Yvette

Zeer proffecioneel geadviseerd en goede kwaliteit tapijt! Vriendelijke stoffeerders. Scherpe prijs! Zeker aan te raden.

Na aflevering is alles netjes opgeruimd. Goede advies.

M.C. de Jong

Op Internet uw bedrijf gevonden. Duidelijke site. Besloten persoonlijk een kijkje bij u te nemen en afspraak gemaakt. Ik moet wel zeggen dat uw voordeur erg moeilijk is te vinden, dat was even... Op Internet uw bedrijf gevonden. Duidelijke site. Besloten persoonlijk een kijkje bij u te nemen en afspraak gemaakt. Ik moet wel zeggen dat uw voordeur erg moeilijk is te vinden, dat was even zoeken. Alleraardigste heer begeleidde mij naar boven. Even een etiketten -puntje: Ga altijd voor een dame te trap op en laat haar niet voorgaan! Eenmaal boven was de keuze van het tapijt en de maat snel gemaakt. Binnen een week de tapijten op maat gemaakt in huis. Keurig de tapijten neergelegd. Hier is dus sprake van een zeer tevreden klant en ik zal jullie bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Heel veel keuze.

Rozema

Duidelijke uitleg en prijsopgave

Goede service

Eline

Goed.

Prima bereikbaar voor vragen , eenvoudig via whatsapp.

Alida

Sympathieke vakmensen.

Trappen laten bekleden, alles top! Niet twijfelen maar kies voor dit familiebedrijf!

I. Hilgers

Mijn nieuwe cementdekvloer is geëgaliseerd en voorzien van vinyl door Tapijtnodig.nl. Geweldige snelle service (was een scherpe deadline) en prima vakkundig uitgevoerd.

Zeer servicegericht en vakkundig

Ik heb tapijt aangeschaft voor m’n trappen. Kwaliteit is goed en was ook goedkoper dan andere sites

Afspraken nagekomen opties geleverd

Ger Scheffers

Zijn vaklui werken zeer precies, komen hun afspraak na.

Nee alles is goed gegaan.

Zeer goed!

zeer vriendelijk personeel, vakkundig en van de app zeer snel reactie

Met inmeten ging er iets mis met de planning waardoor ik voor niks thuis heb zitten wachten. Verder alles mooi gelegd en geen opmerkingen.

Goede prijs/kwaliteit en mooi gelegd