Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

J. Trippenzee

Ben tot dusverre heel tevreden

Hoi Han,
Wat leuk dat het eerste half jaar zo goed bevallen is. Bedankt voor je mooie beoordeling. Op nog meer succesvolle boxen in 2023!

R. Schultink

Hee Robert,
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We zullen zeker zo door blijven gaan. Ik hoop dat je november box bevalt, en anders veel proefplezier!
Met vriendelijke...
Hee Robert,

Maarten Smidt

Erg goed! Al 2 jaar een feestje.

Nynke

Zeer positief! De wijnen zijn ontzettend lekker en zijn altijd goed geleverd.

Goedendag Nynke,
Super leuk om te horen dat je onze wijnen zo lekker vindt! En ik ben blij dat de leveringen goed gaan. Bedankt voor je review!.
Tessa - Team...
Goedendag Nynke,

Nancy Kenton

Dag Nancy,
Wat fijn dat de eerste maanden zo goed zijn bevallen. Daar zijn we blij om. Bedankt voor de prachtige review!

Boaz

Heel Positief, ik mis alleen een Taste Club app om makkelijker te beoordelen!

Hi Boaz,
Hi Boaz,
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Je kan de wijnen momenteel beoordelen onder 'mijn wijnen' in je account, ik zie dat je dat in het verleden wel eens gedaan hebt. Een app is wellicht een idee voor de toekomst! Ik zal het zeker doorgeven. Bedankt voor de tip en voor de mooie beoordeling.

Cockie Acke-Moeliker

Interessante wijnen, die ik anders niet zou kopen

Hey Cockie,
Wat leuk dat we je kunnen verassen met de box. Dat is precies wat we proberen te doen! Fijn om te lezen dat dit bij jou het geval is. Heel erg bedankt voor de mooie review.
Met...
Hey Cockie,

M

Wijnen vallen een beetje tegen

Hi Milou,
Hi Milou,
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je de wijnen vindt tegenvallen. Ik kom graag met je in contact voor een iets specifiekere uitleg, zodat wij jouw informatie kunnen meenemen in onze verdere ontwikkelingen. Hopelijk zullen de komende boxen beter in de smaak vallen en mogen wij je blijven verrassen met onze wijnkeuzes.
Sanne - Team TasteClub

Nienke Vd Haar

Prima bedrijf met verassende wijnen en leuke recepten en interessante informatie over de wijn boeren en plaats van herkomst.
Elke keer een kado aan mezelf

Goedendag Nienke,
Wat leuk dat je de box iedere maand als een cadeautje in ontvangst neemt. We zijn blij dat we je kunnen verrassen met- en informeren over de wijnen. Bedankt voor de 9!
Met...
Goedendag Nienke,

Thea

Elke keer weer een leuke verassing, mooie wijnen en een lief extraatje soms!

Hi Thea,
Hi Thea,
Bedankt voor je prachtige review! Ons doel is om onze klanten kennis te laten maken met vernieuwende en heerlijke wijnen, dus heel fijn om te lezen dat dit ook zeker bij jou het geval is.
Veel proefplezier met je boxen.
Sanne - Team TasteClub