Nikita

Andy is er deskundig en helpt je door het hele proces heen. Voor elke behandeling worden er foto’s gemaakt zodat je, je proces duidelijk kan volgen.
Ik heb een licht getinte huidskleur, maar...
Ik heb een licht getinte huidskleur, maar ik heb geen littekens of pigmentverlies overgehouden aan de behandelingen. Zoals het uiteraard ook hoort. Je bent bij Andy in goed handen.
Goed sfeer, mooi resultaat!

Deskundig, klantvriendelijk.

Kyra Meenhuis

Ik ga niet met tegenzin. De pijn valt reuze mee, zeker als je een tattoo heb laten zetten, is dit niet veel erger. En je bent met een paar minuten alweer klaar.

Ik heb nu 3 behandelingen gehad bij Andy. Ik voel me altijd erg op m’n gemak gesteld. M’n tattoo wordt heel langzaam minder. Het heeft tijd nodig en Andy legt goed uit hoe je de nazorg moet doen. Ik... Ik heb nu 3 behandelingen gehad bij Andy. Ik voel me altijd erg op m’n gemak gesteld. M’n tattoo wordt heel langzaam minder. Het heeft tijd nodig en Andy legt goed uit hoe je de nazorg moet doen. Ik kan hem altijd een berichtje doen als ik geweest ben, als ik ergens niet gerust over ben. Dus dat is super fijn.

Dank je Kyra dat je je ervaring hebt willen delen! Groetjes Andy

Alice

Na elke behandeling zie ik de tatoeage lichter worden. Andy maakt foto's zodat het resultaat nog beter te volgen is. Duidelijke uitleg. Altijd bereikbaar voor vragen. Afspraken in het weekend en in... Na elke behandeling zie ik de tatoeage lichter worden. Andy maakt foto's zodat het resultaat nog beter te volgen is. Duidelijke uitleg. Altijd bereikbaar voor vragen. Afspraken in het weekend en in de avond uren mogelijk.

Klantvriendelijk, hygiënisch, professioneel.

Reactie Tattoo no more:

Thanks Alice! Super dat je je ervaring hebt willen delen....

Stefan Minchev

Gelijk na de eerste bezoek bij Tattoo no More , wist ik dat ik op de juiste plek was!
Zorgvuldig behandeling en professionele advies over de nazorg.
Nog met de eerste gesprek wist ik al...
Zorgvuldig behandeling en professionele advies over de nazorg.
Nog met de eerste gesprek wist ik al hoeveel sessies zijn o.v. nodig , wat voor zalf moet ik gebruiken , hoe vaak ect .
Mijn tattoo is heel diep ingezet , maar na vier sessies kan ik al zien dat ik halverwege vanaf bent!
Het is niet pijnlijk. Wees jullie niet bang om een afspraak te maken en snel de ooit gemaakte fault te herstellen!
Andy is een topper! Dank je wel

Vriendelijk, professioneel, warm ontvangen, veel ervaring, beste prijzen!

Reactie Tattoo no more:

Wat een mooie recnsie Stefn, fijn dat je zo tevreden bent kerel!
Doet me goed, bedankt....Groetjes Andy

Charlisa

De tattoo op mijn ringvinger is na 3 behandelingen voor 90% verwijderd!! Ik kan zeker meegeven dat je ook met een donkere huid bij Tattoo No More op het goede adres bent. Ik heb zelf een donkere... De tattoo op mijn ringvinger is na 3 behandelingen voor 90% verwijderd!! Ik kan zeker meegeven dat je ook met een donkere huid bij Tattoo No More op het goede adres bent. Ik heb zelf een donkere huid en er is geen sprake van littekenvorming/pigmentverlies. Ik word super fijn geholpen en Tattoo No More is ook tussen de behandelingen door goed bereikbaar.

Hele duidelijk uitleg, er wordt professioneel gewerkt en je wordt erg op je gemak gesteld!

Ach wat fijn om te lezen Charlissa....Thanks! Groetjes ANdy

Lyan

Nu een aantal behandelingen gehad en hij is al voor meer dan de helft weg.
Nu een aantal behandelingen gehad en hij is al voor meer dan de helft weg.
Heldere en eerlijke uitleg over de behandelingen en tijd die er in gaat zitten. tijdens en na de behandeling nauwelijks pijn, ook geen littekens o.i.d.
je ziet met de weken tussen de behandelingen zichtbaar je tattoo langzaam wegtrekken.
het contact met andy is altijd heel relaxed, neemt de tijd voor je, helpt je met vragen. ook altijd de dag erna even een appje hoe het gaat.
kortom goede en fijne zaak.

Eerlijkheid, netheid, specialist.

Reactie Tattoo no more:

Dank je Lyan voor je ervaring, fijn om te llezen dat je zo tevreden bent!

Ivanka Wolswijk

Ik ben nu 3 keer geweest en je ziet echt al een duidelijk verschil. Het doet absoluut geen pijn en mijn huid / tattoo ziet er daarna altijd erg rustig uit. Helemaal tevreden !

Ontzettend vriendelijk

Tatjana

Ik ben er tevreden over de service van andy.. hij stelde mij op mijn gemak en weet heel goed wat hij doet en een man met passie voor zijn werk en weet wat hij doet.

Klant vriendelijk, kennis van het vak

Shirley

Heel erg tevreden over het resultaat tot nu toe. Ik heb 4 behandelingen gehad en mijn tattoo is bijna niet meer zichtbaar. De behandelingen zijn heel snel en pijnloos.

Pijnloos, deskundig, goed resultaat en altijd klantvriendelijk!

Far

Prima service! En echt een aanrader voor als je je tattoo wilt laten verwijderen.

Klantvriendelijk, hygiënisch