Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Everything is perfect

Leuk product, super service! Met vragen ben ik tot nu toe ook snel en duidelijk geholpen. Aanrader

Coen

Heel goed. Goede wijn, ziet er prachtig uit, redelijke prijs!

Harry

Het is een verassing welke wijnen volgens de smaaktest in de doos liggen we hebben er 3 inmiddels geproefd hiervan
vonden wij er één niet onze smaak. Nog 3 te gaan we zijn benieuwd.

Jammer dat de beloofde fles bubbels niet geleverd is . Erg slordig bij een eerste bestelling

Reactie Taste Club:

Wat slordig van ons dat je de beloofde fles bubbels niet hebt ontvangen in je box. Zou je mij een mailtje kunnen sturen op casper@tasteclub.nl. Dan ga ik ervoor zorgen dat je de fles alsnog thuis gestuurd krijgt!
Groetjes,
Casper

Marvin

Goed maar ben moeilijke wijndrinker en eerste box was niet echt onze smaak maar hebben er nog 2 te proberen.

Redmer

Iedere maand nieuwe wijnen proberen. Lekker en goed voor de wijn kennis.

Esther Jacobi

6 mij onbekende wijnen, stuk voor stuk heerlijk. Vind ik knap!

Marboom

Super! Ik zou bijna zeggen, te compleet(want best veel info...)

Coco

Ik heb een wijnabonnement cadeau gekregen, en vind het een erg leuk concept. De doos ziet er erg mooi uit, tot nu toe alleen maar lekkere wijnen gehad en leuk dat je er per fles een kaartje bij...

Reactie Taste Club:

Hi Coco,

Super leuk dat je zo positief bent over Taste Club! Het is natuurlijk slordig van ons dat er een verkeerde wijn in je box zat. Als je mij een mailtje kan sturen op casper@tasteclub.nl zorg ik ervoor dat je de juiste fles alsnog krijgt;)
Groetjes,
Casper