Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Ik heb dit abonnement van mijn zoon en dochter gekregen voor mijn verjaardag. Het blijft een feestje wanneer deze prachtige box binnen komt. Daarvoor hartelijk dank. Ik kijk uit naar de volgende... Ik heb dit abonnement van mijn zoon en dochter gekregen voor mijn verjaardag. Het blijft een feestje wanneer deze prachtige box binnen komt. Daarvoor hartelijk dank. Ik kijk uit naar de volgende levering. Ook de recepten erbij maken het helemaal af?

Theo

Maris

Ik kreeg de tip via een vriendin, en het voelt als het uitpakken van een cadeautje! De hele vormgeving van de site, doos is super en de wijn die erin zit ( ik heb ze nog niet alle 6 gedronken) maar... Ik kreeg de tip via een vriendin, en het voelt als het uitpakken van een cadeautje! De hele vormgeving van de site, doos is super en de wijn die erin zit ( ik heb ze nog niet alle 6 gedronken) maar tot nu toe smaken ze heerlijk!

John

Ik mis een bericht van Taste Club of PostNL wanneer wijn bezorgd zal worden, zodat er iemand thuis is.

Zeer leuk concept. Zou meer recepten bij de wijnen fijn vinden.

Elke maand een feestje als de box uitgepakt kan worden

Great! looking forward to taste more wines

P.s.j.m de Graaf

Net gestart en vind het hele pakket erg prettig!

Zou eigenlijk wel graag zelf willen kiezen

Judith

Heel leuk!! Na 1 box al zo enthousiast dat we het aan meerdere vrienden hebben aangeraden.

Reactie Taste Club:

Hi Judith, Wat onwijs leuk om te horen dat de boxen in de smaak vallen. Vergeet niet je persoonlijke kortingscode aan vrienden te geven. Wanneer zij hun eerste box bestellen met jouw... Hi Judith, Wat onwijs leuk om te horen dat de boxen in de smaak vallen. Vergeet niet je persoonlijke kortingscode aan vrienden te geven. Wanneer zij hun eerste box bestellen met jouw kortingscode ontvang jullie allebei 10 euro korting! Alsje inlogt op je account staat rechtsboven in je scherm 'invite a friend'. Je kan zoveel vrienden als je wil uitnodigen. Groetjes, Casper