Eva

Echt een hele fijne zaak die ik iedereen aanbeveel! Toen ik eraan dacht om mijn tattoo(s) weg te laten laseren ben ik gaan Googelen en kwam ik op de website van Tattoo No More terecht. Alles was...

Klantvriendelijk, verstand van zaken, altijd met een glimlach en erg professioneel.

Anita

Het weglaseren zelf doet geen pijn. Kort daarna voelt het even als een schaafwond, maar ook dat gevoel trekt snel weg. Ik ben echt blij dat ik mijn tattoo weg laat laseren bij Tattoo No More.

Hele fijne service! Ook na de behandeling wordt een aantal keer gevraagd hoe het gaat. Hee persoonlijk en prettig.

Manon

Via een collega ben ik bij Andy van Tattoo No More terecht gekomen en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Andy gaat professioneel te werk en laat je helemaal thuis voelen. Hij behandelt je als...

Een betere service kun je je niet wensen :)

Deniz van Reede

De behandelaar heeft absoluut kennis van zaken en stelt me volledig gerust voor de behandeling.
Alle geruchten omtrent littekens en extreme pijn wordt bij Tattoo No More volledig ontkracht.

Klantvriendelijk, proffesioneel, fijne sfeer.

Raiza

Ik wordt nu al 3jaar bij Tattoo no More behandeld door Andy.
Voor meerdere tattoo's wordt ik behandeld.
Tot zo ver is mijn ervaring heel positief geweest en zeer te vrede. Ook ben ik...

Heel vriendelijk, gastvrij, je wordt leuk ontvangen. Kortom ik kom daar graag over de vloer.

Esmee

Vorige week mijn tweede behandeling gehad. Doordat de tattoo vooraf wordt gekoeld voel je vrijwel niks van de laser. 1 à 2 dagen na de behandeling krijg je een berichtje van Andy met de vraag hoe...

- Klantvriendelijk
- Professioneel
- Zorgzaam

Super . behandelingen zijn heel goed te doen! Pijn valt reuze mee!! En de nazorg / contact is ook heel goed. Als er iets is kan 24/7 een berichtje sturen en je krijgt heel snel weer antwoord!

Klantvriendelijkheid, super er word heel goed uitgelegd hoe het werkt en wat je kan verwachten en wat Andy gaat doen. Echt heel goed!

Saber

Heel goede ervaring. De behandeling is bijna pijnloos en de tattoo vervaagd duidelijk na elke behandeling. Ik zal tattoo no more aan iedereen aanraden. Ik ben blij dat ik voor hun heb gekozen. Een...

Klantvriendelijkheid, kwaliteit en service zijn gewoon TOP

Andy is super vriendelijk begleid je gedurende her hele proces, appt om te vragen hoe het verder ging.

Heel erg klant vriendelijk behulpzaam aps je vragen hebt, zelf ben ik nog in behandeling dus kan niet oordelen over het hele proces. De tattoo is zeker aan het vervagen

Tamara

Ik heb net mijn tweede sessie gehad. En ik heb nergens last van gehad. Mocht niet niet zeker zijn van iets kan je hem altijd appen.

Andy is super vriendelijk, legt alles goed uit. Stelt je heel erg op je gemak wat superfijn is omdat je natuurlijk niet weet wat je kan verwachten. Service ook goed.