Wendy

Andy is een hele vriendelijke man die je direct op je gemak kan stellen. Alles wordt erg goed uitgelegd en stap voor stap neemt hij je mee in wat er gaat gebeuren. Tijdens de behandeling praat hij... Andy is een hele vriendelijke man die je direct op je gemak kan stellen. Alles wordt erg goed uitgelegd en stap voor stap neemt hij je mee in wat er gaat gebeuren. Tijdens de behandeling praat hij je er goed doorheen en ook bij de nazorg biedt hij goede ondersteuning.
Nu op de helft van de behandelingen en er is al duidelijk resultaat te zien. Kan niet wachten tot ik klaar ben!

Klantvriendelijk. Eerlijk. Toegankelijk. Goede nazorg.

K. Roeters

Je word goed voorgelicht en alle mogelijkheden worden besproken. Ze zijn vriendelijk, eerlijk en denken met je mee. Na elke behandeling een top resultaat. Je word goed voorgeleid en elke stap die er... Je word goed voorgelicht en alle mogelijkheden worden besproken. Ze zijn vriendelijk, eerlijk en denken met je mee. Na elke behandeling een top resultaat. Je word goed voorgeleid en elke stap die er gemaakt is voor het laseren word er een foto gemaakt. Zo zie je dus stap voor stap het resultaat. Mooie winkel ook en overzichtelijk. Ik beveel het aan iedereen aan. Ik ga nergens anders meer heen dan bij Andy tot al mijn tattoo's weg zijn.

Eerlijkheid en juiste behandeling

Gökhan

Zeer te vreden met de behandeling

Heel erg klantvriendelijk

esther

Word zeer goed geholpen ook on het proces erna

goede service, goede klant vriendelijheid

Es

Ik heb nu 6 behandelingen gehad en mijn tattoo is al veel minder. Ik kan niet wachten op het eindresultaat. Echt een topzaak!

Topzaak!

Esther

Sinds mijn eerste bezoek aan Tattoo No More voelde ik mij erg op mijn gemak. Andy legt alles goed uit, stelt je gerust en geeft een goede nazorg. Andy is een eerlijke man en heeft hart voor zijn... Sinds mijn eerste bezoek aan Tattoo No More voelde ik mij erg op mijn gemak. Andy legt alles goed uit, stelt je gerust en geeft een goede nazorg. Andy is een eerlijke man en heeft hart voor zijn klanten. Mijn tattoo is helemaal verdwenen en ik ben er superblij mee. Je ziet er niets meer van en ik heb geen litteken. Ik zou iedereen Tattoo No More aanbevelen, vooral voor de professionaliteit en kwaliteit die geboden wordt! Andy is een topper en weet waar hij over praat en wat hij doet! Thnx Andy, mijn hand is weer supermooi en mijn tattoo is gelukkig helemaal verdwenen! ?

Al vanaf het begin voelde het goed door de professionaliteit en de service die Andy biedt. Alles wordt duidelijk uitgelegd en de nazorg is geweldig! Topkwaliteit!

Tattoo no More

Andy is vriendelijk en legt alles goed uit. Zeker een aanrader voor het laseren van tatoeages!

Vriendelijk, deskundig

Lucia Tjon

Andy legt alles stap voor stap uit. Ik kreeg de juiste informatie en werd goed voorbereid op de behandel methode. Andy stuurt ook na elke behandeling een foto zodat je de voortgang zelf kunt zien en... Andy legt alles stap voor stap uit. Ik kreeg de juiste informatie en werd goed voorbereid op de behandel methode. Andy stuurt ook na elke behandeling een foto zodat je de voortgang zelf kunt zien en bijhouden.

De behandeling kan gevoelig zijn maar dat verschilt per persoon. Het voelt aan alsof iemand met een elastiekje tegen je huid aanslaat. De napijn is kortdurend, dat is ook wel fijn.

Klantvriendelijkheid, prijs, resultaat, hygiënische werkplek

Mark

Andy is in 1 woord een topper! Mocht je bang zijn om je tattoo weg te laten lazeren, durf ik te wedden dat je dat na 5 min niet meer bent. Door de duidelijke en relaxte uitleg van Andy weet je... Andy is in 1 woord een topper! Mocht je bang zijn om je tattoo weg te laten lazeren, durf ik te wedden dat je dat na 5 min niet meer bent. Door de duidelijke en relaxte uitleg van Andy weet je precies wat er gaat gebeuren. Tuurlijk je voelt het wel even maar dat is ook zo weer weg. De nazorg heb ik bij geen enkel bedrijf zo goed ervaren! Bij vragen is hij altijd beschikbaar en stuurt je na elk bezoek een appje hoe het gegaan is.

Vriendelijk, en een super goeie nazorg!

Reactie Tattoo no more:

Thanks Mark! Je review maakt me blij

Robert

Deskundig en altijd eerlijk. Tattoo No More streeft echt naar perfectie.

Zeer professioneel, gedreven en altijd bereikbaar voor advies

Reactie Tattoo no more:

Thanks Robert! Dank voor je resensie