Tattoo no more

Tattoo no more Ook benieuwd naar feedback over de webshop Tattoo no more? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company203
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Tattoo no more met 10/10. Gebaseerd op 203 ervaringen.

Joyce
Joyce

Sterke punten: rust, hygiëne, vrijwel pijnloos en snel resultaat

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Andy neemt rustig de tijd voor de intake en beoordeelt goed wat de tatoeage nodig heeft. de behandelingen worden in alle rust en hygiëne uitgevoerd. andy heeft een rustige persoonlijkheid en stelt je goed op je gemak. voor de behandelingen koelt hij de tatoeage goed zodat het vrijwel geen pijn doet. ik kan tattoo no more van harte aanbevelen.

Uitstekend (10/10)

-Andy is zeer klantvriendelijk, betrokken en eerlijk.
-Je krijgt absoluut waar voor je geld.
-Persoonlijk vind ik de behandelingen niet enorm veel pijn doen, de eerste keer was een beetje schrikken maar daarna weet je waar je aan toe bent. Mijn 4e behandeling deed zelfs helemaal geen pijn.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Na 4 laserbehandelingen zie je dat mijn tattoo's al enorm aan het vervagen zijn, er is absoluut geen sprake van littekens of pigmentverlies. voor mensen spijt hebben van hun tattoo, om wat voor reden dan ook zou ik zeker tattoo no more aanbevelen. eerder had ik mij laten behandelen (eenmalig) bij een andere laserstudio, terwijl ik later las dat ze niet konden garanderen dat mijn huid kapot ging van de behandelingen ik ben blij dat ik tattoo no more heb gevonden, andy is betrouwbaar. ik kijk uit naar mijn volgende behandeling.

Uitstekend (10/10)

De klantvriendelijk heid is top..

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mij ervaring... hele vriendelijke mensen werken er bij tatoo no more. bij mijn eerste intake gesprek mocht ik gelijk (onder het mes) k ben miin tatoos in me gezicht aan het laten verwijderen.. ik ben nu al 4 x geweest.. je ziet al een hele vershil maar nog een lange weg tw gaan.. iedereen vraagt me.. doe het geen pijn? krijg je geen liktekens... de pijn is te doen... maar misschien doe het meer pijn bij mij omdat net onder me oog is.. liktekens en blaren heb ik geen last van.. dus dat is onzin. iedergeval niet bij tatoo nomore. wat ik nog kwijt wil is dat ik iedereen zou aanbevele om daar toch je tatoo te laten verwijderen.. want het is een top plek met top mensen!.

Eda Cicek
Eda Cicek

Ik ben zo ruim 1 jaar klant bij Tatto no more, en ik ben er heel erg tevreden over! Ze zijn altijd goed bereikbaar en wanneer je een afspraak hebt ben je ook altijd optijd aan de beurt. Zeer vriendelijk??

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik hoorde altijd dat het heel pijnlijk is het verwijderen van tattoeage.. maar andy laat je er echt letterlijk helemaal niets bij voelen.. omdat hij zo goed de tijd neemt met het verkouden van je tattoage door middel van ijs.. voelt het doof aan waardoor je helemaal niets voelt van de behandeling.. nergens last van na de behandeling.. je krijgt altijd je zalfje mee.. en na een dag merk je helemaal niets van de behandeling!! echt een aanrader????????.

Stefanie
Stefanie

Andy is een super vriendelijke man die je erg op je gemak stelt. De afspraken zijn gemakkelijk online te maken en daarnaast ontvang je meerdere herinneringen voorafgaand aan je afspraak, handig!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Inmiddels heb ik 5 behandelingen achter de rug. ik heb een tattoo op mijn voet, deze is al stukken lichter dan voor de behandelingen! voor de behandeling heb ik altijd wel wat zenuwen maar ik weet dat het nergens voor nodig is. de plek word vooraf goed gekoeld en na het koelen komt de laserbehandeling, deze is in 5 minuten alweer achter de rug! ik zie de tattoo elke keer weer vager worden en ik kijk uit naar het uiteindelijke resultaat!.

Stef
Stef

Tattoo No More is een goed en betrouwbaar bedrijf. Na de behandeling word er gekeken hoe het met de tattoo gesteld is. Tevens is Andy geduldig en neemt de tijd.

Daarnaast is een goede kosten inschatting te maken daar er een bepaald aantal betaalde behandelingen zijn gesteld. Dit geeft rust voor de klant en behandelaar.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het verwijderen van mijn tattoo loopt op schema. resultaten zijn zichtbaar en na behandeling zonder enig letsel.

Kimberly Jansen
Kimberly Jansen

Ik ben zeer tevreden over Andy en zijn werk. Ik was best bang na het lezen van alle gruwel verhalen op sociaal media, maar toch wilde ik al enige tijd van mij tattoo af. Na het lezen van vele recensies, ben ik toch begonnen bij Tattoo no more en na twee behandelingen was het resultaat al verbluffend! Geen verbrandingen of littekens, gewoon een tattoo dit aan het vervagen is.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben zeer tevreden over andy en zijn werk. ik was best bang na het lezen van alle gruwel verhalen op sociaal media over het weglaseren van tatoeages, maar toch wilde ik al enige tijd van mij tattoo af. na het lezen van vele recensies, ben ik toch begonnen bij tattoo no more en na twee behandelingen was het resultaat al verbluffend! geen verbrandingen of littekens, gewoon een tattoo die sterk aan het vervagen is. al na twee behandelingen! daarnaast is andy zeer klantvriendelijk en ik zou deze methode iedereen aanbevelen die van zijn/haar tatoeage af wilt.

Uitstekend (10/10)

Zeer klantvriendelijk en super goede service.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer positieve ervaringen met tattoo no more. deskundig en vriendelijk personeel.

Wanda Metselaar
Wanda Metselaar

Een goede en klantvriendelijke sfeer
Ik word er altijd netjes geholpen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik dacht eerst dat het heel pijnlijk en eng zou zijn maar voor het laseren word het goed gekoeld zodat de pijn veel minder word.
mijn eigen ervaring is dat ik het helemaal niet pijnlijk vind heb ook geen last van blaren jeuk of blauwe plekken wat heel fijn is.

Sharon
Zeer goed (9/10)
Sharon

Super klantvriendelijk, geduldig, betrokken en eerlijk

Score voor Tattoo no more:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bijna een maand geleden mijn eerste behandeling gehad. andy neemt voor de eerste behandeling alle tijd om je goed en vooral eerlijk te adviseren/informeren, heel prettig! overigens blijft hij na de behandeling ook betrokken en checkt hij hoe het gaat. voor het laseren wordt de te behandelen plek "verdoofd" met ijs. het laseren zelf is niet pijnlijk, daar stond ik zelf echt versteld van. de eerste dagen was mijn tattoo behoorlijk rood en brandde het een beetje maar als ik het insmeerde met de creme verdween dat. na een week begon de tattoo te jeuken en verdween na twee dagen de roodheid. ik kijk alweer uit naar de volgende behandeling :).

Bedrijfsinformatie

Tattoo No More is een tattoo verwijderingssalon uit Rotterdam. Door middel van de nieuwste lasertechnieken verwijderen wij op een veilige manier tatoeages in verschillende fases. Deze nieuwste lasertechnieken laten geen littekens of huidbeschadiging achter.

Onze tevreden klanten is waar wij het voor doen.
Adres
Oude Dijk 180a