Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Rolf Gerrits

Goed, ik ben nog niet erg lang lid, dus ik weet nog niet wat het op de lange termijn gaat doen. Tot nu ziet alles er goed geregeld uit. Wellicht iets te exclusieve uitstraling voor mij.

Nikki verberne

Ik heb vorige week mijn eerste box ontvangen. Ik was meteen enthousiast! Het zag er super leuk uit en wat er allemaal bij zat aan informatie was ook heel erg leuk. We hebben er meteen bijpassende... Ik heb vorige week mijn eerste box ontvangen. Ik was meteen enthousiast! Het zag er super leuk uit en wat er allemaal bij zat aan informatie was ook heel erg leuk. We hebben er meteen bijpassende gerechten bij gemaakt. De wijnen zelf waren ook heerlijk. Het leuke is dat we deze zelf anders nooit gekocht hadden. Ik vind het echt een aanrader !

Frank

Zeer goede ervaring, toch jammer dat 3 van de 6 wijnen uit de eerste box totaal niet bij mijn smaak passen. Verder ziet het er leuk uit en makkelijk te bestellen

Daan Molhoek

Ik heb mijn eerste box zeer snel binnen gekregen. Met als leuke extra ook nog eens 2 recepten die bij de ontvangen wijnen passen. Tot nu toe heb ik 2/6 flessen geproefd en ik ben zeer tevreden. Ik... Ik heb mijn eerste box zeer snel binnen gekregen. Met als leuke extra ook nog eens 2 recepten die bij de ontvangen wijnen passen. Tot nu toe heb ik 2/6 flessen geproefd en ik ben zeer tevreden. Ik zou dit aan iedereen aan willen bevelen als je meer diverse wijnen wil
Proeven. En als klap op de vuurpijl is er super simpel om een maand over te slaan, echt een kwestie van een druk op de knop. Topbedrijf!

Sabine

Inmiddels stuk of 6 boxen ontvangen. Af en toe pauzeer ik tussentijds en dat werkt prima. Het verrassingseffect, de verpakking en de beschrijvingen zijn helemaal top! 1 minpunt: de waarde van de... Inmiddels stuk of 6 boxen ontvangen. Af en toe pauzeer ik tussentijds en dat werkt prima. Het verrassingseffect, de verpakking en de beschrijvingen zijn helemaal top! 1 minpunt: de waarde van de wijnen overstijgen nooit de totaalprijs. Bij een abonnement en schaalvoordeel wat GD kan realiseren verwacht ik toch af en toe een pareltje! Een wijn die doorgaans meer dan 15 of 20 euro zou kosten en dan toch in je box zit! Dat zou de beleving helemaal compleet maken :)

Julia Boer

Super leuk concept! Ik vind het erg leuk om verrast te worden met een wijn!

Michael

Snelle verzending in een stevige en mooie doos. Leuk om wijnen te proeven die ik anders niet snel zou kopen. Tot nu toe erg lekker!

J. Dekker

Maandelijks een mooie doos met altijd een selectie aan wijn op mijn persoonlijke smaak. Elke maand weer een feestje!

Reactie Taste Club:

Dag J, bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat we je elke maand weer kunnen verassen. Geniet ervan!
Team Taste Club

Frans

Super goed! heel verrassend en interessante wijnen. Prima klantenservice

Reactie Taste Club:

Dag Frans, bedankt voor je review! Geniet van de wijnen en laat ons vooral weten wat je ervan vindt door ze te reviewen in je account.
Team Taste Club