Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Annelies

Prima aanbod aan wijnen en snelle reactie bij vragen

Hi Annelies.
Hi Annelies.
10 sterren, wauw! Wat een mooie review heb je voor ons achtergelaten en wat fijn om te lezen dat jouw ervaring met TasteClub zo positief is! Als klantenservice proberen wij altijd zo snel en zo goed mogelijk te reageren op onze kanalen en dan vinden wij het extra leuk als wij dit in een review mogen teruglezen. Bedankt en veel proefplezier!

Connie

Zeer goed. Zelfs als je belt voor een extra levering wordt het supersnel geregeld. Ook leuke receptkaartjes bij de wijn. Top!

Hi Connie,
Wat een ontzettend mooie review! Hopelijk mogen wij je de komende tijd blijven verrassen met onze boxen vol heerlijke wijnen! Bedankt voor je review en veel proefplezier!
Met...
Hi Connie,

Joyce

Heel goed, en is het wellicht een idee om het smaakprofiel tussentijds aan te passen?
Als ik de wijnen in het boekje zie denk ik oh die past mij beter:)

Hey Joyce,
Hey Joyce,
Bedankt voor de 10! Daar zijn de natuurlijk super blij mee. Betreft het smaakprofiel wil ik je aanraden om de wijnen altijd te beoordelen in je account. Zo kunnen we bijhouden welke wijnen al dan niet goed in de smaak vallen. Mochten we dan merken dat een ander smaakprofiel je beter past, zullen we je hier automatisch in plaatsen! Nogmaals bedankt voor de beoordeling en mocht je hier nog vragen over hebben, mail of bel gerust!

Ollie Driessen

Vriendelijk, behulpzaam, experts.

Hoi Ollie,
Wat een mooie complimenten! Bedankt voor de mooie beoordeling.

Dennis Vijver

Mooie diversiteit aan wijnen

Dag Dennis,
Fijn dat de diversiteit zo gewaardeerd wordt! We streven er dan ook naar om jullie zoveel mogelijk te verassen met de boxen. Bedankt voor de beoordeling.
Met vriendelijke...
Dag Dennis,

M

Positief, direct, klantgericht

Goedendag Marieke,
Dat zijn drie woorden die we graag horen! Bedankt voor de complimenten.

Erik de Vries

Hi Erik,
Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat de boxen in de smaak vallen. Veel proefplezier met de komende boxen!

Paula

Altijd weer een feestje & altijd leuke verrassende wijnen ontvangen!

HI Paula,
HI Paula,
Wat een ontzettend leuke review heb je over ons geschreven! Goed om te lezen dat wij je maandelijks mogen verrassen met onze boxen. Hopelijk mogen wij je nog lang blijven verrassen. Veel proefplezier!

Lori Amama

Super service. Komt afspraken na en makkelijk in gebruik.

Dag Lori,
Dat de service bevalt vinden wij super fijn om te horen. We vinden dat namelijk erg belangrijk. Bedankt voor het mooie cijfer!!

Ard Heijboer

Prima genieten

Goedendag Ard,
Wat fijn om te horen dat je van de boxen geniet! Bedankt voor het mooie cijfer.