Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Diana Schrage

Goede kwaliteit en elke keer weer een feestje als de box er is.

Hey Diana,
Een feestje! Dat is nog eens een leuk compliment. Bedankt voor de 10. En proost op nog veel meer feestjes.

Soraya

Heel erg goed. Ik ben altijd erg blij als ik weer een doos ontvang. Ook heb ik erl eens een kapotte fles ontvangen en kreeg toen een doos (!) Van die fles opgestuurd. Heel tof!

Hee Soraya,
Dan heb ik goed nieuws want je januari box komt alweer bijna jouw kant op! Bedankt voor je mooie beoordeling.
Met vriendelijke groeten,

Sebastiaan van der Voort

Goed. Leuke variatie aan wijnen elke maand.

Hi Bas,
Fijn dat je de variaties in onze wijnen zo waardeert. We willen jullie ook graag blijven verrassen! Bedankt voor de mooie beoordeling.
Tessa - Team...
Hi Bas,

JMR de Esch

Het is fantastisch

Hey Roos,
Wat leuk om te zien dat je na de proefbox voor een abonnement hebt gekozen! Bedankt voor de 10, dat vinden wij ook fantastisch!

Zeeland Assurantien

Uitstekend tot nu toe !!

Hey JP,
Super leuk dat de eerste drie boxen een succes waren. We zijn blij met je mooie cijfer. Ik hoop dat de volgende boxen net zo in de smaak zullen vallen!
Met vriendelijke...
Hey JP,

Amber

Goedendag Amber,
Bedankt voor de 8! Leuk ook om te zien dat je over bent gestapt naar de rode box deze winter.

Gerri Kooi

Hoi Gerri,
Hoi Gerri,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn hier super dankbaar voor en blij mee. We hopen je nog vaak blij te mogen maken onze wijnen. Een hele fijne dag verder.

Annemarie Van der feen

Hey Annemarie,
Wat leuk dat je weer de december box hebt aangezet. ik hoop dat we je feestdagen leuker hebben mogen maken! Bedankt voor het mooie cijfer.
Tessa -...
Hey Annemarie,

pjetten@live.nl

Goedendag Peter,
Goedendag Peter,
Fijn dat je blij met ons bent, wij zijn ook blij met jou! Je zit al op je 20e box, een mijlpaal! Bedankt voor je loyaliteit, enthousiasme en natuurlijk voor de mooie beoordeling.

Eugene

Superb