Jeroen

Andy gaat heel professioneel te werk, geeft eerlijk aan hoeveel behandelingen je nodig hebt en hoe het traject eruit ziet. Na elke behandeling zie je de tattoo beetje bij beetje vervagen. Je moet... Andy gaat heel professioneel te werk, geeft eerlijk aan hoeveel behandelingen je nodig hebt en hoe het traject eruit ziet. Na elke behandeling zie je de tattoo beetje bij beetje vervagen. Je moet even volhouden maar dan zie je uiteindelijk niks meer terug!

Professioneel, vriendelijk een eerlijk!

Reactie Tattoo no more:

Thanks Jeroen, dat je de tijd en moeite hebt willen nemen!
Ondanks dat je tattoo erg diep gezet is en met intense black ink.... kan niemand straks nog zien dat ie er gezeten heeft!

Nancy

Andy gaat super vakkundig te werk en legt alles goed uit. Je ziet meteen al verschil na de eerste behandeling en ik heb nooit last van brandwonden of een geïrriteerde huid. Na elke behandelingen zie... Andy gaat super vakkundig te werk en legt alles goed uit. Je ziet meteen al verschil na de eerste behandeling en ik heb nooit last van brandwonden of een geïrriteerde huid. Na elke behandelingen zie je de tattoo steeds meer verdwijnen zonder achterblijvende littekens. Ik ben super blij met het resultaat tot nu toe en zou iedereen aanraden om een bezoek aan Andy te brengen als je van je tattoo af wilt! Daarnaast is het natuurlijk ook altijd gezellig om weer langs te zijn geweest! :-)

Zeer klantvriendelijk, onwijs goede kwaliteit van de behandelingen en heel fijn om daarna nog een berichtje te krijgen hoe het met de huid gaat. Je bent hier zeker geen nummertje en er wordt echt... Zeer klantvriendelijk, onwijs goede kwaliteit van de behandelingen en heel fijn om daarna nog een berichtje te krijgen hoe het met de huid gaat. Je bent hier zeker geen nummertje en er wordt echt naar je geluisterd!

Reactie Tattoo no more:

Dank je Nance voor je lovende review, doet me goed....Fijn te lezen dat je zo tevreden bent!

Michaela

Andy is altijd super vriendelijk en netjes. Ik heb geen enkele keer pijn gehad, blaren of brandwonden. Na de behandelingen checkt hij altijd nog hoe het gaat en of er bijzonderheden zijn. Ik ben... Andy is altijd super vriendelijk en netjes. Ik heb geen enkele keer pijn gehad, blaren of brandwonden. Na de behandelingen checkt hij altijd nog hoe het gaat en of er bijzonderheden zijn. Ik ben heel tevreden en mijn tatoeage is bijna weg 😊

Vriendelijk, geïnteresseerd, duidelijk, netjes

Reactie Tattoo no more:

Hoi Michaela, we zijn er bijna! Je gedult wordt beloont: niemand kan nog zien waar je tatoeage ooit gezeten heeft...Dank voor je vertrouwen!

Mandy

Ik word altijd goed geholpen door Andy. Inmiddels heb ik al een aantal behandelingen achter de rug en mijn huid reageert altijd goed en de tattoos zijn bijna allemaal weg. Ik heb geen littekens... Ik word altijd goed geholpen door Andy. Inmiddels heb ik al een aantal behandelingen achter de rug en mijn huid reageert altijd goed en de tattoos zijn bijna allemaal weg. Ik heb geen littekens eraan over gehouden.

Altijd vriendelijk
Professioneel
Mooie resultaten

Reactie Tattoo no more:

Hoi Mandy, super dat je je ervaring deelt, je huid reageert altijd zo goed! Samen blij!!!!
Dank voor je vertrouwen....

Romy Westerhout

Ik ben inmiddels bijna van mijn tatoeages af. Ik had verwacht dat het een pijnlijke behandeling zou zijn, maar dat is absoluut niet het geval. Andy stelt je ook altijd erg op je gemak. Mijn huid... Ik ben inmiddels bijna van mijn tatoeages af. Ik had verwacht dat het een pijnlijke behandeling zou zijn, maar dat is absoluut niet het geval. Andy stelt je ook altijd erg op je gemak. Mijn huid herstelt erg snel (goed blijven smeren is altijd het advies 🙂). De tijden van je afspraak worden altijd erg goed nageleefd.

Makkelijk afspraken in te plannen. Vriendelijk ontvangst. Alles gaat netjes op tijd.

Reactie Tattoo no more:

Hoi Romy, bikkel....is altijd een voorrecht jou te mogen behandelen! Dank voor je vertrouwen....

Marka van Dijk

Andy legt alles duidelijk uit en dat blijkt na de behandeling ook exact zo te zijn.
Hij vertelde dat je de eerste 3 behandelingen een blaar kan krijgen.
Dat je die voorzichtig doorprikt,...
Hij vertelde dat je de eerste 3 behandelingen een blaar kan krijgen.
Dat je die voorzichtig doorprikt, het vocht eruit laat en de huid verder laat zitten.
Het ziet er soms best wel gek uit maar binnen ong 2 weken is toch alles weer weggetrokken en zie je er niets meer van.
Hij zei dat de blaar nooit op dezelfde plek terugkomt en ook dat klopte.
De blaar komt vooral op plekken waar veel zwarte inkt zit.
Ik zag de blaar als een soort extra effectieve opruiming van inkt.
Na de 4e keer laseren heb ik geen blaar meer gekregen.
Exact wat Andy al had verteld.
Ik vind Andy erg kundig, professioneel en je kunt ook nog met hem lachen.

Duidelijke uitleg, wat verteld wordt is ook echt de werkelijkheid, zeer vriendelijk, goede begeleiding tijdens behandeling, afspraken worden nagekomen.

Reactie Tattoo no more:

Dank je wel Marka voor het delen van je ervaring. Jij hebt 3 verschillende tatoeages. Van 1-tje wisten we inderdaad van te voren dat die vocht blaren zou kunnen geven. Dat blijkt zo te zijn, ziet er... Dank je wel Marka voor het delen van je ervaring. Jij hebt 3 verschillende tatoeages. Van 1-tje wisten we inderdaad van te voren dat die vocht blaren zou kunnen geven. Dat blijkt zo te zijn, ziet er altijd "raar" uit maar trekt altijd helemaal weer weg...en zie je niets meer van. Samen maken we het helemaal mooi! Niemand zal zien dat je ooit een tattoo hebt gehad... ;-)

Joël Zwarts

Mijn ervaring met Tattoo No More is top. Ik ben zelf iemand met een licht getinte huidskleur wat toch voor vele nog een uitdaging kan zijn. Veel mensen twijfelen of vinden het moeilijk om hun... Mijn ervaring met Tattoo No More is top. Ik ben zelf iemand met een licht getinte huidskleur wat toch voor vele nog een uitdaging kan zijn. Veel mensen twijfelen of vinden het moeilijk om hun vertrouwen te vestigen in iemand die met bepaalde huidskleuren aan de slag moet gaan. Andy heeft mij verteld dat het geen probleem zou zijn en daar heb ik hem in vertrouwd. Het eindresultaat is perfect. Ik zie niks meer van mijn tattoo en dat met een licht getinte huid.

Ontzettend vriendelijk, vrolijk en wil graag op de beste manier helpen

Reactie Tattoo no more:

Zoals we van te voren samen hebben besproken: we zien niet meer waar je tattoo ooit gezeten heeft! Dank voor je vertrouwen Joel!

Sander

Andy is een zeer professionele en vriendelijke man die mij met zijn ultra moderne techniek van mijn oude tattoo afgeholpen heeft.

De behandeling is effectief, geeft geen nadere effecten na de behandeling en Andy begeleid je perfect door het proces.

Karin Jansen

Andy weet waar hij het over heeft. Altijd vriendelijk en geïnteresseerd. De behandeling is door het goed te koelen van tevoren zo goed als “pijnloos”. Na de behandeling ook geen last van blaren, of... Andy weet waar hij het over heeft. Altijd vriendelijk en geïnteresseerd. De behandeling is door het goed te koelen van tevoren zo goed als “pijnloos”. Na de behandeling ook geen last van blaren, of littekens. Wat ik heel erg waardeer is dat je na een paar dagen altijd een appje van Andy krijg om te vragen hoe het gaat met de behandelde tattoo. Ik ben langer onderweg om bij Andy te komen dan dat de behandeling duurt maar dat heb ik er zeker voor over.

Super vriendelijk, hygiënisch en professioneel

Reactie Tattoo no more:

Je moet elke keer ver reizen en je vertrouwt mij je huid toe...Super fijn te lezen dat je zo tevreden bent!

Vivian

Ik heb inmiddels zo'n 6 behandelingen gehad bij Tatoo No More en mijn tattoo is al aanzienlijk vervaagd. De behandeling is absoluut niet pijnlijk en goed te doorstaan. Wat ik vooral waardeer, is dat... Ik heb inmiddels zo'n 6 behandelingen gehad bij Tatoo No More en mijn tattoo is al aanzienlijk vervaagd. De behandeling is absoluut niet pijnlijk en goed te doorstaan. Wat ik vooral waardeer, is dat Andy altijd een aantal dagen na de behandeling even contact opneemt om te informeren of alles goed gaat. Bovendien word ik goed geïnformeerd en krijg ik speciale crème mee om het gelaserde gedeelte te verzorgen. Ik kan Tatoo No More dan ook zeker aanraden!

Vriendelijk, professioneel en hygiënisch

Reactie Tattoo no more:

nog even Vivian en je kan je slippertjes en open hakjes weer dragen zonder dat iemand nog kan zien dat je ooit een grote tatoeage op je voet hebt gehad! Dank voor je review super!