Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Ilse Fernandez

Goed! Van de eerste wijnbox die ik ontving zaten lekkere wijnen in, maar die sprongen er niet echt uit. Ik heb opnieuw de smaaktest gedaan en bij de volgende box die ik ontving zaten voor mij betere... Goed! Van de eerste wijnbox die ik ontving zaten lekkere wijnen in, maar die sprongen er niet echt uit. Ik heb opnieuw de smaaktest gedaan en bij de volgende box die ik ontving zaten voor mij betere wijnen bij. :) Je proeft dat het kwaliteitswijnen zijn! :)

Claudia Wentzler-Wouters

Ik heb pas 1 doos mogen ontvangen omdat ik net lid ben, maar die was top! Top service, handige website, goede wijnen en vooral de kaartjes met uitleg over de wijnen top. Ik had van één wijn een... Ik heb pas 1 doos mogen ontvangen omdat ik net lid ben, maar die was top! Top service, handige website, goede wijnen en vooral de kaartjes met uitleg over de wijnen top. Ik had van één wijn een doosje besteld en dat ging ook top! Ik zeg: ik kijk uit naar doos 2!

Anna

Ik ben al paar jaar “lid” van de Taste Club en verheug me nog iedere keer op de box! De wijnen zijn eigenlijk altijd lekker, de een wat meer dan de ander, maar allemaal heerlijk!

Onlangs heb ik een box van Taste Club mogen ontvangen, echt een feestje om uit te pakken. De wijnen waren heerlijk en pasten goed bij mijn smaak. Ik ben benieuwd naar de volgende box!!

Niki Mensink

Elke keer weer een feestje om de box te ontvangen. Verassende wijnen, met leuke informatiekaartjes in een luxe verpakking.

Mark Derksen

Just posted this on Vivino:
Just posted this on Vivino:
I am blown away!! I just received a first tasting box from The Taste Club in the Netherlands. Paid less than 60 euro for a surprise box of 6 bottles. Comes in a very fancy box with posh tasting cards for every bottle.
This wine, El Goru, is absolutely amazing! Minimal worth twice the price! Blend of Monastrell, petit verdot and syrah. I taste, chocolate and tobacco and cherries. Such an explicit taste and then for this price? 😳 unreal! If the rest of the box is on this level, I will become their biggest fan!

Reactie Taste Club:

Hi Mark,
Super leuk om te horen dat de box is bevallen;) De Goru el Tinto is inderdaad een heerlijke wijn! Ik hoor graag wat je van de andere wijnen vond.
Groetjes,
Casper

Eefje Van zegveld

Geweldig, aangeraden aan de wijliefhebbers in onze omgeving

Lucassen

Het is iedere maand moeilijk om te wachten tot de box er is. Maar als hij er is, dan is het meteen een klein feestje😄.

christa

Mijn ervaring is erg goed! Ik heb snel en gemakkelijk contact met jullie. Jullie zijn volgens mij inmiddels een vrij groot bedrijf, maar het blijft persoonlijk en ik heb het idee dat ik met vragen... Mijn ervaring is erg goed! Ik heb snel en gemakkelijk contact met jullie. Jullie zijn volgens mij inmiddels een vrij groot bedrijf, maar het blijft persoonlijk en ik heb het idee dat ik met vragen bij jullie terecht kan. De wijnselectie zou wat mij betreft nog beter kunnen, maar goed! Ik heb namelijk het idee dat enkele wijnen bij iedereen in het pakket zitten en dat dan aangevuld wordt met wijnen die binnen het profiel passen. Ook zou het fijn zijn als je wijnen van de grapedistrict die je al gedronken hebt, ook mee zou kunnen nemen in het smaakprofiel!

Naomi

Zeer goede ervaringen, snelle en vriendelijke service!