Hans Havk

Goede ervaring, vooraf en/of tijdens werkzaamheden overleg met je hoe bepaalde zaken op te lossen of uit te voeren.

Bereikbaarheid, snelle afwikkeling van offerteaanvraag, bericht nota (aan) betaling. Verder werken ze alles netjes af in overleg

Raimond Terpstra

Prima ervaring. Op een duidelijke manier afspraak voor leggen ingepland. Trapbekleding keurig geplaatst. Daarnaast voordelig.

Alles

Ramon Schwartz

Very good service

Excellent customer service: attentive to specific requests and nice pvc installation at home.

Saskia

Goede service, erg tevreden met het resultaat!

Vriendelijk, behulpzaam, vakkundig en snel.

Zsanett

TapijtNodig.nl

Snel, goedkoop, professionel

Willem Sinderdinck

Via telefonisch en email contact en website besteld nadat we de reviews hadden gelezen. Vriendelijke en correcte communicatie en bij het leggen van tapijt op trappen en kamers uiterst vriendelijke,... Via telefonisch en email contact en website besteld nadat we de reviews hadden gelezen. Vriendelijke en correcte communicatie en bij het leggen van tapijt op trappen en kamers uiterst vriendelijke, correcte, snelle en nette service door deze mensen. HULDE!!

Zie boven.

As

In het hele appartement de vloer geëgaliseerde en de PVC lamellen perfect gemonteerd.

Kwaliteit

Pieter

Fijne webshop en duidelijk bestelproces

overzichtelijk en snel geleverd

KNIPPENDUSS

Super fijn geholpen, denken goed met je mee.

Communicatie erg goed en fijn. Mega strak gelegd mijn pvc vissengraat.

Margit en Kees van Sintmaartensdijk - Janssen

Wij zijn heel tevreden met de klantvriendelijkheid en professionaliteit van de medewerkers van Tapijtnodig.nl
Na uitvoerig onderzoek bij diverse bedrijven voor het leggen van tapijt boven, kwamen we uit bij Tapijtnodig en die bleek het gewenste tapijt voor veel voordeligere prijs te leveren en leggen. Na aantal weken kwamen ze met 3 man sterk om in 4 kamers en op 2 trappen ondertapijt en tapijt te leggen, 1 dag werk met uitstekend resultaat.

Professioneel, punctueel, scherpe prijs, goede communicatie.