Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Bart

Afgelopen maand onze eerste box gekregen.
Nou zaten de verkeerde kaarten bij de flessen wijn.
Afgelopen maand onze eerste box gekregen.
Nou zaten de verkeerde kaarten bij de flessen wijn.
Meteen goed opgelost en volgende dag nieuwe kaartjes in de bus gekregen. Hele goede services en niet te vergeten top wijnen.
Wij zijn zeer tevreden.

Tarah

Lekkere wijnen! Ik hoop dat er ook eens een duurdere wijn in terug komt, want je betaalt wel meer dan de wijnen eigenlijk kosten bij elkaar. Wel leuk om zo steeds iets nieuws te proberen!

In eerste instantie box met verkeerde wijn en kaarten gekregen maar dit werd binnen een paar dagen goed gemaakt dmv de juiste wijn en kaarten toe te zenden. De extra fles mocht ik kosteloos houden.... In eerste instantie box met verkeerde wijn en kaarten gekregen maar dit werd binnen een paar dagen goed gemaakt dmv de juiste wijn en kaarten toe te zenden. De extra fles mocht ik kosteloos houden. Top service en lekkere wijn!!

Joanna

Great service and tasty wines! Already recommended this to my friends :)

Frits Kamphorst

Het geheel ziet er zeer verzorgd uit. Prachtig concept. Is veel aandacht aan besteed.

Marcel de Heer

Leuk concept

Duidelijke uitleg, goed overzicht op je eigen pagina. En lekkere wijnen. Zo blijf je niet "hangen"in een vast wijntje. Zo leer je andere wijnen kennen. TOP!