Linda

Nu een aantal keer geweest en ik word altijd hartelijk en vriendelijk ontvangen. De behandeling zelf ervaar ik als totaal niet vervelend en al vanaf het begin werd ik telkens door Andy gerust...

Super!

Linda

Super!

Charlene

Ontzettend goed geholpen, je kan er snel terecht.
Ik kom vanuit Brabant, ruim 40 minuten rijden, maar heb het er zeker voor over!!

Ongeveer een jaar geleden begonnen met het laseren van mijn tatoeage.
Andy en zijn vrouw zijn ontzettend lief, behulpzaam en denken met je mee.

Charlotte

De behandelingen zijn vrijwel pijnloos en Andy stelt je op je gemak.

Betrokkenheid tijdens de behandeling is sterk aanwezig. Vakkundig en prettig in contact!

HW

De behandelingen gaan snel en zijn eigenlijk zo goed als pijnloos. Nazorg (niet nodig bij mij) is zeer goed.

Bij de intake zeer duidelijke uitleg van de 'behandeling' en de werkwijze. Vervolgafspraken makkelijk zelf in te plannen, ook kort van tevoren!

Jo

Andy legt alles heel duidelijk en rustig uit en het laseren is ook zo gedaan en bijna pijnloos!

Andy is super vriendelijk en het laseren valt 100% mee qua pijn. Ik had me voorbereid op veel pijn maar dit was nergens voor nodig!

Wesley van dijk

Ik heb (had) een honden pootje op me onderarm en er waren allerlei spetter en haartjes mee getatoeëerd deze heeft Andy van Tattoo No More vakkundig weg gelaserd

Heel goed!! Mooie schone zaak en professioneel, echt een aanrader als je een Tattoo hebt die om wat voor reden ook weg moet

Wim Bakker

Veel mensen maken je vooraf bang maar hier is echt geen reden voor, je kunt het "pijn" niveau vergelijken met het zetten van een tattoo, de plek wordt goed gekoeld en na de behandeling voel je het...

Andy is een fijne gozert die goed uitlegt wat hij gaat doen, hij heeft alle aandacht voor het koelen van de te behandelen tatoeage en houd ook na de behandeling contact met je via de app om te vragen hoe het gaat.

Stéphanie Krijnen

Na 2 laserbehandelingen al erg tevreden. Tattoo is veel minder zichtbaar. Andy neemt ruim de tijd voor het verwijderen, vertelde dat ik 8 sessies nodig heb. Als ik het resultaat nu zo zie en het...

Helemaal top, wordt goed rekening gehouden met elkaar. Op dezelfde dag van afspraak zat ik tegen 1700uur aan te hikken waardoor ik belde en vroeg of ik eerder terrecht kon en dit mocht. Werd om 1600uur geholpen door de vrouw van Andy. Aardig en geïnteresseerd echtpaar. Petje af.

Michel

Het gevoel was vrijwel direct goed. Ook een appje een paar dagen later hoe het gaat is mijn inziens een blijk van betrokkenheid naar zijn klanten.

Erg klantvriendelijk. Leuke en amicale man, die de tijd voor je neemt, en ook alles netjes uitlegt.