Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Makkelijk en snel bezorging

Van der Heide

Goede verzorging en goede keuze van de wijnen

Rob Michielsen

Leuke en onbekende wijnen, leuk verpakt en smaken nog goed ook!

Jeroen

Vorige week mn eerste box binnen gekregen, was erg benieuwd !
Super de kaartjes met uitleg die erbij zitten en de wijn keuze die bepaald word op de smaak.
Nu de 3 rode wijnen al op, wit...
Vorige week mn eerste box binnen gekregen, was erg benieuwd !
Nu de 3 rode wijnen al op, wit moet ik nog aan beginnen.
Rode wijn precies de smaken waar ik van hou en kijk nu al uit naar volgende maand šŸ˜

Jan

Verleden week mijn eerste pakket ontvangen, mooie stevige verpakking. Mooie wijnen en erg leuk zijn de omschrijvingen over de herkomst van de wijnen en bij welk eten je ze kan drinken

Geluk in een doosje! Elke keer weer een aangename verassing met bijzondere wijnen die ik, zelfs als liefhebber, nog niet altijd ken. Prijs-kwaliteitverhouding is prima in orde!

Lara

Super goed, mooie wijnen en goede service

Mijn eerste box ontvangen en super onder de indruk! Zowel van de box als ook de wijnen. Top!

Nijntjuh

Ik had verwacht 3 wijnen en een cava te krijgen, maar kreeg 2 wijnen en een cava. De wijnen waren wel lekker, maar ik vond het zo wel een beetje duur.

Reactie Taste Club:

Hi Marjolein,
Wij begrijpen dat er met deze actie wat verwarring kan zijn ontstaan. Dit vinden wij ook erg vervelend.
Graag zouden wij uitleggen wat ons idee is achter de verjaardag box....
Hi Marjolein,
Graag zouden wij uitleggen wat ons idee is achter de verjaardag box. Wij hebben in plaats van een wijn een Cava in de box toegevoegd wat de waarde van de box ophoogt naar gemiddeld 40 euro, terwijl de prijs van de box ongewijzigd blijft! Daarnaast hebben wij de keuze gemaakt om Ć©Ć©n wijn te vervangen uit de box en niet vier flessen in totaal te sturen omdat in de speciaal voor ons ontworpen dozen drie flessen passen.
Mocht je hier verder nog vragen over hebben, dan horen wij het graag.
Veel proefplezier!
Jerine