Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Anja van den Biggelaar

Een ding verbaast me : er zou geleverd moeten worden 2 x Clot d'encis blanc de noirs. Ik ontvang 2 x Torre vinaria abruzzo pecorino. Was netjes geweest hier melding van te maken.

Hi Anja,
Hi Anja,
Wat vervelend dat je de verkeerde wijn geleverd hebt gekregen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Waarschijnlijk is het mis gegaan bij het inpakken. Ik zie dat het om de TasteClub box van maart gaat. Ik stuur de Clot d'encis graag na. Dat zal ik vandaag doen, dan heeft uze morgen in huis. De verkeerd geleverde wijn bied ik graag aan ter compensatie van het ongemak.

Celia Mostert

Hey Celia,
We zijn super blij dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je review.

Rik Rensen

Zeer goed

Hi Rik,
Enorm bedankt voor de mooie beoordeling!

Sven Alders

Top

Dag Sven,
Een 8, wat een mooi cijfer, bedankt!
Tessa - Team TasteClub

Janar Shaken

Heel goed, only thing is not convience for me is there is only dutch.

Kees

Leuk, origineel en lekker!

L. L

Bij de eerste box dacht ik echt deze box is echt mijn smaak. Bij de tweede box had ik dat gevoel niet meer. Wij zijn dan ook zeer benieuwd hoe het verdere verloop van de smaken zullen gaan.

Jassin

Automatisch werd een melding gemaakt van het opnieuw activeren en dus verzenden van een 2e box terwijl dit niet de bedoeling was.

Kim van den Oever

Fijn! Ik heb goede wijnen ontvangen en het ziet er allemaal ook nog eens mooi uit. Leuk ook om te lezen over de makers van de wijnen.

Max

Heel goed, snelle levering en leuke uitgebreide box