Aurora Viergever

Ik wilde mijn trap laten bekleden met een tapijt van DessoEx met patroon. De trap heeft een hele draai dus ik wist dat het een uitdaging gind worden. Een bedrijf had een offerte opgemaakt die er op...

Deskundigheid en vakmanschap op het gebied van trapbekleding.

Interne communicatie kan iets beter. Als iets telefonisch is afgesproken lijkt het soms lastig terug te vinden. Het heeft niet tot problemen geleid, maar als ik een tip moet geven, is dit het

andries dekker

Super netjes

goede werkers

ik zal niet weten ,

Tessa van Giersbergen

Zeer positief! Via app bereikbaar en meteen een reactie. Erg klantvriendelijk, dachten actief mee.

Via app bereikbaar
Snelle reactie
Meedenken, klantvriendelijk

Yvette

Zeer proffecioneel geadviseerd en goede kwaliteit tapijt! Vriendelijke stoffeerders. Scherpe prijs! Zeker aan te raden.

Na aflevering is alles netjes opgeruimd. Goede advies.

Nvt

M.C. de Jong

Op Internet uw bedrijf gevonden. Duidelijke site. Besloten persoonlijk een kijkje bij u te nemen en afspraak gemaakt. Ik moet wel zeggen dat uw voordeur erg moeilijk is te vinden, dat was even...

Heel veel keuze.

Geef duidelijker aan bij het blok waarin uw bedrijf is gevestigd dat jullie aan de zijkant zitten. Ik moest lang zoeken.

Rozema

Duidelijke uitleg en prijsopgave

Goede service

Nvt

Eline

Goed.

Prima bereikbaar voor vragen , eenvoudig via whatsapp.

Alida

Sympathieke vakmensen.

Trappen laten bekleden, alles top! Niet twijfelen maar kies voor dit familiebedrijf!

Grotere ‘showroom’. Verkopen van PVC merk Moduleo Moods. Maar ik begrijp dat ze in 2019 gaan verhuizen naar Vlaardingen en dat ze dan dit merk gaan verkopen.

I. Hilgers

Mijn nieuwe cementdekvloer is geëgaliseerd en voorzien van vinyl door Tapijtnodig.nl. Geweldige snelle service (was een scherpe deadline) en prima vakkundig uitgevoerd.

Zeer servicegericht en vakkundig

Ik heb tapijt aangeschaft voor m’n trappen. Kwaliteit is goed en was ook goedkoper dan andere sites

Afspraken nagekomen opties geleverd