Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Mijn eerste box ontvangen en super onder de indruk! Zowel van de box als ook de wijnen. Top!

Nijntjuh

Ik had verwacht 3 wijnen en een cava te krijgen, maar kreeg 2 wijnen en een cava. De wijnen waren wel lekker, maar ik vond het zo wel een beetje duur.

Reactie Taste Club:

Hi Marjolein,

Wij begrijpen dat er met deze actie wat verwarring kan zijn ontstaan. Dit vinden wij ook erg vervelend.

Graag zouden wij uitleggen wat ons idee is achter de verjaardag box. Wij hebben in plaats van een wijn een Cava in de box toegevoegd wat de waarde van de box ophoogt naar gemiddeld 40 euro, terwijl de prijs van de box ongewijzigd blijft! Daarnaast hebben wij de keuze gemaakt om één wijn te vervangen uit de box en niet vier flessen in totaal te sturen omdat in de speciaal voor ons ontworpen dozen drie flessen passen.

Mocht je hier verder nog vragen over hebben, dan horen wij het graag.

Veel proefplezier!

Jerine

Yani Latul

Ik ben nog maar kort lid van de taste club en heb daarom nog maar 1 box mogen ontvangen. Ik koos voor 3x wit en 3x rood. Ik vind de doos prachtig, de wijnen zijn goed verpakt en de beschrijvingen...

Stefan

Weet ik nog niet ben met de eerste fles bezig!! Maar tot nu toe dik in orde!!

Serina

Lekkere wijnen ! Super handig dat je niet meer over wijn hoeft na te denken elke maand.

Florien

Ik vind het echt ontzettend leuk! Elke maand is het weer een verassing en tot nu toe alleen maar lekkere wijnen!

Everything is perfect

Leuk product, super service! Met vragen ben ik tot nu toe ook snel en duidelijk geholpen. Aanrader

Coen

Heel goed. Goede wijn, ziet er prachtig uit, redelijke prijs!