Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Onlangs heb ik een box van Taste Club mogen ontvangen, echt een feestje om uit te pakken. De wijnen waren heerlijk en pasten goed bij mijn smaak. Ik ben benieuwd naar de volgende box!!

Niki Mensink

Elke keer weer een feestje om de box te ontvangen. Verassende wijnen, met leuke informatiekaartjes in een luxe verpakking.

Mark Derksen

Just posted this on Vivino:
I am blown away!! I just received a first tasting box from The Taste Club in the Netherlands. Paid less than 60 euro for a surprise box of 6 bottles. Comes in a...

Reactie Taste Club:

Hi Mark,

Super leuk om te horen dat de box is bevallen;) De Goru el Tinto is inderdaad een heerlijke wijn! Ik hoor graag wat je van de andere wijnen vond.

Groetjes,
Casper

Eefje Van zegveld

Geweldig, aangeraden aan de wijliefhebbers in onze omgeving

Lucassen

Het is iedere maand moeilijk om te wachten tot de box er is. Maar als hij er is, dan is het meteen een klein feestješŸ˜„.

christa

Mijn ervaring is erg goed! Ik heb snel en gemakkelijk contact met jullie. Jullie zijn volgens mij inmiddels een vrij groot bedrijf, maar het blijft persoonlijk en ik heb het idee dat ik met vragen...

Naomi

Zeer goede ervaringen, snelle en vriendelijke service!

In het algemeen positief

Eline

Fantastisch kado voor jezelf als je van wijn houdt, nieuwsgierig bent en graag verrast wordt