Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Christian de Beule

Top

Marianne

Ik raad het iedereen aan! De wijnen zijn erg lekker, heb in de winkel nog nooit een wijn gehad die zo goed past bij wat ik lekker vind.
Super dat er recepten bij zitten. Zo maak je heerlijk...
Super dat er recepten bij zitten. Zo maak je heerlijk eten voor je vrienden en heb je er ook nog eens overheerlijke wijn bij.

Eefje

Ik ben bij Tasteclub beland omdat ik laagdrempelig andere wijnen wilde proberen die ik normaal zelf niet zou kopen. In de afweging van verschillende aanbieders ben ik voor Tasteclub gegaan omdat... Ik ben bij Tasteclub beland omdat ik laagdrempelig andere wijnen wilde proberen die ik normaal zelf niet zou kopen. In de afweging van verschillende aanbieders ben ik voor Tasteclub gegaan omdat deze een toegankelijke prijs heeft EN inzet op de totaalbeleving. Het ontvangen van de wijn is een cadeautje voor jezelf, een klein feestje. Een mooie doos en de stevige kaarten met verhalen over de wijn maken dit feestje geslaagd!

Ook de klantenservice is gestuurd om klanten blij te maken! Toen ik aan het begin van de maand “de verkeerde box” ontving kreeg ik direct kosteloos de juiste box toegestuurd en de eerste box mocht ik houden om het goed te maken. Was niet nodig geweest maar maakt mij als klant wel onwijs blij!

Website is onwijs duidelijk. Spreekt geheel voor zich. Je kan de ontvangen wijnen met 1 klik nabestellen als je wilt. De box pauzeren gaat ook met 1 klik en activeren ook weer!

Als we dan iets moeten benoemen als verbeterpunt dan zou dat een iets snellere reactie van de klantenservice mogen zijn. Alhoewel ze dit al zeker heel netjes doen.

C.A.M. De Schutter

Gewoon leuk cadeautje voor jezelf!

thea

Een fles geproefd deze was lekker maar ik hoef er niet meer wand ik woon 6hoog en moet de wijn uit de lift ophalen dit was mij te zwaar .

Reactie Taste Club:

Dag Thea,
Dag Thea,
Wat vervelend om dit te lezen. Deze situatie ga ik met PostNL bespreken. Zo'n manier van aflevering is natuurlijk niet wenselijk. Desalniettemin hoop ik dat de rest van de wijnen ook goed zullen smaken.
Hartelijke groet,
Jarco

Lori

Goede communicatie, mooie box met uitgebreide toelichting over de wijnen

Pereira

Super goed. Ben nu half jaar al abonneer. Maar is laatste 2 box waren de wijnen niet echt op mijn smaak. De flessen waren anders en de wijnen ook. Denk omdat het waren dopjes i.p.v. kurken???... Super goed. Ben nu half jaar al abonneer. Maar is laatste 2 box waren de wijnen niet echt op mijn smaak. De flessen waren anders en de wijnen ook. Denk omdat het waren dopjes i.p.v. kurken??? dat waren een begin alleen maar met kurken.

Corine

Vrijdag de 1e levering mogen ontvangen! Echt n cadeautje op zichzelf die mooie doos! Mooie wijnen erin! Ik heb al mogen genieten van enige verrassende smaken!

Jessica

What could be better than having wine delivered to your door each month based on your own personal taste....it's amazing!

Lotte

Goed! Enige opmerking is dat veel wijnen vooral geschikt zijn bij eten en minder voor bij de borrel of als aperitief. Daar zou voor mij meer van bij mogen zitten.