Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Rebecca

Heel goed

Hee Rebecca,
Hee Rebecca,
Dankjewel voor je beoordeling en feedback. Hopelijk heb je het al gemerkt: in de maanden juli en augustus zit er in de mix en witte boxen ook een rosé. Lekker zomers!
Groetjes,
Charlie
Klantenservice Taste Club

Karolina Stach

Over het algemeen goed, niet elke wijn is naar mijn smaak maar kan niet altijd goed zijn :)

Hi Karolina,
Bedankt voor je eerlijke een mooie review! Hopelijk mogen wij snel weer verassen met een box vol heerlijke wijnen die goed bij jou in de smaak vallen.
Met vriendelijke groet,...
Hi Karolina,

Indrė van Bellen

Overall very pleasant experience, always interesting to see which wines we will receive. Wines we did receive were all very good quality. Some of them were not for our liking but most of them we... Overall very pleasant experience, always interesting to see which wines we will receive. Wines we did receive were all very good quality. Some of them were not for our liking but most of them we absolutely loved it and ordered some boxes to stock up with our absolute favourites.

Hi Indrė.
Thanks for writing down you experience with our Taste Club boxes and the helpful feedback.
Kind regards,

Suzanne

Geweldig!

Hoi Suzanne,
Wauw! Wat een mooie review! Bedankt voor het achterlaten van een review en geniet van de wijnen!

Joyce van der sluis

Hi Joyce,
Bedankt voor je nuttige feedback en mooie review!
Alvast veel proefplezier met je aankomende boxen.

janreimert@icloud.com

Hoi Jan,
Wat een mooie score hebben wij van jou gekregen. Bedankt voor het achterlaten van deze review!

Nienke

Heel positief.
leuke bijzondere wijnen en druiven met een mooi verhaal over de wijnboer en gaard.
Heel positief.
Vaak zijn de wijnen ook biologisch dat maakt het zeker ook interessant. Verder is het prettig dat je een maand over kunt slaan en gevarieerd kunt kiezen tussen rood,wit en mix

Hoi Nienke,
Wauw! Wat een complete en fijne review om terug te lezen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review over ons te schrijven!
Sanne - Team...
Hoi Nienke,

R. ter Haar

Super tevreden! Wij worden iedere maand verrast met 6 leuke/interessante wijnen. De meeste erg lekker, sommige iets minder.

Hoi R. ter Haar,
Bedankt voor je eerlijke en zeker ook zeer positieve review! Hopelijk mogen de volgende boxen vol zitten met wijnen die in de smaak vallen!
Met vriendelijke groet,...
Hoi R. ter Haar,

Ceyda sipahi

Zeer goed! Tot nu toe hele lekkere wijnen mogen ontdekken via de boxen.

Hi Ceyda,
Bedankt voor deze mooie score en leuke review!

Selma van Looijen

Wij hebben nu 3x de box ontvangen. Het past echt bij onze smaak heel tevreden over

HI Helma,
Wat leuk om te lezen dat je recent een abonnement bij ons hebt afgesloten en zo enthousiast bent. Bedankt voor het achterlaten van deze review!
Sanne...
HI Helma,