Jorien

Adviesgesprek.

Heel professioneel en helder advies gehad.

Nancy

Super schone en gastvrije zaak. Altijd nog even een berichtje ontvangen na de behandeling of alles goed gaat en hoe het geneest.

Professionele begeleiding, goede uitleg en andy is altijd zeer betrokken.

Reactie Tattoo no more:

Dank je Nancy voor review! Je geduld is beloond.....we zien niets meer!

Tania

Ik had een slecht gezette, oude tatoeage op mijn schouder. Het was duidelijk dat het enige tijd zou duren voordat ik er vanaf was. (Ik heb witte huid.)
We hebben in totaal 12 sessies gehad,...
We hebben in totaal 12 sessies gehad, verspreid over bijna 5 jaar, omdat ik vaak op reis was. Ik ben super blij met het resultaat! De tatoeage is weg, net als de herinneringen die eraan verbonden waren.
Ik ben blij dat ik het vol heb gehouden, ook al zaten er soms maanden tussen twee afspraken. Volgens Andy is dat trouwens soms zelfs beter.
Ik kan Andy dan ook van harte aanbevelen. Hoewel ik weet dat 'tattoo no more' het best heel druk heeft, slaagt Andy er echt in om je het gevoel te geven dat je niet zomaar een nummer bent. Hij is oprecht geïnteresseerd in je en wil en kan je heel graag helpen.

Andy is betrouwbaar, transparant, vriendelijk en weet wat hij doet.

Reactie Tattoo no more:

Dank je wel Tania, Dat je de moeite hebt willen nemen om zo uitgebreid je ervaring te delen! Super fijn te lezen dat je zo tevreden bent....

Lidi

Ik heb een donkere huid en had niet verwacht dat het resultaat zo goed zou zijn. Ik kreeg na een paar sessies wat witte vlekjes. Maar Andy zei dat dit wel zou verdwijnen. Gelukkig zijn de vlekjes... Ik heb een donkere huid en had niet verwacht dat het resultaat zo goed zou zijn. Ik kreeg na een paar sessies wat witte vlekjes. Maar Andy zei dat dit wel zou verdwijnen. Gelukkig zijn de vlekjes inderdaad verdwenen. Het is een langdurig proces maar het is zeker de moeite waard!

Locatie goes bereikbaar, schone en professionele ruimte en prima service!

Reactie Tattoo no more:

Dank je wel Lidiana voor je vertrouwen! Lichte plekjes is altijd even schrikken, maar ik kan altijd garanderen dat het weer hersteld. Heeft tijd nodig en vertrouwen....Fijn dat jij beide hebt gehad... Dank je wel Lidiana voor je vertrouwen! Lichte plekjes is altijd even schrikken, maar ik kan altijd garanderen dat het weer hersteld. Heeft tijd nodig en vertrouwen....Fijn dat jij beide hebt gehad en nu blij bent!

Moreno

Ik heb een licht getinte huidskleur waardoor het voor mij een enorme zoektocht was om bij de juiste kliniek uit te komen. Na 2 jaar te hebben getwijfeld en uitgesteld, ben ik uiteindelijk bij Andy... Ik heb een licht getinte huidskleur waardoor het voor mij een enorme zoektocht was om bij de juiste kliniek uit te komen. Na 2 jaar te hebben getwijfeld en uitgesteld, ben ik uiteindelijk bij Andy op een consult gekomen. Er heerste meteen een vertrouwd gevoel waardoor ik dezelfde avond (vanwege een uitvaller) mijn eerste behandeling ben ondergaan. Inmiddels ben ik bijna 9 behandelingen verder en is er bijna niets meer zichtbaar van de tattoo op mijn hand, en dat zonder littekens of pijn. Het was een traject waarbij ik veel geduld heb moeten hebben omdat Andy niets overhaast. Maar het is het allemaal waard geweest, een echte aanrader! Ik zou het iedereen die erover twijfelt aanraden om op een consult te gaan, de rest volgt vanzelf!

Top, niets aan veranderen!

Reactie Tattoo no more:

Mooi dat niemand kan zien dat je ooit zo'n grote tatoeage op je hand had, ben je niet voor niets elke keer helemaal naar Rotterdam gekomen....Dank voor je mooie review Moreno!

Luciënne

Ik heb een getinte huid, en voor mijn kleine tattoo waren slechts 2 behandelingen nodig. Andy verstaat duidelijk zijn vak, en oefent dit met veel passie en plezier uit. Zowel de behandeling als de... Ik heb een getinte huid, en voor mijn kleine tattoo waren slechts 2 behandelingen nodig. Andy verstaat duidelijk zijn vak, en oefent dit met veel passie en plezier uit. Zowel de behandeling als de nazorg heeft hij zorgvuldig aan mij uitgelegd. De pijn/irritatie waren minimaal. Zeker een aanrader!

Vakkundig, klantvriendelijk en duidelijk

Reactie Tattoo no more:

Zoals je schrijft Lucienne: je had maar 2 behandelingen nodig ondanks je getinte huid! Je bent een uitzondering dat het ZO snel ging: daardoor des te fijner! Fijn dat je zo tevreden bent, reuze... Zoals je schrijft Lucienne: je had maar 2 behandelingen nodig ondanks je getinte huid! Je bent een uitzondering dat het ZO snel ging: daardoor des te fijner! Fijn dat je zo tevreden bent, reuze bedankt voor je recensie

Diana

Inmiddels al een paar behandelingen gehad bij Andy en ik ben zeer tevreden. Bij het intake gesprek had ik meteen al een goed gevoel erover. Het is een eerlijke en betrouwbare man. Mijn tattoo is al... Inmiddels al een paar behandelingen gehad bij Andy en ik ben zeer tevreden. Bij het intake gesprek had ik meteen al een goed gevoel erover. Het is een eerlijke en betrouwbare man. Mijn tattoo is al veel minder zichtbaar en mijn huid ziet er nog top uit! Precies zoals het hoort.

De klantvriendelijkheid is top. Andy vraagt altijd hoe het gaat en is altijd in voor een babbeltje.

Reactie Tattoo no more:

Thanks Diana! Niemand ziet straks dat je ooit een tattoo hebt gehad....Je huid reageert fantastisch

Loraine

Na lang zoeken ben ik bij Andy terecht gekomen. Voor mij is Tattoo No More de reistijd van 1,5 uur meer dan waard. Afgelopen week voor de vijfde keer bij Andy geweest. Zo mooi resulaat.

Behandeld donkere huid, eerlijk, goed advies, toegankelijk

Reactie Tattoo no more:

Thanks Lorraine, reuze bedankt....Je reist niet voor niets: je donkere huid ziet er als nieuw uit!

Elise

Superblij dat ik m’n tattoo bij Tattoo No More laat verwijderen! Het is altijd even een vervelend gevoel, maar binnen een paar (gezellige) minuten sta ik alweer buiten. M’n huid hersteld heel mooi... Superblij dat ik m’n tattoo bij Tattoo No More laat verwijderen! Het is altijd even een vervelend gevoel, maar binnen een paar (gezellige) minuten sta ik alweer buiten. M’n huid hersteld heel mooi en ik ervaar totaal geen last/pijn. Nog even en hij is helemaal niet meer te zien :)

Voor je eigen bestwil; ga niet zomaar langs bij de eerste de beste laserkliniek om de hoek. Laat je goed adviseren want het kan echt mis gaan. Gelukkig heb ik goede research gedaan en zodoende kwam ik bij Andy terecht. Hij weet echt wat ‘ie doet! 👏🏻

Ervaren, geeft goed advies, klantvriendelijk

Reactie Tattoo no more:

Dank je wel Elise voor je review, ben er blij mee!

Wen

Ik ben zo blij met Andy! Bij de intake neemt hij alle tijd om uitleg te geven en al je vragen te beantwoorden. Je weet precies wat je kan verwachten en dat maakt hij ook waar. Mijn huid ziet er... Ik ben zo blij met Andy! Bij de intake neemt hij alle tijd om uitleg te geven en al je vragen te beantwoorden. Je weet precies wat je kan verwachten en dat maakt hij ook waar. Mijn huid ziet er super goed uit. Ik kan het iedereen aanbevelen :)

Professioneel, klantvriendelijk, betrokken

Reactie Tattoo no more:

Dank je wel Wenneke, fijn dat je zo tevreden bent....niemand kan straks zien dat je een tattoo op je vingers hebt gehad!