Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Josine

Goed! Het is leuk om ik deze manier verschillende wijnen te ontdekken. Het enige wat ik jammer vind als je 6 flessen afneemt is dat je bij 6 witte of rode, 3 dubbelen wijnen krijgt! In de zomer zijn... Goed! Het is leuk om ik deze manier verschillende wijnen te ontdekken. Het enige wat ik jammer vind als je 6 flessen afneemt is dat je bij 6 witte of rode, 3 dubbelen wijnen krijgt! In de zomer zijn wij meer van wit en in de winter van rood. Om de keuze te hebben om dan 6 verschillende rode of witte wijnen te krijgen zou het helemaal af maken! Maar verder super blij met Taste Club!!!

Hi Josine,
Hi Josine,
Wat een mooie volledige review heb jij voor ons achtergelaten. Wij blijven ons altijd ontwikkelen en jouw feedback zullen wij zeker meenemen in onze verdere overwegingen. Geniet van je wijnen en bedankt voor jouw review!
Sanne- Team TasteClub

J. Pol

Nette aflevering.

Hi J. Pol,
Wauw wat een mooie score en wat fijn om te horen dat je zo positief bent over de aflevering!
Bedankt voor je review en veel plezier met de wijnen!
Met vriendelijke groet,...
Hi J. Pol,
Bedankt voor je review en veel plezier met de wijnen!

Anne

Goed, ik vind het wel jammer dat je nu een boekje krijgt met alle wijnen van die maand, ipv alleen jou eigen wijnen.

Hi Anne,
Hi Anne,
Bedankt voor je review en wat leuk om te lezen dat je de boxen goed vindt! Met de boekjes willen wij iedereen een zo compleet mogelijk beeld geven van alle mogelijkheden bij onze TastClub boxen. De kaarten hadden hun voordelen, maar hopelijk begrijp je ons idee achter de boekjes en ben je hier uiteindelijk net zo blij mee.
Veel proefplezier!

Rob.

Goed.

Hi Rob,
Altijd leuk om te lezen dat de boxen in de smaak vallen! Bedankt voor jouw mooie review!

Majorie van E

Heerlijke verrassing

Hi Majorie,
Hi Majorie,
Heel leuk om te zien dat jij al meer boxen op jouw naam hebt staan en nog altijd enthousiast bent over de wijnen. Jouw volgende box komt er gelukkig alweer bijna aan! Geniet ervan!

Janet

Heel positief!

Hi Janet,
Wat leuk om te lezen dat je positief bent over de boxen. Hopelijk mogen wij je nog vaak enthousiast maken met verrassende Tasteclub boxen.
Sanne -...
Hi Janet,

P maas

Leuke ervaring met een goede variëteit aan wijnen en soms echt verrassende keuzes

Hi,
Onze klanten verrassen met bijzondere wijnen is precies wat wij willen, dus wat goed om te horen dat het in de smaak valt! Bedankt voor jouw leuke review!
Met vriendelijke groet,...
Hi,

Kim

Goed klantcontact, heerlijke wijnen

Hi Kim,
Hi Kim,
Wat heb je ons een mooi aantal sterren gegeven en wat goed om te horen dat je ons klantcontact fijn vindt! Hopelijk zullen jouw volgende boxen net zo in de smaak vallen. Veel proefplezier!

Taste Club

Reactie Taste Club:

Bedankt voor je mooie review! Veel proefplezier met jouw boxen!

J.B. Slotboom

Goedendag,
Bedankt voor de mooie beoordeling! We zijn er erg blij mee.
Tessa - Team Tasteclub