Fred

Professioneel en behulpzaam bedrijf en medewerkers.

Meedenken, advies, klantgerichtheid en klantgerichtheid

James

Super! Snel en effectief

Snel, punctueel, schoon en super goed werk geleverd

j. Kruyt

Zijnde goed

zie boven

Top

Vakwerk

Tom V.

Heb online ondervloerbedekking en lijm besteld en ik moet zeggen; scherpe prijs en snelle levering. Prima

Veel keus en scherpe prijzen

We vonden het vooraf spannend om met een online-partij in zee te gaan voor het bekleden van onze trappen. Na eerst een goede ervaring met een vloerkleed via TapijtNodig hebben we de stap gewaagd: We vonden het vooraf spannend om met een online-partij in zee te gaan voor het bekleden van onze trappen. Na eerst een goede ervaring met een vloerkleed via TapijtNodig hebben we de stap gewaagd:
In één dag zijn onze beide trappen erg netjes bekleed. Helemaal naar verwachting en afspraak.

Goede bereikbaarheid en informatieverstrekking.
Vriendelijke medewerkers
Net werk

Von Poll Real Estate Den Haag BV

Goed, professioneel en vriendelijk!

Denkt mee !

Richard

Goede prijs/kwaliteitverhouding, gevonden via internet. Handig dat de prijs via de website kon worden berekend. Showroom ligt wel op een wat vreemde plek. Mannen die de trap kwamen bekleden waren... Goede prijs/kwaliteitverhouding, gevonden via internet. Handig dat de prijs via de website kon worden berekend. Showroom ligt wel op een wat vreemde plek. Mannen die de trap kwamen bekleden waren keurig en gingen netjes te werk, erg fijn! Ook werd het gestofzuigd achtergelaten, top. Wel trok een van de mannen de trapleuning uit de muur, per ongeluk natuurlijk, maar hierdoor zit ik wel met etra kosten om de nieuwe spachtelputz weer te laten herstellen. Misschien kunnen jullie hierin tegemoet komen.

Goede prijs/kwaliteit
Nette stoffeerders

Fam. Rebergen

Prima aankoopbegeleiding w.o. tips voor schoonmaken van- en voorbereiden van de trap. Makkelijke en gebruiksvriendelijke site waardoor tapijt en kosten snel, duidelijk en zonder voorwaarden... Prima aankoopbegeleiding w.o. tips voor schoonmaken van- en voorbereiden van de trap. Makkelijke en gebruiksvriendelijke site waardoor tapijt en kosten snel, duidelijk en zonder voorwaarden inzichtelijk is. Wij zijn zeer tevreden, ook vwb prijs, kwaliteit en service.

Snel duidelijk, gunstige prijzen. (We hebben prijsvergelijkingen gedaan).

Tapijtnodig

Zeer positief