Jan-Eric

Heb je spijt van je tattoo of wil je ruimte maken voor wat nieuws ga naar Tattoo no more. In slechts 3 behandelingen kon mijn nieuwe tattoo erop.

Duidelijke gang van zaken, vriendelijk en ook na behandeling goed advies

Sanne

Ik ben zeer tevreden met het resultaat hoe de tattoo is weggehaald.Zonder littekens en het is helemaal weggegaan.

Je voelt je erg op je gemak en wordt super geholpen!

Lisa

Ik zou iedereen Tattoo No More aanbevelen. Fijne behandeling bij Andy en resultaat is al zichtbaar. Tijdens de behandeling neemt Andy goed de tijd en geeft de juiste tips, ook voor na-behandeling.

Heel erg vriendelijk en top service

Wendy

Andy is een hele vriendelijke man die je direct op je gemak kan stellen. Alles wordt erg goed uitgelegd en stap voor stap neemt hij je mee in wat er gaat gebeuren. Tijdens de behandeling praat hij... Andy is een hele vriendelijke man die je direct op je gemak kan stellen. Alles wordt erg goed uitgelegd en stap voor stap neemt hij je mee in wat er gaat gebeuren. Tijdens de behandeling praat hij je er goed doorheen en ook bij de nazorg biedt hij goede ondersteuning.
Nu op de helft van de behandelingen en er is al duidelijk resultaat te zien. Kan niet wachten tot ik klaar ben!

Klantvriendelijk. Eerlijk. Toegankelijk. Goede nazorg.

K. Roeters

Je word goed voorgelicht en alle mogelijkheden worden besproken. Ze zijn vriendelijk, eerlijk en denken met je mee. Na elke behandeling een top resultaat. Je word goed voorgeleid en elke stap die er... Je word goed voorgelicht en alle mogelijkheden worden besproken. Ze zijn vriendelijk, eerlijk en denken met je mee. Na elke behandeling een top resultaat. Je word goed voorgeleid en elke stap die er gemaakt is voor het laseren word er een foto gemaakt. Zo zie je dus stap voor stap het resultaat. Mooie winkel ook en overzichtelijk. Ik beveel het aan iedereen aan. Ik ga nergens anders meer heen dan bij Andy tot al mijn tattoo's weg zijn.

Eerlijkheid en juiste behandeling

Gökhan

Zeer te vreden met de behandeling

Heel erg klantvriendelijk

esther

Word zeer goed geholpen ook on het proces erna

goede service, goede klant vriendelijheid

Es

Ik heb nu 6 behandelingen gehad en mijn tattoo is al veel minder. Ik kan niet wachten op het eindresultaat. Echt een topzaak!

Topzaak!

Esther

Sinds mijn eerste bezoek aan Tattoo No More voelde ik mij erg op mijn gemak. Andy legt alles goed uit, stelt je gerust en geeft een goede nazorg. Andy is een eerlijke man en heeft hart voor zijn... Sinds mijn eerste bezoek aan Tattoo No More voelde ik mij erg op mijn gemak. Andy legt alles goed uit, stelt je gerust en geeft een goede nazorg. Andy is een eerlijke man en heeft hart voor zijn klanten. Mijn tattoo is helemaal verdwenen en ik ben er superblij mee. Je ziet er niets meer van en ik heb geen litteken. Ik zou iedereen Tattoo No More aanbevelen, vooral voor de professionaliteit en kwaliteit die geboden wordt! Andy is een topper en weet waar hij over praat en wat hij doet! Thnx Andy, mijn hand is weer supermooi en mijn tattoo is gelukkig helemaal verdwenen! ?

Al vanaf het begin voelde het goed door de professionaliteit en de service die Andy biedt. Alles wordt duidelijk uitgelegd en de nazorg is geweldig! Topkwaliteit!

Tattoo no More

Andy is vriendelijk en legt alles goed uit. Zeker een aanrader voor het laseren van tatoeages!

Vriendelijk, deskundig