David

Ik dacht eerst dat het onmogelijk was voor mensen met donkere huidskleur. Maar nee!
Is ook voor mensen met een donker huidskleur! En je krijg geen littekens, Andy Weet wat hij doet . Dus mensen twijfel niet wil je van je Tattoe af hier moet je zijn ! Ik ben zelf blij met mijn resultaat en binnekort moet ik weer. Andy bij deze dankjewel !
David uit breda

Andy is een aardig gozer , legt jou dingen uit en weet wat hij doet ! En hij is super rilex ! Dus je voelt je op je gemak !

De Panter

In mijn gezicht heb ik sproeten laten zetten. Ik heb een zeldzaamheid dat mijn huid alle bruinpigment afstoot. Hierdoor heb ik groen-achtige sproeten in mijn gezicht. Dit is in het buitenlicht... In mijn gezicht heb ik sproeten laten zetten. Ik heb een zeldzaamheid dat mijn huid alle bruinpigment afstoot. Hierdoor heb ik groen-achtige sproeten in mijn gezicht. Dit is in het buitenlicht echter goed te zien. Door kennissen wordt ik hierdoor "de panter" genoemd. Op straat wordt ik vaak aangesproken met "he gaaf man, wat steld het voor?" of "wat heb jij nou in je gezicht?"Dit vind ik zeer onprettig want ik wil geen tattoo in mij gezicht maar sproeten. Als je moet werken is dit ook niet altijd handig. Ook is het fijn als je als man zijnde zonder make-up op foto's kan. Dus ik ging naar Tattoo No More. Aan de ene kant begrijp ik de beslissing van Andy; Andy lasert geen tattoeages met gemengde kleuren want hij heeft de ervaring dat deze tot een andere kleur kunnen verkleuren. Het verkleuren kan dan ook echter maanden duren dus het resultaat is veel later zichtbaar. De beste man wilt niet dat ik door zijn toedoen uiteindelijk met blauwe of paarse sproeten rondloop die al helemaal duidelijk ziet, ook met binnenlicht. Aan de andere kant had de behandeling op de sproeten op de knieen (daar heb ik ze ook) uitgeprobeert kunnen worden. Dan had ik kunnen zien hoe het zou worden na behandeling en na een jaar kunnen beslissen om gezicht wel of niet te doen. Dit doet Andy niet vanwege de garanties die zij geven. Dat begrijp ik ook maar anderzijds kun je iemand ook niet zo rond laten lopen. Uiteindelik heb ik tegen het advies van Andy in toch alles nogmaals over laten tattoeeren in de hoop dat het allemaal lichter wordt en het natuurlijker gaat ogen. Helaas heb ik voor de "nee "van Tattoo No More die 25 euro intakegeld moeten betalen. Ik zou het fijn gevonden om deze terug te krijgen, maar dat is aan Andy. Intake en uitleg heb ik natuurlijk wel gehad incl. teleurstelling. Ik heb er ook nog niet naar gevraagd het terug te krijgen.

Er is geen middenweg als ze vragen of ik Tattoo no More zou aanbevelen. Omdat ik geloof dat dit uiteidelijk wel een goede cliniek is waar ze Tattoeages weglaseren en ik mensen niet wil kwetsen heb ik toch op "ja "gedrukt en vier sterren gegeven terwijl het in mijn geval veel minder ster is.....of veel meer ster, als je die op mijn gezicht meerekend.

Groeten van "de Panter".

Aardige man maar heeft "Nee" verkocht. Geeft eerlijk en duidelijk uitleg, maar weet niet precies wat ik vind van de beslissing.

Chantal

Super tevreden

Snelle behandeling
Makkelijk te bereiken
Afspraken online super makkelijk
Vriendelijk
Zeer effectief

Ik heb meerdere tattoo’s laten verwijderen bij Andy. Ik ben echt...
Snelle behandeling
Makkelijk te bereiken
Afspraken online super makkelijk
Vriendelijk
Zeer effectief

Ik heb meerdere tattoo’s laten verwijderen bij Andy. Ik ben echt heel tevreden.
Alles word heel duidelijk en eerlijk uitgelegd. Er zijn er bij 4 weg gehaald. 1 daarvan was gewoon met 2 behandelingen weg. Een ander met 4.
De andere 2 hebben nog maar 1 en 2 behandelingen gehad maar ook daar zie je al duidelijk verschil. Dus twijfel niet langer en maak een afspraak.

Saskia

Inmiddels ben ik al bijna 2 jaar bezig met het verwijderen van mijn tattoo bij Andy. Hij is erg professioneel, heel betrokken en geeft een duidelijke uitleg over het proces en de verwachting van het... Inmiddels ben ik al bijna 2 jaar bezig met het verwijderen van mijn tattoo bij Andy. Hij is erg professioneel, heel betrokken en geeft een duidelijke uitleg over het proces en de verwachting van het aantal behandelingen voor jouw tattoo. Iedere behandeling wordt je tattoo goed gekoeld met een icepak waardoor het laseren een stuk minder pijnlijk is. Wat betreft de nazorg is Andy ook een topper. De dag na de behandeling en vervolgens nog een aantal dagen erna zoekt hij contact met je om te vragen hoe het met het herstel gaat. Je hoeft je ook echt geen zorgen te maken over littekens of pigmentverlies. Ik ben heel erg tevreden over Tattoo No More en zou iedereen aanraden hier zijn of haar tattoo te laten verwijderen!

Andy stelt heldere verwachtingen, hij communiceert fijn en is erg betrokken bij ieder proces. De behandeling doet weinig pijn en je krijgt goede instructies wat betreft de nazorg.

Cheyenne Verwoert

Echt een aanrader!
Echt een aanrader!
Ik heb al meerdere behandelingen gehad bij Tattoo No More. Helaas is de inkt die bij mijn tatoeage is gebruikt gemengd met printerinkt waardoor het weghalen langer duurt dan verwacht. De tattoo was echt supersuper zwart en dubbel gezet waardoor het weghalen wat moeilijker gaat.
Andy legt alles echt super duidelijk uit en ik heb elke keer een hele fijne ervaring met de laser. Je ziet totaal geen pigment verlies op de huid en ik heb geen littekens of iets. De laser is gevoelig, maar een tattoo zetten is dat ook.. Enige verschil is dat je met een paar minuten weer buiten staat.

Ik ben echt super tevreden over Tattoo No More. Ik vind alle uitleg en rustige manier van handelen altijd erg fijn. Mocht je een tattoo willen weghalen, dan moet je zeker naar Tattoo No More!

SIDENOTE: de tattoo is niet gezet bij Andy en hij kan er niks aan doen dat ik meer behandelingen nodig heb dan gedacht. Ik vind het juist super fijn dat hij het engelen geduld heeft en we nu eindelijk zo ver zijn dat de tatoeage bijna weg is!!

Deskundigheid, hygiëne en duidelijke uitleg!

Andy heeft vooraf goed uitgelegd wat ik kan en mag verwachten. Na 1 behandeling, wat overigens geen pijn doet door het gebruik van een ice-pack, had ik al enig resultaat. Nu na de 2e behandeling is... Andy heeft vooraf goed uitgelegd wat ik kan en mag verwachten. Na 1 behandeling, wat overigens geen pijn doet door het gebruik van een ice-pack, had ik al enig resultaat. Nu na de 2e behandeling is m’n tattoo echt al een stukje lichter..eigenlijk tegen verwachting in. Napijn heb ik niet gehad. Netjes gesmeerd met de crème die ik had meegekregen, daarbij stuurt Andy altijd nog even een appje ter nacontole.
Al met al ben ik nu al zeer tevreden! ??

Top..alles wordt zeer duidelijk uitgelegd.

Fabiënne van Leeuwen

Heb goede ervaringen, ben pas 2X geweest en zie nu al resultaten. De behandeling is pijnloos en goed te doen.

Ben erg tevreden, je ziet al direct resultaat. Andy is erg vriendelijk en stelt je op je gemak.

M

Laseren is bijna geheel pijnloos. Nu behandelingen gehad en al heel goed resultaat en een groot verschil.

Duidelijke afspraken, goed geholpen

Berg

Zeer positief, behandeling werkt perfect, erg tevreden

Relatief korte behandeling, je bent zo klaar, pijn is absoluut goed te doen en niet vergelijkbaar met het zetten van een tatoeage

Jordena

Mijn ervaring is ontzettend goed.
Andy steld je op je gemak.
Ik heb nu zelf 4 behandelingen gehad, heb er nog een paar te gaan.
Kom steeds dichterbij het Resultaat Tattoo No More.

Klantvriendelijkheid: Andy is sociaal, vriendelijk, meelevenden en gastvrij!
Het weg laseren van je tattoo voel je wel iets, de pijn is dragelijk.
De na zorg is heel belangrijk, goed...
Klantvriendelijkheid: Andy is sociaal, vriendelijk, meelevenden en gastvrij!
Het weg laseren van je tattoo voel je wel iets, de pijn is dragelijk.
De na zorg is heel belangrijk, goed koelen en smeren!
Na ieder behandeling houd Andy heel goed contact met je, wat erg fijn is.
De service is perfekt, duidelijk uit leg.