beantwoord. En wat ik persoonlijk erg fijn vind is dat hij een paar dagen na de behandeling een whatsapp berichtje stuurt om te checken of alles in orde is. Ik ben blij dat ik voor tattoo no more gekozen heb.

Klantvriendelijk: 10/10
Service: 10/10
Prijs/kwaliteit verhouding: 10/10 (Ik heb veel research gedaan en Tattoo no more biedt de laagste prijsgarantie.)

Bibi

Andy is topper in zijn vak, stelt je gerust en is duidelijk. Na de eerste behandeling weet je gelijk waar je aan toe bent.
Laseren voel je amper, en het resultaat na mijn drie behandelingen...
Laseren voel je amper, en het resultaat na mijn drie behandelingen is beter dan verwacht.
De nazorg na de behandeling is ook heel fijn je kan altijd met eventuele vragen terecht en Andy checkt altijd hoe het na de behandeling met jou en de tattoo gaat. Aanrader!

Duidelijk, eerlijk, klantvriendelijk, nazorg.

Sarah

Snelle behandeling. Doet bijna geen pijn. Omdat het eerst koud wordt gemaakt.

Service is goed.

Joyce

Ik zit middenin het proces om mijn tattoo te laten verwijderen op mijn hand. Inmiddels 3 behandelingen achter de rug en mijn tattoo begint langzaamaan te verdwijnen. De behandelingen zijn gevoelig... Ik zit middenin het proces om mijn tattoo te laten verwijderen op mijn hand. Inmiddels 3 behandelingen achter de rug en mijn tattoo begint langzaamaan te verdwijnen. De behandelingen zijn gevoelig maar pijn doet het niet. Het pand aan de oude dijk ziet er super uit en er word hygiƫnisch gewerkt. Geen spijt van mijn beslissing.

Andy is een vakman, bij hem voel je je gelijk op je gemak. Na de behandeling appt hij altijd nog even hoe het nu gaat met je tattoo.

Een afspraak is makkelijk te maken via de website en wat ik vooral fijn vind is dat hij ook werkt op zaterdag.

Ik raad iedereen dus van harte aan om een afspraak te maken.

Zeer klantvriendelijk
Fantastische service

Je wordt super fijn geholpen, duidelijke uitleg bij de intake. De behandelingen zijn niet pijnlijk, de plek blijft enkel wat gevoelig de dag erna. Ook vind ik het erg betaalbaar!

Super klantvriendelijk!

Michel Huijksloot

Ben nu bezig met tattoo laten laseren.. zijn heel vriendelijk en vindt het niet duur.

Goede service en heel schoon.