Tim

Iedere twee maanden kom ik mij netjes melden voor een laserbehandeling. Voor de behandeling krijg ik altijd een coolpack op mijn tattoo. Mijn huid reageert kennelijk nogal heftig vergeleken het...

Klantvriendelijkheid ten top! Andy is super betrokken bij de wens van het verwijderen van de tattoo. Een aantal dagen na de behandeling altijd een appje of alles goed geneest en eventuele aanvullende adviezen.

Ik ben positief verrast (!). Mijn tatoeage is na 3 behandelingen al erg vervaagd. De behandeling is pijnloos en voor mij iedere euro waard.

Andy is zeer klantvriendelijk en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. Daarnaast is hij erg betrokken en makkelijk telefonisch te bereiken.

Luuk

Super ervaring gehad. Geheel pijnloos en de tattoo is helemaal weg. ( van te voren niet gedacht!)

Je wordt super ontvangen door Andy! Legt je goed uit wat en hoe die te werk gaat. Je kan hem ook altijd bellen voor vragen etc.

Goede ervaring. Heb nu 3 behandelingen gehad en je begint te zien dat de tattoo lichter wordt.

Heel klantvriendelijk en goede service.

Margreeth

Ik heb nu drie keer mijn tattoo laten laseren en ik begin resultaat te zien. Ik vind het wel een gevoelige behandeling, maar het is goed te doen, en het is zo voorbij. Andy koelt de plek van te...

Andy legt goed uit wat je kan verwachten en stelt je goed op je gemak. De sfeer is altijd positief en je kan er makkelijk parkeren. Het verzetten van afspraken gaat heel makkelijk. Daarnaast kan je Andy altijd goed bereiken mocht je vragen hebben.

Het zetten van een tattoo is pijnlijker dan het weg laseren... en natuurlijk is het niet helemaal gevoelloos.

Maargoed, nu op naar mijn vierde behandeling! šŸ¤—

Andy stelt je zo op je gemak en daardoor sta je voor je het weet weer buiten! Hij geeft altijd advies en is en blijf ook na de behandeling betrokken. Klantvriendelijkheid echt een dikke 10!

Jayda

Ik ben iemand die vooraf goed onderzoek doet voordat ik op een stoel voor behandeling ga zitten. Tattoo no more voldoet aan mijn verwachtingen. Aardige mensen en geen nummertjes gevoel.

Duidelijkheid vooraf en goede nazorg. Betrokken mensen, wat voor mij persoonlijk belangrijk is. Prijzen eerlijk, kwaliteit goed!

Vernon

Ik heb een donkere huidskleur en ik wist niet of het laseren goed zou werken op mijn huidskleur maar ik zie na een aantal behandelingen echt al een gigantisch verschil. Na enkele behandelingen is...

Andy weet heel goed waar hij het over heeft en geeft een gericht advies op je persoonlijke sitautie. Hij denkt met je mee en is betrokken. De behandelingen werken erg goed en andy geeft een realistisch beeld hoeveel behandelingen nodig zijn voor het gewenste resultaat.

Ay

Andy ontvangt je met open armen en geeft je het gevoel dat je op de juiste plek bent. Hij legt het proces duidelijk en helder uit. Vragen worden altijd zo goed mogelijk beantwoord. En wat ik...

Klantvriendelijk: 10/10
Service: 10/10
Prijs/kwaliteit verhouding: 10/10 (Ik heb veel research gedaan en Tattoo no more biedt de laagste prijsgarantie.)

Bibi

Andy is topper in zijn vak, stelt je gerust en is duidelijk. Na de eerste behandeling weet je gelijk waar je aan toe bent.
Laseren voel je amper, en het resultaat na mijn drie behandelingen...

Duidelijk, eerlijk, klantvriendelijk, nazorg.