De Bruin

Positieve ervaring bij stoffering van kamer in huis

Duidelijke communicatie, reactie op telefoon en mail

Geachte heer de Bruin,

Stefan

Erg goed en super tevreden

Snel en vriendelijke service
Mensen die meedenken en weten waar ze over praten

Reactie TapijtNodig | PVCVloerNodig:

Beste Stefan, Erg bedankt voor uw positieve reactie! Wij vonden het weer een eer om voor de tweede keer uw woning te mogen stofferen. Uiteraard zien wij graag nog eens terug in onze webshop... Beste Stefan, Erg bedankt voor uw positieve reactie! Wij vonden het weer een eer om voor de tweede keer uw woning te mogen stofferen. Uiteraard zien wij graag nog eens terug in onze webshop of showroom! ;-) Met vriendelijke groet, Melvin

Goed!

Veel keus en mooie producten

Reactie TapijtNodig | PVCVloerNodig:

Geachte heer/mevrouw, Erg bedankt voor uw positieve reactie! Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze diensten te verbeteren. Uiteraard zien wij graag nog eens terug in onze webshop of... Geachte heer/mevrouw, Erg bedankt voor uw positieve reactie! Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze diensten te verbeteren. Uiteraard zien wij graag nog eens terug in onze webshop of showroom! Met vriendelijke groet, Team TapijtNodig.nl

Eric

Niets op aan te merken. Netjes dus.

Prima tapijtleggers. Flexibel.

Beste Erik,

Yolde

Ik heb mijn trap en slaapkamer laten stofferen bij Tapijtnodig.nl

De reactie snelheid en de ervaring, als ik een vraag had werd er meteen antwoord gegeven en duidelijk uitgelegd wat er werd bedoelt

Beste Yolde,

Martijn

Erg positief contact met Melvin van TapijtNodig. Afspraak was snelgemaakt en tapijt vakkundig gelegd.

Duidelijke communicatie.
Goed en snel leggen van tapijt.

Beste Martijn,

Melvin

fam Kluwer

Hele goede ervaring met TapijtNodig! Wij zijn bij meerdere winkels geweest. TapijtNodig had de beste prijs en kwaliteit. Bij de Kwantum waren de tapijten van minder kwaliteit dan we wilden voor onze... Hele goede ervaring met TapijtNodig! Wij zijn bij meerdere winkels geweest. TapijtNodig had de beste prijs en kwaliteit. Bij de Kwantum waren de tapijten van minder kwaliteit dan we wilden voor onze twee trappen. Ook bij CarpetRight- veel minder keuze en bijna een duizend euro duurder dan bij TapijtNodig, voor een tapijt van minder kwaliteit! We gingen naar de showroom van TapijtNodig, daar heeft de man alles, werkelijk alles, aan ons laten zien, wat heel fijn was. Een mooie prijs gegeven. Daarna kwamen Hans en Yourik alles bij ons deskundig leggen. Het was echt een werk, waren ze de hele dag hard aan het werk. Resultaat - absoluut prachtig, voor een hele mooie prijs. Wij zijn er erg blij mee.

Veel keuze, deskundig advies, aardige mensen, mooi gelegd. Kwaliteit tapijten plus top prijzen.

Roos

Geweldige ervaring bij TapijtNodig.nl! Online vinyl betonlook vloer besteld en de vloer ziet er nóg beter uit dan op de foto's. Ik ben enorm tevreden en ik zou iedereen aanraden om bij... Geweldige ervaring bij TapijtNodig.nl! Online vinyl betonlook vloer besteld en de vloer ziet er nóg beter uit dan op de foto's. Ik ben enorm tevreden en ik zou iedereen aanraden om bij TapijtNodig.nl te bestellen!

Hoge kwaliteit, perfecte service en snelle & kwalitatieve levering! Ik was blij dat de vloer zo snel gelegd kon worden. Ik had eerst voor een kleine kamer besteld, later heb ik gevraagd of mijn hele huis gelegd kon worden omdat ik het zo mooi vond. TapijtNodig.nl was zo flexibel dat ze in een korte periode in mijn hele huis opnieuw een vloer hebben gelegd! Geweldig toch?

Judith IJselendoorn

Service en prijsgericht - snelle duidelijke reactie

Klantgericht - goed advies - zeer veel keuze. Geen grote showroom, waardoor de prijzen aantrekkelijk blijven.
keurige medewerkers.

J. Strijker

Prima firma! Goede communicatie en een goede kwaliteit!

Zeer goed in de communicatie! Snelle reactie!