Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Mina

Super leuk om steeds verrast te worden met lekker wijnen. De etiketten zien er ook onwijs leuk uit. De kaarten die erbij komen zijn ook erg handig en lekkere recepten zitten erbij. Ik zit altijd al... Super leuk om steeds verrast te worden met lekker wijnen. De etiketten zien er ook onwijs leuk uit. De kaarten die erbij komen zijn ook erg handig en lekkere recepten zitten erbij. Ik zit altijd al ongeduldig te wachten op de volgende box! Op de kaarten zou misschien een leuk verhaal over de wijnboer ofzo interessant zijn, kun je wat leuks over de wijn vertellen bij een etentje.

Jessica Bartlett

Amazing, I look forward to they new wines each month. Broadens my knowledge with the info pack which is great.

Dennis van Avendonk

Leuk, verrassend

Gerard ❤ Peeters

C.A.M. De Schutter

Tot nu toe zeer tevreden

Manon Haarambacht

Top! Word elke keer zo blij! Zou alleen heel veel blijer worden als ik die prachtige doos weer zou kunnen meegeven waardoor hij herbruikbaar zou worden! Zo zonde om hem weg te doen.

Linda

Mooie doos maar irritant dat je niet zelf de leverdag kan kiezen. Kon de eerste keer wel maar toen kwam het alsnog 2 dagen later. Er zit hier geen postkantoor in de buurt en ik vind het niet chill... Mooie doos maar irritant dat je niet zelf de leverdag kan kiezen. Kon de eerste keer wel maar toen kwam het alsnog 2 dagen later. Er zit hier geen postkantoor in de buurt en ik vind het niet chill als zo'n wijndoos in de gang wordt gelegd.
Jammer dat je niet echt goede feedback kan geven waardoor de wijnen niet perse goed aansluiten.
Wel echt hele mooie doos, leuke uitstraling. Leuk dat er een briefje bij zit met info over de wijn als is het wel jammer dat er meer info op staat over een gerecht dan daadwerkelijk over de wijn zelf.

Christian de Beule

Top