Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Mieke

Discreet, snel en duidelijk.

Adriano Jorge

Very good so far!

Boris

Top lekkere wijnen toegestuurd in het eerste pakket zeker tevreden

Eala Pierens

Eerste box in huis ontvangen. Erg leuk en interessant dat er uitleg bij zit over de wijnen. De wijnen smaakten erg lekker en ik kijk nu al uit naar de volgende box

Daan Fousert

Verrassend en goed. Leuk om opdezelfde manier kennis te maken met bijzondere en smaakvolle wijnen. Ik blijf voorlopig bij de club omdat, door hun uitleg bij iedere wijn, je ook nog eens veel leert... Verrassend en goed. Leuk om opdezelfde manier kennis te maken met bijzondere en smaakvolle wijnen. Ik blijf voorlopig bij de club omdat, door hun uitleg bij iedere wijn, je ook nog eens veel leert over de wijnen die zij, op basis van mijn smaakprofiel, voor me uitkiezen. Top dus!

Natasha Staveley

Fantastic service, LOVED my first box and all the wines are exactly to my taste and already recommeded to all my friends :)

Denise

Blij verrast met de selectie. Wel jammer dat de doosjes snel uitverkocht lijken.

Marijke

Niks op aan te merken. Echter heb ik de box gisteren pas ontvangen, dus van de wijn zelf kan ik nog niks zeggen.

H. Vrugteman

Het is de 1e keer dat ik wat besteld heb en was al zeer verrast over de mooie doos waar de wijnen in lagen en de info die er bij was over de wijnen. En ook een paar recepten. Erg leuk!!

Eef

Tja.....na 1 zending moeilijk te zeggen. Het concept spreekt erg aan. Uitdagend, verrassend, bijna spannend.