Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Katarzyna

Cool concept of wine box subscription and I liked most of the wines, very nicely packed. But customer service could be improved - takes long to get a reply and solve an issue.

Ron

Lekkere wijnen met mooie recepten

Marc van der Meij

Goed! Fijne service en makkelijk antwoorden te vinden op mijn vragen. Alleen mogen de recepten wat meer aansluiten op mijn budget (student).

Tosca

Ik ben heel blij met de taste-club dozen en word nog steeds maandelijks verrast door jullie keuze. Hierdoor drink ik andere dingen dan ik zelf zou kiezen en soms zorgt het voor een ‘doe mij een... Ik ben heel blij met de taste-club dozen en word nog steeds maandelijks verrast door jullie keuze. Hierdoor drink ik andere dingen dan ik zelf zou kiezen en soms zorgt het voor een ‘doe mij een doosje’. En dat is tof.
Qua techniek en klantenservice ben ik minder enthousiast. Bij mij gaat er in het betaal-systeem wel regelmatig wat ‘mis’. Als ik ‘een doosje’ koop krijg ik een rekening te zien van 100+ euro. Dat is dan waarschijnlijk inclusief het maandabonnement. Maar dat is onzichtbaar.
Ik heb jullie daar over gemaild. Maar nooit antwoord gekregen.
Zoals ik jullie ook wel eens heb gemaild over een prijsverschil in flessen op de site. Op de ene plek een euro duurder dan op de andere plek was dat geloof ik. Nu weet ik dat jullie meer te doen hebben dan mijn mails beantwoorden, maar het voelt toch niet heel erg club-like. Toen ik een besturingsprobleem signaleerde waardoor ik op m’n nieuwe iPhone 13 niet op ‘bestellen’ kon klikken, reageerden jullie wel. Mooi, want nu kan er weer mobiel besteld worden #WINNING

Reactie Taste Club:

Hi Tosca,
Allereerst bedankt voor je fijne feedback!
Hi Tosca,
Allereerst bedankt voor je fijne feedback!
Wat vervelend dat er geen reactie is geweest op een mail van je. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij zullen dit intern uitzoeken en zorgen dat het niet meer zal gebeuren.
Het kan zijn dat er enkele jaren eerder een wijn in een box heeft gezeten die destijds goedkoper was dan dat wij hem nu kunnen aanbieden. Ik zal in onze volgende meeting bespreken hoe we dit probleem het beste kunnen tackelen.
Mocht je hier toch nog vragen over hebben, dan horen we het graag.
Groet,
Team TasteClub

Eric Zwaal

Heel goed! Ik geniet steeds weer van de nieuwe en verrassende wijnen

Anna Medvedieva

Guys, I love you :) Marvelous idea and beautiful execution. Really nice experience with new, non ordinary, not mass produce wines.

Saved all deliveries through pregnancy months to enjoy...

Saved all deliveries through pregnancy months to enjoy full spectrum after :) Liked the pile of greatly designed boxes waiting for their time, with wine surprises inside.

Looking forward to all good things you are to add to your service. Great to be in a club!

Joris Moen

Super om maandelijks een doosje heerlijke wijnen te ontvangen, prachtige uitvoering, leuke achtergrond info.

Dennis

Als klant van het eerste uur, al weer dik 5 jaar zie ik (sinds start Taste Club in oktober 2016), ben ik nog steeds aangenaam verrast door de uitstekende kwaliteit-prijs verhouding van de 6 wijnen... Als klant van het eerste uur, al weer dik 5 jaar zie ik (sinds start Taste Club in oktober 2016), ben ik nog steeds aangenaam verrast door de uitstekende kwaliteit-prijs verhouding van de 6 wijnen in de box, die ook nog eens prachtig is vormgegeven. Extra leuk is de diversiteit in wijnstijlen, en de meegeleverde beschrijvingen en recepten maken het helemaal af. Het is elke maand weer een feestje om de box uit te pakken. Time flies when you're having fun!

Esther

Heerlijke wijn, ik mis alleen rosé