Davika

Ik heb eerst een intakegesprek gehad om alles te bespreken en mijn tatoeage te laten zien. Andy was meteen duidelijk vanaf het begin, welke gevolgen de behandelingen heeft, bijwerkingen, een... Ik heb eerst een intakegesprek gehad om alles te bespreken en mijn tatoeage te laten zien. Andy was meteen duidelijk vanaf het begin, welke gevolgen de behandelingen heeft, bijwerkingen, een tijdspad van hoe lang het duurt etc. Dit stelde mij op mij gemak en ik kon meteen beginnen met het laseren! Qua pijn viel het reuze mee, tijdens de behandeling voel je alleen lichte prikjes en na afloop heb je een paar dagen last van een dikke plek op de tattoo, maar verder doet het niet extreem veel pijn, het brandt alleen een beetje. Ik heb nu drie behandelingen gehad en ik zie langzaam maar zeker steeds verder mijn tattoo vervagen. Ik zou iedereen aanbevelen om hier zijn of haar tattoo te laseren, ze zijn hier open en eerlijk met je over het proces en dat je geduld moet hebben! De pijn valt mee en je hebt er geen verdere complicaties van.

Ik vind de klantvriendelijkheid, kwaliteit en service van Tattoo No More top! De meeste mensen die langskomen die hebben nog totaal geen ervaring met het weglaseren van tattoo's. Daardoor is de stap... Ik vind de klantvriendelijkheid, kwaliteit en service van Tattoo No More top! De meeste mensen die langskomen die hebben nog totaal geen ervaring met het weglaseren van tattoo's. Daardoor is de stap om naar zo'n zaak te gaan heel groot, omdat je ook onzekerheid meeneemt of het wel goed gaat.

Super

Helemaal top

Cor

Nu 3 keer geweest en erg positief. Andy is professioneel en weet wat hij doet. De behandeling is pijnloos en je voelt je op je gemak. Ook wordt er altijd geinformeerd een dag of 2 na de behandeling... Nu 3 keer geweest en erg positief. Andy is professioneel en weet wat hij doet. De behandeling is pijnloos en je voelt je op je gemak. Ook wordt er altijd geinformeerd een dag of 2 na de behandeling hoe het gaat. Een echte aanrader dus als je een tattoo wil laseren.

Professioneel, vakkundig en een prettige sfeer.

Joel

Ben nu 2 keer geweest
Ben er al super blij mee
Weinig pijn en na behandeling een beetje rood en branderig maar dat is het dan ook
Op naar de 3e keer

Goed gesprek
Geeft je een goed gevoel

Nu een keer of 6 geweest om te laseren, gaat top!

Goede, snelle service. Je weet direct waar je aan toe bent!

Andy weet waar hij het over heeft. Hij is echt een vakman en een specialist in het laseren van diverse soorten tatoeages. Ik ben nu al een tijdje bezig met het laseren van mijn tatoeages en ik ben... Andy weet waar hij het over heeft. Hij is echt een vakman en een specialist in het laseren van diverse soorten tatoeages. Ik ben nu al een tijdje bezig met het laseren van mijn tatoeages en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Als je je tatoeage(s) wilt laten laseren en daarover twijfelt, beveel ik zeker Andy aan! Je bent echt in goede handen bij hem. Voor de mensen die denken dat het laseren erg veel pijn doet, dat is echt niet het geval, je voelt wel iets, maar pijn doen...nee echt niet!

Andy is super vriendelijk, eerlijk en de service en kwaliteit zijn top!

Lucien van Tienderen

Mijn ervaring is zeer positief. Andy weet waar hij over praat en levert heel goed werk. Als ern tattoo is die je zou willen verwijderen is Tattoo No more de plek om naar toe te gaan.

Zeer professioneel, heel vriendelijk, zeer bekwaam

Erik

Mijn ervaring met Tattoo No More is erg goed. Ik heb nu 9 behandelingen gehad en mijn tattoo is bijna weg.

Andy is een hele aardige kerel die zijn vak goed verstaat.

Luzie

Om de 2mndn kom ik bij Tattoo No More om een naam weg te laseren. Nu na 1jaar; 6 behandelingen zijn dat, is hij bijna weg. Door de goede kwaliteit inkt die gebruikt is, duurde het even voordat hij... Om de 2mndn kom ik bij Tattoo No More om een naam weg te laseren. Nu na 1jaar; 6 behandelingen zijn dat, is hij bijna weg. Door de goede kwaliteit inkt die gebruikt is, duurde het even voordat hij goed weg. Ik heb een lage pijngrens, maar heb niks gevoeld. Alleen die klomp ijs die Andy er voorafgaand op doet, doet nog het meeste "pijn", hahaha!
Ik heb een getinte huid en er is absoluut geen sprake van littekens of pigmentverlies!
Je krijgt een crѐmetje mee, tippie; gebruik dit ook echt, blijf smeren tot aan de volgende behandeling!

Prijs en apparatuur

Diana

Ben hier gekomen om een gecoverde tattoo te laten verwijderen. Andy weet wat die doet, werkt snel en proffesioneel en is vriendelijk.

Prettige sfeer, vakkundig, hartelijk