Taste Club

Taste Club Ook benieuwd naar feedback over de webshop Taste Club? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company226
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Taste Club met 9/10. Gebaseerd op 226 ervaringen.
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Zeer goed (9/10)
Wat vind je van de service?
Zeer goed (9/10)
Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?

Maura Ooyevaar
Goed (8/10)
Maura Ooyevaar
Score voor Taste Club:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed, leuk zou graag meet informatie hebben over wijn spijs combinaties. de verdere achtergrond over de wijnen zijn perfect.

Suzanne van der Harst
Goed (8/10)
Suzanne van der Harst
Score voor Taste Club:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wauw, eerste keer besteld maar zeker voor herhaling vatbaar!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg leuke en verrassende box!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed. lekkere wijn, leuk idee, goede service.

Yvet

Erg leuk concept waarbij je verrassende lekkere wijnen kan proberen die je normaal misschien niet zo snel uitzoekt of kunt vinden in de supermarkt. goede en snelle service, fijn dat je de boxen tijdelijk stop kan zetten als het aantal flessen je te veel is. kleinere boxen zou een goede aanvulling zijn, met name wanneer wordt geadviseerd bepaalde wijnen binnen een bepaalde tijd te consumeren. site kan nog iets worden geoptimaliseerd in het duidelijker aangeven van mogelijkheden/aanbiedingen.

Lindsay

De box is net een cadeautje! mooi en stevig verpakt, en snel geleverd op een plaats en tijd die mij uitkomt. superleuk om zo eens nieuwe en vooral lekkere wijnen te proberen die je anders niet eens tegen zou komen, en de aanpassing aan je eigen smaakprofiel belooft veel goeds. daarnaast vind ik het superfijn dat je zonder problemen de levering kunt pauzeren en zo zelf makkelijk regelt dat je bijvoorbeeld eens per twee maanden een box krijgt in plaats van iedere maand, of gewoon even niet als je bijv. op vakantie gaat. ik kan taste club zeker aanraden!.

Ineke

De wijn wordt bezorgd in een mooie stijlvolle verpakking. de wijn die geselecteerd is voor mij beviel mij. voornamelijk omdat er wijnen tussen zaten waar ik zelf zo niet voor zou hebben gekozen maar die ik achteraf echt niet had willen missen.

Bas Corstanje

Enorm leuke formule! twee pakketten gehad en de wijnen waren stuk voor stuk zalig! een aanrader voor iedereen die van lekkere wijn houdt en af en toe wel eens iets anders wil!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een prima aanrader, heerlijke wijnen geënt op je eigen smaak.

Jan Stoffer
Jan Stoffer
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Service is prima, de uistraling ziet er gelikt uit.

Bedrijfsinformatie

De wijnbox die past bij jouw smaak! Taste Club stelt elke maand een wijnbox samen met 6 bijzondere wijnen, die passen bij jouw smaakprofiel.

Taste Club is onderdeel van Grapedistrict. Gelukkig maar, want de ervaringen vanuit Grapedistrict van de afgelopen 10 jaar zorgen er voor dat wij alles weten over smaakprofielen en het vinden van de lekkerste wijnen!
Adres
Joop Geesinkweg 126