Tattoo no More

Andy is vriendelijk en legt alles goed uit. Zeker een aanrader voor het laseren van tatoeages!

Vriendelijk, deskundig

Lucia Tjon

Andy legt alles stap voor stap uit. Ik kreeg de juiste informatie en werd goed voorbereid op de behandel methode. Andy stuurt ook na elke behandeling een foto zodat je de voortgang zelf kunt zien en... Andy legt alles stap voor stap uit. Ik kreeg de juiste informatie en werd goed voorbereid op de behandel methode. Andy stuurt ook na elke behandeling een foto zodat je de voortgang zelf kunt zien en bijhouden.

De behandeling kan gevoelig zijn maar dat verschilt per persoon. Het voelt aan alsof iemand met een elastiekje tegen je huid aanslaat. De napijn is kortdurend, dat is ook wel fijn.

Klantvriendelijkheid, prijs, resultaat, hygiënische werkplek

Mark

Andy is in 1 woord een topper! Mocht je bang zijn om je tattoo weg te laten lazeren, durf ik te wedden dat je dat na 5 min niet meer bent. Door de duidelijke en relaxte uitleg van Andy weet je... Andy is in 1 woord een topper! Mocht je bang zijn om je tattoo weg te laten lazeren, durf ik te wedden dat je dat na 5 min niet meer bent. Door de duidelijke en relaxte uitleg van Andy weet je precies wat er gaat gebeuren. Tuurlijk je voelt het wel even maar dat is ook zo weer weg. De nazorg heb ik bij geen enkel bedrijf zo goed ervaren! Bij vragen is hij altijd beschikbaar en stuurt je na elk bezoek een appje hoe het gegaan is.

Vriendelijk, en een super goeie nazorg!

Thanks Mark! Je review maakt me blij

Robert

Deskundig en altijd eerlijk. Tattoo No More streeft echt naar perfectie.

Zeer professioneel, gedreven en altijd bereikbaar voor advies

Thanks Robert! Dank voor je resensie

Laura

Ik ben bezig met het weg laten laseren van een tatoeage op mijn buik, ik vond het heel spannend maar het stelt eigenlijk 'weinig voor'. Ik sta meestal na 15min alweer buiten. Het laseren doet geen... Ik ben bezig met het weg laten laseren van een tatoeage op mijn buik, ik vond het heel spannend maar het stelt eigenlijk 'weinig voor'. Ik sta meestal na 15min alweer buiten. Het laseren doet geen pijn en de genezing verloopt altijd zonder problemen. Tot nu toe een mooi resultaat zonder huidbeschadiging. Andy is heel easy going en ook makkelijk bereikbaar voor vragen

Duidelijke uitleg, vriendelijk& mooi resultaat

Reactie Tattoo no more:

Dank je Laura voor je tijd en moeite die je hebt willen nemen

Yoshka

Ik ben heel blij met de service bij Tattoo No More. Andy werkt heel professioneel, is kundig en geeft goed advies. Ik heb na het laseren weinig tot geen klachten en de huid herstelt goed, zelfs met... Ik ben heel blij met de service bij Tattoo No More. Andy werkt heel professioneel, is kundig en geeft goed advies. Ik heb na het laseren weinig tot geen klachten en de huid herstelt goed, zelfs met mijn hele lichte huidtype. Het verschil is na een aantal behandelingen ook al echt duidelijk zichtbaar. Ik kan Tattoo No More echt aanbevelen!

Top service, professioneel, kundig

Reactie Tattoo no more:

Yoshka dank je wel voor deze mooie woorden, doet me echt goed!

Stephanie

Ik ben een jaar geleden voor het eerst bij Andy gekomen voor een verlittekende te diep gezette tattoo. Hij is nu bijna helemaal weg en als positieve bijkomstigheid is het littekenweefsel ook een... Ik ben een jaar geleden voor het eerst bij Andy gekomen voor een verlittekende te diep gezette tattoo. Hij is nu bijna helemaal weg en als positieve bijkomstigheid is het littekenweefsel ook een stuk minder. Helemaal blij!

Klantvriendelijk en effectief!

Reactie Tattoo no more:

Blij dat jij blij bent Stephanie!

Rodney

Toch spannend als hieraan begint, maar de betrokkenheid van Andy is top. Duidelijk uitleg van het proces en resultaat zoals verwacht. Daarnaast krijg ik altijd een appje tussen de behandelingen door... Toch spannend als hieraan begint, maar de betrokkenheid van Andy is top. Duidelijk uitleg van het proces en resultaat zoals verwacht. Daarnaast krijg ik altijd een appje tussen de behandelingen door om te controleren of alles goed gaat. Aanrader als je je tattoo mooi wilt verwijderen!

Geduld, duidelijke uitleg en resultaat!

Thanks Rodney! Fijn dat je zo tevreden bent...Groetjes Andy

Irene

Ben nu een jaar onder behandeling van een te diep gezette tattoo. Andy heeft alles goed uitgelegd over het verloop van de behandeling en het gaat super.

Je bent op je gemak, er wordt altijd nog navraag gedaan over je “herstel” dagen na de behandeling, goede uitleg voor de behandeling, geen napijn of gekke dingen. De zaak is schoon en netjes en Andy... Je bent op je gemak, er wordt altijd nog navraag gedaan over je “herstel” dagen na de behandeling, goede uitleg voor de behandeling, geen napijn of gekke dingen. De zaak is schoon en netjes en Andy is altijd even vriendelijk en gezellig! Top!

Reactie Tattoo no more:

Hoi Irene, het verwijderen kost inderdaad veel geduld en tijd.
Maar je bent straks ZO blij dat je de stap genomen hebt!

Loulou

Ik ben erg te spreken over Andy zijn betrokkenheid en service.
De behandelingen zijn vrijwel pijnloos en binnen 10 minuutjes gepiept.
Ik voel mij erg op mijn gemak en raad tattoo no more...
Ik ben erg te spreken over Andy zijn betrokkenheid en service.
De behandelingen zijn vrijwel pijnloos en binnen 10 minuutjes gepiept.
Ik voel mij erg op mijn gemak en raad tattoo no more bij iedereen aan die zijn tattoo wilt laten verwijderen door een kundige en precieze vakman.

Klantvriendelijkheid, kwaliteit en service een dikke 10!

Reactie Tattoo no more:

Dank je LouLou, doet me goed te lezen dat je je gemak voelt en zo tevreden bent met het verloop! Thanks....