Olga

Na mijn eerste behandeling, die qua pijn echt niks voorstelde (en ik er kwam speciaal voor vanuit Zuid-Limburg naar Rotterdam) kreeg ik last van grote blaren. Dit kan nu eenmaal gebeuren en heeft niks te maken met de lasermethode, eerder met de inkt. Zeker niet met expertise van Andy! Iedereen kan die pech hebben, maar dan nog is het echt geen drama (en doet het geen pijn) en Andy coacht je er prima doorheen!

Ik wil alleen maar zeggen; Na 1 behandeling kan ik alleen maar lof uiten en ook bij "complicaties" staat Andy bijzonder paraat.
Ik heb geen seconde van mijn vertrouwen verloren en ik ben ervan overtuigd dat mijn tattoo gaat verdwijnen, al is het over 2 jaar. Misschien met nog een paar blaren, maar hé zo erg is dát nu ook niet!
Ik ben blij dat ik deze stap heb genomen en ik neem vol vertrouwen de stap naar de 2e behandeling!

Geweldig nazorg! Prima expertise! Fijne persoonlijkheid!

Reactie Tattoo no more:

Super bedankt Olga voor deze hele fijne maar vooral bijzondere review! Ondanks het feit dat je een flinke blaar hebt gekregen, die zich ook telkens bleef vullen, spreek je je vertrouwen uit en twijfelt geen moment aan mijn expertise. Je bent namelijk NIET verbrand, maar je hebt een onschuldige frictie blaar. Je ziet daar straks niets meer van. Dat maak ik uiteraard veel vaker mee, maar voor jou als klant is dat voor het eerst. Dat maakt jouw review voor mij extra bijzonder! Reuze bedankt, we gaan je tatoeage samen helemaal mooi weghalen!

Score voor Tattoo no more: 5/5
Zou u Tattoo No More willen aanbevelen? Ja