Lyan

Nu een aantal behandelingen gehad en hij is al voor meer dan de helft weg.
Nu een aantal behandelingen gehad en hij is al voor meer dan de helft weg.
Heldere en eerlijke uitleg over de behandelingen en tijd die er in gaat zitten. tijdens en na de behandeling nauwelijks pijn, ook geen littekens o.i.d.
je ziet met de weken tussen de behandelingen zichtbaar je tattoo langzaam wegtrekken.
het contact met andy is altijd heel relaxed, neemt de tijd voor je, helpt je met vragen. ook altijd de dag erna even een appje hoe het gaat.
kortom goede en fijne zaak.

Eerlijkheid, netheid, specialist.

Reactie Tattoo no more:

Dank je Lyan voor je ervaring, fijn om te llezen dat je zo tevreden bent!

Ivanka Wolswijk

Ik ben nu 3 keer geweest en je ziet echt al een duidelijk verschil. Het doet absoluut geen pijn en mijn huid / tattoo ziet er daarna altijd erg rustig uit. Helemaal tevreden !

Ontzettend vriendelijk

Tatjana

Ik ben er tevreden over de service van andy.. hij stelde mij op mijn gemak en weet heel goed wat hij doet en een man met passie voor zijn werk en weet wat hij doet.

Klant vriendelijk, kennis van het vak

Shirley

Heel erg tevreden over het resultaat tot nu toe. Ik heb 4 behandelingen gehad en mijn tattoo is bijna niet meer zichtbaar. De behandelingen zijn heel snel en pijnloos.

Pijnloos, deskundig, goed resultaat en altijd klantvriendelijk!

Far

Prima service! En echt een aanrader voor als je je tattoo wilt laten verwijderen.

Klantvriendelijk, hygiënisch

Mandy

Top ervaring! Je wordt gerustgesteld en er wordt duidelijk uitgelegd wat er zal gebeuren. De pijn van het kaderen valt heel erg mee! Er wordt achteraf altijd gevraagd hoe het gaat met de nazorg.

Klantvriendelijk, er wordt verteld wat er gaat gebeuren en na het kaderen wordt er altijd gevraagd hoe het gaat met de nazorg

Sumatera de Gelder

Super, snel contact en de afspraken verlopen altijd soepel. Ik raad het zeker aan om je tattoo te laten weglaseren bij Tattoo No More!

Vriendelijk, snel contact en is erg duidelijk over de manier van behandelen. Andy is echt een topper en weet wat hij doet!

P van diggele

Tatoo no more heeft heel me leven drastisch veranderd al na 3 behandelingen is er nog weinig te zien ze gaan hygiënisch te werk en je merkt echt dat er liefde in hun vak zit. je houd echter totaal... Tatoo no more heeft heel me leven drastisch veranderd al na 3 behandelingen is er nog weinig te zien ze gaan hygiënisch te werk en je merkt echt dat er liefde in hun vak zit. je houd echter totaal geen littekens over en dat is het mooie ervan met een litteken word je toch nog geconfronteerd met je oude tatoeage

klantvriendelijkheid, Kijken naar een oplossing, Meelevend

Patricia Perquin

Voel me op me gemak bij Andy qua behandeling en de nazorg

Andy stelt je op je gemak goede service en uitleg... tijdens de behandeling controle of het goed gaat, de behandeling voel je wel maar is niet pijnlijk want het word goed verdoofd.
Thuis een...
Thuis een berichtje of alles goed gaat en als er iets is kan je altijd een berichtje sturen.
Ik ben super blij met de behandelingen en de zorg van Andy.....

Charlotte

Top ervaring! Zou nergens anders meer aankloppen voor het verwijderen van mijn tattoo!

Erg klantvriendelijk! Denkt goed mee en hebben de beste apparatuur. Laat je erg op je gemakt voelen en zijn erg heel aardig! Echt een aanrader!

Reactie Tattoo no more:

dank voor je attente berichtje Charlotte, helemaal tijdens deze Corona crisis is dit super fijn om te lezen! Groetjes Andy