Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Nina

Taste Club is aanbevolen door mijn zus en ik weet precies waarom ze zo fan is. Mooie ‘fancy’ uitstraling van de doos en fijn dat er vooraf al naar het smaakprofiel wordt gekeken. Ik heb de eerste... Taste Club is aanbevolen door mijn zus en ik weet precies waarom ze zo fan is. Mooie ‘fancy’ uitstraling van de doos en fijn dat er vooraf al naar het smaakprofiel wordt gekeken. Ik heb de eerste doos besteld, waarvan er nu twee wijnen zijn geopend en erg tevreden met het aanbod. Alhoewel ik mijn abonnement even heb gepauzeerd ivm een verhuizing komende november/december. Bedankt!

Super concept, erg leuk cadeau.

Henriëtte

Vriendelijke mensen en positieve service. Ben erg benieuwd naar de wijnen, toen ze binnen kwamen was ik positief verrast.

Luxe en exclusief

Timo Jacobse

Ik vind het een erg vernieuwend en zeer goed concept. Goed doordacht en alles ziet er tip top uit.

Willemijn van den Eijnden

Net gestart, maar 1e pakket is TOP. Mijn vrienden waren ook helemaal enthousiast,
Kan het aan iedere wijnliefhebber aanbevelen!

Vincent Joustra

Goed concept om lekkere wijn voordelig te proberen. Ook leuk om cadeau te kunnen geven! Gemakkelijk besteld en gepersonaliseerde wijnen. Top!

Douglas

Perfect, niets om op aan te merken!

ies Bos

Geweldig makkelijk nieuwe wijnen proeven door de selectie van de Taste Club.