Djalisa

Andy is een hele vrolijke vriendelijke man, die mij vanaf de eerste minuut mij op me gemak liet voelen. Hij is duidelijk en komt iedere afspraak na. Zijn zaak is netjes en zeer hygiënisch. Hij informeert je goed over de pakketen die hij heeft en hoe de behandelingen eruit zien. Direct na mijn intake heb ik een eerste behandeling genomen. De behandeling is gevoelig maar, doet het pijn? Nee ik vind van niet. Dit ligt natuurlijk aan je eigen pijngrens. Het is prima vol te houden. Ik heb best een flinke tattoo op mijn onderarm waarbij er een half uur gelaserd word.
Andy leidt je af door een gesprek met je aan te knopen en voor je het weet sta je weer buiten. Inmiddels ben ik 4 behandelingen verder en ben ik meer dan tevreden met het resultaat. De huid is niet aangetast door de laser dus heb je angst voor littekenweefsel? Don’t worry. Littekens worden niet veroorzaakt door deze behandeling.
We zijn er nog niet maar wel op weg.

Andy stelde me al vanaf de eerste intake op mijn gemak. Hij hanteert realistische prijzen en stelt zich professioneel op maar, gebruikt ook een doses humor om het ijs te breken. Hij beloofd geen gouden bergen dat je tattoo binnen 2 behandelingen weg is, wat mij een vertrouwd gevoel gaf.

Reactie Tattoo no more:

Wat een bijzonder feedback Djalisa! Dit is zo fijn om te lezen en doet me echt zo goed...De rest van de dag kan-niet-meer-stuk!!!! Thanks

Score voor Tattoo no more: 5/5
Zou u Tattoo No More willen aanbevelen? Ja