Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Ton van der Horst

Leuk, interessant .
Wel wat aan te merken op de website.
Beantwoorden van vragen via email: geen respons. Mogelijk doe ik iets zelf nog iets niet goed. Wellicht beginnersfouten,

Reactie Taste Club:

Hallo Ton,

Bedankt voor je review! Direct na het ontvangen van jouw mail heb ik je een antwoord gestuurd, is deze wellicht in jouw spambox terecht gekomen? Anders kan ik je de e-mail opnieuw versturen!

Mayke van Taste Club

Lovely box and fast delivery. In general satisfied, though would like to have an option to choose the type of grape or the origin ..since I am not a fan of French wine, it would be disappointing...

Ontzettend leuke manier om mijn smaak van wijn wat verder te definiëren. Vooral de smaaktest in het begin is onderscheidend. Proef nu wat (voor mij) onbekende druiven.

Een unieke manier om met diverse wijnen kennis te maken en er je eigen smaak te leren ontdekken.

Femke

Super leuk om iedere maand zo'n mooie verrassing uit te pakken, ervaar het als een cadeautje!

Esther noest

Netjes verzorgd goede informatie

Geen goede eerste ervaring

Lekker wijnen en fijn dat ze gewoon thuis bezorgd worden.

Jonna

Gave wijnen, goede en overzichtelijke wijnbeschrijvingen die er bij worden geleverd. Erg prettig dat je nergens aan ‘vast’ zit en altijd kan switchen van gemengd naar alleen rood of wit en van 6...

De eerste wijn was super, helemaal mijn smaak. Dit is pas mijn eerste box